«Укладаємо юридичні фундаменти для нерухомості та земельного розвитку!»

Дроботова Любов Дмитрівна
E-mail
drobotova@prikhodko.com.ua
Номери телефонів
+38 (073) 007-44-90

Спеціалізується на реєстрації нерухомості, розв‘язання різноманітних питань пов‘язаних з введенням в експлуатацію, реконструкцією, переплануванням, об‘єднанням, поділом об‘єктів нерухомості. Земельних питань, укладання угод з нерухомістю.

Зв'язатися зараз

Будівельний паспорт

Якщо ви вирішили побудувати об’єкт класу СС1 (це будинки, які мають площу до 300 квадратних метрів та не більше 2 поверхів, а також гаражі та різні господарські споруди), і бажаєте все зробити згідно чинного законодавства, вам потрібно отримати будівельний паспорт об’єкту. Без нього неможливо офіційно повідомити про початок будівельних робіт. Це документ, який є обов’язковим, і без нього забудова буде вважатися незаконною, зі всіма можливими наслідками.

Як виглядає будівельний паспорт?

Цей документ виглядає в формі листа формату А4. Паспорт містить всю основну інформацію про об’єкт, який планується побудувати:

  1. План розміщення – це розташування на певній ділянці землі. Він розробляється на основі топографічних зйомок у масштабі 1:500, де відображені межі земельної ділянки та “червоні лінії”, що представляють собою кордони вулиць та доріг. Будівництво постійних споруд, які мають фундамент, за цими лініями заборонено.
  2. План об’єкту окремо по поверхам.
  3. Зображення зовнішнього вигляду будинку або іншої споруди з 4 сторін.
  4. ТЕП-техніко-економічні показники.

Також на генеральному плані будівлі важливо зазначити відстані до підключення до всіх мереж: електропостачання, водопостачання тощо. Це робиться за допомогою нанесення точок.

Для яких споруд отримують будівельний паспорт?

Якщо розглядати це питання більш детально, можна виділити наступні типи будівель, які потребують наявність цього документу:

  • Приватні будинки.
  • Садові та дачні будинки.
  • Різні господарські споруди: сараї тощо.
  • Гаражі.
  • Невеликі архітектурні об’єкти різного типу.

Які документи необхідні для отримання будівельного паспорту?

Щоб отримати будівельний паспорт для забудови земельної ділянки, потрібно скласти пакет документів, який включає наступне:

  1. Заява на використання особистих даних, яка повинна бути заповнена згідно зразка, встановленого відповідним органом.
  2. Копія документа, що засвідчує право власності на земельну ділянку. Цей документ повинен бути засвідчений нотаріусом для підтвердження його достовірності.
  3. Якщо є співвласники земельної ділянки, потрібна письмова згода на початок будівельних робіт від кожного з них.
  4. Креслення майбутньої споруди з точним зазначенням розташування об’єктів будівництва на земельній ділянці. Генплан повинен містити відстані до сусідніх будівель, меж земельної ділянки, до точок підключення тощо. Це має бути ескізний проект, що відображає майбутню будівлю і всі деталі її розташування на ділянці.
  5. Якщо ви є представником іншої особи, обов’язково потрібна довіреність.

В яких випадках вам можуть відмовити в отримані будівельного паспорту?

Нажаль, є не тільки багато бюрократичних питань, але й інші фактори, через які вам можуть відмовити в отриманні будівельного паспорту. Звісно, ви не зможете почати розбудову об’єкту. Втратите багато нервів, сил та часу. Частими причинами відмови є такі:

  1. Проблеми з документами: вони не повні, або містять помилки.
  2. Проект не відповідає генеральному плану забудови міста чи на земельній ділянці взагалі недозволено щось будувати.

Бувають випадки, коли відмова в отриманні документа незаконна – іноді працівники бюджетної сфери погано знають свою роботу чи намагаються отримати якусь вигоду. Тому краще відразу доручитись підтримкою досвідченого юриста.

Як допомагає наша компанія в цих питаннях?

Консультація та аналіз вашої ситуації:

  • Юристи проаналізують ваші правовстановлюючі документи на земельну ділянку, містобудівні умови та обмеження, а також інші необхідні папери.
  • Вони нададуть вам детальну консультацію щодо процесу отримання будівельного паспорту, роз’яснять ваші права та обов’язки.
  • Юристи визначать перелік необхідних документів для подання до уповноваженого органу та дадуть рекомендації щодо їх оформлення.

Підготовка документів:

  • Юристи допоможуть вам зібрати всі необхідні документи для отримання будівельного паспорту.
  • Вони перевірять правильність оформлення документів та засвідчать їх копії.

Спілкування з органами влади:

  • Юристи будуть представляти ваші інтереси в усіх інстанціях, пов’язаних з отриманням будівельного паспорту.
  • Вони подаватимуть документи до уповноваженого органу, відстежуватимуть хід розгляду вашої заяви та повідомлятимуть вам про будь-які зміни.
  • Юристи будуть вести переговори з представниками органів влади та відстоювати ваші права.

Оскарження негативних рішень:

  • У випадку отримання відмови в отриманні будівельного паспорту юристи допоможуть вам оскаржити це рішення в судовому порядку.
  • Вони підготують адміністративний позов до суду та будуть представляти ваші інтереси на судових засіданнях.

Якщо вам потрібна консультація або ви хочете дізнатись ціну отримання будівельного паспорту – заповніть форму нижче.

Розрахуйте вартість послуг

1 питання

Вам потрібно замовити будівельний паспорт?

Так
Ні

2 питання

Об'єкт забудови знаходиться у Києві?

Так
Ні

3 питання

Будівельний паспорт Вам потрібен терміново?

Так
Ні
E-mail
drobotova@prikhodko.com.ua
Номери телефонів
+38 (073) 007-44-90

Спеціалізується на реєстрації нерухомості, розв‘язання різноманітних питань пов‘язаних з введенням в експлуатацію, реконструкцією, переплануванням, об‘єднанням, поділом об‘єктів нерухомості. Земельних питань, укладання угод з нерухомістю.

Зв'язатися зараз
20%
знижка
Якщо ми не
передзвонимо
протягом дня
Консультація
Юридична компанія
Залиште заявку на юридичну допомогу прямо зараз:
Найкращі юристи
Чесна ціна
Працюємо швидко
Онлайн / офлайн консультація