"Кожен хто звертається до нас, звільняє себе від думок про своє питання та отримує результат, оскільки ми цінуємо найважливіший ресурс – Ваш час."

Перепельченко Анатолій Олександрович

Адвокат, спеціалізується на нерухомості, корпоративному, фінансовому, податковому, цивільному та договірному праві, а також вирішенні спорів у судовому порядку.

Зв'язатися зараз

Введення в експлуатацію садового будинку

Введення в експлуатацію – обов’язкова процедура для будь-якої споруди чи будинку. Що стосується її особливостей, все залежить від того, до якої категорії складності відноситься об’єкт будівництва. Відповідно до статті 32 Закону України  «Про регулювання містобудівної діяльності» всі об’єкти будівництва можна розділити на 5 категорій, в залежності від категорії складності. Відповідно до цієї класифікації садові будинки відносяться до об’єктів І-ІІІ категорій складності. Для введення їх в експлуатацію в обов’язковому порядку потрібно отримати декларацію про готовність об’єкта. Введення в експлуатацію садового будинку – один із напрямків діяльності юристів PRIKHODKO & PARTNERS.

Введення в експлуатацію садового будинку має свої особливості. Вони пов’язані, передусім, з терміном побудови, загальною площею, джерелом фінансування, підставою для будівництва. В залежності від фактичних обставин збудована конструкція належить до категорії «самобуд» чи об’єкт, побудований на основі дозвільних документів.

Які особливості має процедура прийняття в експлуатацію садового будинку?

Введення в експлуатацію садового будинку – це достатньо складна і тривала процедура. Саме тому для проходження всіх етапів та отримання належних документів доведеться витратити не один тиждень. Однак фахівці PRIKHODKO & PARTNERS зроблять все це за  вас.

  • Отримання будівельного паспорта (схеми намірів) і містобудівних умов на забудову

Якщо площа садового будинку не перевищує 300м² і має максимум 2 поверхи, для введення його в експлуатацію знадобиться будівельний паспорт. Його можна оформити у відділі районної архітектури.

 

  • Повідомлення про початок виконання робіт

Це повідомлення видає ДАБІ (архітектурно-будівельна інспекція). Кожному повідомленню про початок виконання робіт видається свій індивідуальний код.

  • Технічна інвентаризація

Наступний етап – отримання технічного паспорта на об’єкт. Співробітник БТІ зробить відповідні заміри для оформлення технічного паспорта.

  • Пайовий внесок

В місцевий бюджет потрібно оплатити пайовий внесок на розвиток міської інфраструктури. Пайовий внесок вноситься тільки в процесі введення в експлуатацію комерційних та житлових будівель.

  • Отримання декларації про введення об’єкта в експлуатацію

Цей документ також видає ДАБІ. Важливо: якщо надана Вами документація буде відрізнятися від проектної, декларація буде повернута на доопрацювання.

  • Присвоєння поштової адреси
  • Реєстрація права власності на об’єкт нерухомості.

Це фінішна пряма введення в експлуатацію садового будинку. Оформити його можна у нотаріуса або в територіальних органах виконавчої влади (ЦНАП).

 
Офіційна дата введення в експлуатацію – дата реєстрації декларації. Після отримання декларації копію документа варто надати до органу державної статистики. Також в обов’язковому порядку інформація про введення об’єкта в експлуатацію подається до державних органів з питань техногенної та пожежної безпеки.

Етапи введення в експлуатацію садового будинку

Алгоритм самостійного введення в експлуатацію садового будинку – достатньо простий і складається з наступних кроків.

  • Крок перший. Отримання будівельного паспорта.
  • Крок другий. Подання повідомлення про початок будівництва садового будинку.
  • Крок третій. Замовлення технічного паспорта.
  • Крок четвертий. Подання декларації про готовність об’єкта.
  • Крок п’ятий. Реєстрація права власності на нерухомість.

На сьогодні узаконити самобуд буде єдиним правильним рішенням.

Як відбувається реєстрація права власності?

Реєстрація права власності здійснюється після його введення в експлуатацію. Після отримання відповідного документа Ви зможете розпоряджатися своїм садовим будинком, укладати договори про надання комунальних послуг та ін.

Важливо: перед тим, як оформити дозвільну документацію на початок будівництва, треба в обов’язковому порядку перевірити документи на землю. Якщо Ви – власник земельної ділянки, можна розпочинати будівництво житлового будинку.

Дуже важливо перевірити наявність кадастрового номеру, перевірити цільове призначення землі та ін.

Таким чином, реєстрація прав власності проводиться щодо об’єктів нерухомості та земельних ділянок, які на них розташовані. Права власності оформлюються у нотаріуса чи в центрі надання адміністративних послуг. Нотаріус допоможе  зареєструвати всі види операцій, які пов’язані з нерухомістю. При цьому зовсім неважливо, де розташовуються об’єкти нерухомості.

Допомога професійних юристів у введені в експлуатацію садового будинку

Для оформлення всіх документів, необхідних для введення в експлуатацію садового будинку, знадобиться  багато часу та зусиль. Все, що Вам потрібно зробити, записатися на консультацію до фахівців PRIKHODKO & PARTNERS.

Для розрахунку ціни введення в експлуатацію садового будинку заповніть форму нижче.

Розрахуйте вартість послуг

1 питання

Введення в експлутатцію садового будинку Вам потрібно терміново?

Так
Ні

2 питання

Ви маєте повний перелік необхідних документів?

Так
Ні

3 питання

Чи зверталися Ви раніше до нас за аналогічною послугою?

Так
Ні

Адвокат, спеціалізується на нерухомості, корпоративному, фінансовому, податковому, цивільному та договірному праві, а також вирішенні спорів у судовому порядку.

Зв'язатися зараз
20%
знижка
Якщо ми не
передзвонимо
протягом дня
Консультація
Юридична компанія
Залиште заявку на юридичну допомогу прямо зараз:
Найкращі юристи
Чесна ціна
Працюємо швидко
Онлайн / офлайн консультація