"Кожен хто звертається до нас, звільняє себе від думок про своє питання та отримує результат, оскільки ми цінуємо найважливіший ресурс – Ваш час."
Старший партнер
Адвокат, спеціалізується на нерухомості, корпоративному, фінансовому, податковому, цивільному та договірному праві, а також вирішенні спорів у судовому порядку.
Введення в експлуатацію офісної будівлі
Кожне підприємство для ведення комерційної діяльності повинно мати окремий офіс. Тільки в останні декілька років в Україні сформувалась офісна нерухомість з власною класифікацією. Саме тому з’явилась необхідність у введенні офісних будівель в експлуатацію. Професійні юристи PRIKHODKO & PARTNERS надають цю послугу на високому професійному рівні та відповідно до всіх містобудівних умов та обмежень.
Особливості введення в експлуатацію офісної будівлі
Умовно всю офісну нерухомість можна розподілити на 3 категорії:
- Квартирні офіси – квартири, розташовані на нижніх поверхах житлових будинків.
- Професійні офісні приміщення – офісні центри, бізнес-центри.
- Напівпрофесійні офісні приміщення – розташовані в будівлях, які належать до нежитлового фонду.
Серед обов’язкових умов до сучасних офісних будівель:
- Місцезнаходження
Ідеальний варіант для розміщення офісної будівлі – центр міста або райони міста, які знаходяться біля транспортних розв’язок.
- Професійний менеджмент
- Система інженерних комунікацій.
- Наявність окремої стоянки.
Введення в експлуатацію офісної будівлі – кінцевий етап будівництва. Після виконання всіх будівельних робіт забудовник надає підтвердження, що офісна будівля була побудована відповідно до діючих вимог та норм законодавства України. Тільки після цього Ви зможете використовувати нерухомість за призначенням і розпоряджатися нею на свій власний розсуд.
Введення в експлуатацію офісної будівлі – це підтвердження готовності об’єкта до повноцінного використання. Після отримання відповідних документів можна переходити до реєстрації права власності в Державному реєстрі майнових прав. Відповідно до чинного українського законодавства, тільки після завершення процедури введення офісної будівлі в експлуатацію власник має право укладати договори з комунальними організаціями щодо надання відповідних послуг.
Таким чином, повноцінне оформлення нерухомості можливе тільки після її введення в експлуатацію.
Стандартний алгоритм введення в експлуатацію офісних будівель складається з наступних етапів:
- Отримання письмового повідомлення про завершення всіх будівельних робіт. Це повідомлення надає підрядник.
- Отримання пакета документів та Акту виконаних робіт з інформацією про організації – виконавця комунікаційних робіт.
- Перевірка будівлі на готовність до її введення в експлуатацію.
- Підготовка необхідної документації: документи на земельну ділянку, схема розташування об’єкта, дозвіл на виконання будівельних робіт.
На завершальному етапі Ви отримаєте Акт введення в експлуатацію офісної будівлі.
Допомога професійних юристів в процесі введення в експлуатацію офісної будівлі
Самостійно підготувати всі документи для введення офісної будівлі в експлуатацію – достатньо складно. Краще скористатися допомогою справжніх професіоналів. Фахівці PRIKHODKO & PARTNERS значно полегшать процедуру введення в експлуатацію офісної будівлі. Для цього ми маємо все необхідне. Запорука нашого успіху – індивідуальний підхід до кожного клієнта.
Чекаємо на консультації! Для розрахунку ціни послуг юристів з введення в експлуатацію офісної будівлі заповніть форму нижче.
Розрахуйте вартість послуг
1 питання
Введення в експлуатацію офісної будівлі Вам необхідно терміново?
2 питання
Чи маєте Ви в наявності все необхідні документи?
3 питання
Ви знаходитеся в Києві або Київській області?
Адвокат, спеціалізується на нерухомості, корпоративному, фінансовому, податковому, цивільному та договірному праві, а також вирішенні спорів у судовому порядку.
Статті по темі:
передзвонимо
протягом дня