«Я особисто гарантую, що ми чесно і порядно виконаємо свою роботу!»
Керуючий партнер
Адвокат, доктор юридичних наук, визнаний медійний експерт з юридичних питань, юридичний радник відомих політиків та бізнесменів.
БУХГАЛТЕРСЬКИЙ СУПРОВІД БІЗНЕСУ (ФІРМИ) У ОАЕ
БУХГАЛТЕРСЬКИЙ СУПРОВІД БІЗНЕСУ (ФІРМИ) У ОАЕ
Приходько Андрій Анатолійович
Бухгалтерський облік в ОАЕ не пов’язаний із вимогами податкової звітності, а скоріше є вимогою корпоративного законодавства.
В ОАЕ немає федерального податку на дохід та заробітну плату, внаслідок чого уряд висуває менше вимог до бухгалтерського обліку порівняно з країнами, які стягують податок. Тим не менш, навіть у безподатковому середовищі дуже важливо створити структуру бухгалтерського обліку, яка даватиме точну інформацію та аналіз як основу для прийняття стратегічних рішень. Відповідно до останніх законів про компанії, керівництво компанії несе відповідальність за те, щоб її акціонери мали правдиву та об’єктивну інформацію про компанію. Все більше і більше органів запроваджують вимоги про подання перевіреної фінансової звітності в рамках вимог щодо продовження ліцензії компанії. Суб’єкти з регульованою діяльністю в ОАЕ, наприклад, суб’єкти, регульовані Центральним банком, DFSA зобов’язані на регулярній основі подавати свої звіти до регулюючого органу. Це може бути щокварталу або щорічно.
Бухгалтерські та звітні послуги
Беручи до уваги характер діяльності організації, ми припускаємо, що щомісячно потрібні такі бухгалтерські послуги:
- Щомісячна бухгалтерія відповідно до застосовних місцевих ОПБО та МСФЗ з місцевими коригуваннями, коли це необхідно
- Підготовка щомісячної фінансової звітності (у нашому власному форматі або у вашому, якщо ви повідомите нам вимоги)
Щомісячна бухгалтерія
Підготуйте журнал продажів, журнал покупок та інші журнальні записи
- Фіксуйте всі платежі та отримані кошти
- Облік усієї дебіторської та кредиторської заборгованості
- Запишіть усі придбані активи та відповідну амортизацію.
- Облік передоплати та нарахувань
Фінансові звіти
Повідомте нам свої вимоги, і ми підготуємо відповідний пакет звітів. Звіт повинен включати:
- Бухгалтерський баланс
- Довідка про доходи
- Пробний баланс
- Заява про звіряння з банком
- Список головної книги
- Бухгалтерський баланс та окремі графіки витрат
- Звіт про дрібну касу
- Щомісячний пакет звітності щодо клієнтів, якщо потрібно
Розрахунки рахунків ґрунтуються на відповідних записах/документах, інформації та поясненнях, наданих нам. Таким чином, відповідальність за контроль, точність та повноту лежить на вас та керівництві вашої компанії.
Бухгалтерський супровід діяльності в ОАЕ
Для правильної подачі всіх податкових та фінансових звітностей, у відповідності до законодавства ЄС, велика кількість компаній, що зареєстровані на території Італії користуються послугами бухгалтерів, котрі не входять до штату компанії. Так як ми маємо своїх представників в Дубаях та Абу-Дабі, найбільші Емірати, то подача всіх фінансових та податкових звітностей може здійснюватись нашим спеціалістом.
Бухгалтерська фірма в ОАЕ та які переваги роботи з нею?
Зовнішнє бухгалтерське обслуговування в ОАЕ має багато перевага а основною перевагою є те, що, у випадку не правильної подачі звітності або розрахунку платежів, ми оплатимо за власний рахунок усіх штрафів, які виставляє контролюючий орган. Україномовний або російськомовний бухгалтер в ОАЕ – це наша перевага серед інших бухгалтерських компаній. Консультація з бухгалтерського обліку в ОАЕ українською або російською мовою, спростить розуміння між Вами та бухгалтером, зробить більш доступним для Вас розуміння законодавства ОАЕ в сфері бух обліку та податків.
Ведення бухгалтерії на території ОАЕ
Законодавством ОАЕ передбаченні умови для ведення бухгалтерського обліку.
Взагалі є такі варіанти ведення бухгалтерії, вони застосовуються і в ОАЕ:
- Коли директор або індивідуальний підприємець самостійно веде бухгалтерію. В такому варіанті плюсів практично немає, проте є багато мінусів, зокрема недостатня кількість часу на ведення безпосередньо бізнесу, допущення помилок у разі пропуску новел в законодавстві ОАЕ.
- Коли є окрема людина яка уведена у штат як бухгалтер та здійснює свою діяльність у фірмі. В даному випадку особа без проблем здійснює свої зобов’язання перед фірмою, виконуючи свій прямий обов’язок ведення бухгалтерського обліку на певній фірмі – це є очевидною перевагою.
- Проте є і недоліки це досить велика заробітна плата на утримання такого бухгалтера, яка сягає близько 1 тис євро за місяць, а в деяких випадках може бути і більше. Також, якщо бухгалтер не вийде на роботу, то треба шукати йому заміну, це передбачає додаткові витрати. Часто в штат беруть одного головного бухгалтера і кілька звичайних бухгалтерів, що передбачає значені витрати на їх утримання.
- Бухгалтерський супровід (аутсорсинг) бізнесу в ОАЕ
Мінусів не буде якщо ви будете звертатись до дійсно професіоналів, які дають гарантію своєї діяльності.
Серед переваг слід звернути уваги на такі – в нас працює велика кількість бухгалтерів різної спеціалізації, а тому ми гарантуємо виконання роботи на вищому рівні, низька вартість послуги у порівнянні з іншими, відповіді на будь-які Ваші питання, що можуть виникати при здійсненні бухгалтерського обліку. Наші спеціалісти мають високий рівень знань у багатьох видах бізнесу.
Якщо більш детально про останній пункт, то ми надаємо послуги бухгалтера в ОАЕ зокрема:
- Бухгалтер в Дубаях
- Бухгалтер в Абу-Дабі
Послуги бухгалтера в ОАЕ включають:
- Бухгалтерське обслуговування підприємств усіх організаційно правових форм
- Бухгалтерський та податковий аудит фірми (бізнесу) в ОАЕ
- Підготовка та подача до податкових та контролюючих органів декларацій та звітів
- Представництво юриста та бухгалтера в податкових органах ОАЕ
- CIT, PIT, ZUS, VAT (ПДВ), PFRON, NBP, GUS, декларації – підготовка, перевірка та подача до контролюючих органів.
- Ведення кадрового обліку, нарахування ЗП, сплата відповідних податків за працівників, подача кадрової звітності
- Імпортно-експортні операції (WDT, WNT)
- Підготовку інвойсів та рахунків-фактур
- Здійснення банківських платежів
- Аналіз фінансового стану підприємства
Бухгалтерські послуги в ОАЕ – один з основних напрямків діяльності ЮК Приходько та партнери, адже ми обізнані в законодавстві ОАЕ, а тому чітко розуміємо як працює податкова система ОАЕ і допоможемо підібрати найкращу податкову систему саме для Вашого бізнесу, адже для кожного клієнта в нас індивідуальний підхід, який залежить від напряму Вашої діяльності, організаційно правової форми юридичної особи.
Розрахуйте вартість послуг
1 питання
Ви зараз перебуваєте в Україні?
2 питання
Ви зараз перебуваєте в ОАЕ?
3 питання
Вам потрібна реєстрація фірми в ОАЕ?
4 питання
Вам потрібна тільки консультація по бухгалтерії?
5 питання
Вам потрібен повний бухгалтерський супровід бізнесу в ОАЕ?
6 питання
Оборот Вашого бізнесу більше 500 тис евро в місяць?
7 питання
Ви бажаєте купити готовий бізнесу в ОАЕ?
8 питання
Вам потрібна консультація по податках в ОАЕ?
9 питання
Вам потрібно відкрити банківський рахунку в ОАЕ?
10 питання
Вам потрібна оренда адреси для фірми або віртуальний офіс в ОАЕ?
11 питання
Вам потрібен юридичний супровід бізнесу (фірми) в ОАЕ?
12 питання
Вам потрібен юридичний аудити або due diligence бізнесу в ОАЕ?
13 питання
Вам потрібен маркетинговий супровід бізнесу (фірми) в ОАЕ?
14 питання
Вам потрібна логістика (транспортні послуги) бізнесу в ОАЕ?
15 питання
Вам потрібен кредит для бізнесу в ОАЕ?
16 питання
Консультація Вам потрібна терміново?
Адвокат, доктор юридичних наук, визнаний медійний експерт з юридичних питань, юридичний радник відомих політиків та бізнесменів.
Статті по темі:
передзвонимо
протягом дня