Захист прав споживачів

«Захищаємо ваші інтереси знаннями і досвідом.»

Зал Дмитро Олександрович
E-mail
zal@prikhodko.com.ua
Номери телефонів
+38 (073) 007-44-70

Спеціалізується на захисті авторських прав, винаходів, патентів, торговельних марок, супроводженні тендерів, захисті прав споживачів, спорах зі страховими компаніями, юридичному супроводі у справах про адміністративні правопорушення.

Зв'язатися зараз

Захист прав споживачів

В сучасному світі завжди стрімко розвивалися ринкові відносини та економіка як всередині держав, так і на міжнародному ринку, адже в такому випадку кожен громадянин має право придбати будь-який товар чи отримати відповідну послугу, яку забажає за встановлену продавцем ціною.

Однак, щодня споживачі зіштовхуються із тими проблемами, що товар чи надана послуга не відповідає заявленій якості, і таким чином законні права та інтереси осіб порушуються.

У таких випадках важливо мати правову підтримку та захист від адвокатського бюро “Приходько та партнери”, оскільки наші юристи зможуть допомогти забезпечити інтереси клієнтів компанії.

Кого слід розуміти споживачем в Україні?

Із аналізу ЗУ “Про захист прав споживачів” вбачається, що під споживачем слід розуміти фізичну особу, яка купує, використовує, замовляє продукцію для задоволення власних потреб, що не повʼязані із провадженням будь-якого виду підприємницької діяльності.

Якщо особа має тільки наміри про купівлю або замовлення відповідних товарів, то її також слід вважати споживачем в розумінні закону.

Які існують права та обовʼязки у споживачів?

Споживачі в Україні мають такі права, а саме:

  • вимагати від державних органів влади захисту своїх прав;
  • отримувати належну якість продукції (товарів та послуг), а також обслуговування;
  • отримувати тільки безпечну продукцію, яка не зашкодить здоровʼю особи;
  • одержувати всю потрібну та правдиву інформацію про товари (їх чисельність в продавця, якість, асортимент, дані про виробника тощо);
  • одержувати обслуговування виключно українською мовою за бажанням споживача;
  • якщо куплена продукція містить виробничі дефекти, то споживач може розраховувати на відшкодування майнової та моральної шкоди від продавця товару;
  • звертатися до судових органів влади для того, щоб захистити свої порушені законні права та інтереси.

Споживачі в Україні мають такі обовʼязки, а саме:

  • з самого початку використання товару після його придбання уважно та детально ознайомитися з правилами його експлуатації на практиці, які викладені в наданій документації від виробника товару;
  • якщо споживачу не зрозумілі умови використання товару, то він зобовʼязаний до початку його експлуатації звернутися за відповідними розʼясненнями до продавця (якщо наявна можливість до виконавця або виробника);
  • користуватися товаром відповідно до його цільового призначення та додержуватися експлуатаційних вимог, що були встановлені в наданій документації від виробника товару;
  • з метою мінімізації негативних наслідків для споживача під час використання товару дотримуватися всіх заходів безпеки, що передбачені в експлуатаційній документації, а якщо вони відсутні – дотримуватися звичайних заходів безпеки, що встановлені для відповідних товарів такого роду чи призначення.

Як захистити порушені права?

  • Досудове врегулювання спору. Передбачає собою звернення до відповідних державних органів влади із скаргою для захисту прав споживачів. Державним органом, що наділений законодавчими повноваженнями вирішувати спір у досудовому порядку є Державна служба України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів (скорочено Держпродспоживслужба);
  • Врегулювання спору через суд. Якщо громадянину було відмовлено у досудовому вирішенні спірного питання, то тоді слід звертатися до судових органів влади із позовною заявою для захисту та відновлення порушених прав споживачів.

Важливо! В будь-якому випадку споживач, який вважає, що його права були порушені має право вимагати від продавця товару відшкодування майнової та моральної шкоди, якщо є реальні підстави та докази, що отриманий товар містить заводський дефект та це впливає на кінцеву якість придбаної продукції.

Чим може бути корисним звернення до кваліфікованих адвокатів?

Адвокатське бюро “Приходько та партнери” надає професійну правову підтримку та здійснює ефективний захист інтересів споживачів, які зіштовхуються з порушенням власних прав під час купівлі товарів чи послуг.

Наші фахівці розуміють складність проблематики на практиці, а тому завжди готові допомогти клієнтам компанії захистити себе від недобросовісних дій продавців чи виробників товарів.

Крім цього, вони також мають необхідний практичний досвід та теоретичні знання, що допомагають успішно надавати всю необхідну правову підтримку для захисту прав споживачів як у сфері електронної комерції через торгівлю на Інтернет-майданчиках, так і класичному придбанню товарів чи послуг в стаціонарних магазинах.

Звернення до юристів із адвокатського бюро “Приходько та партнери” дозволяє не тільки належним чином захистити свої права, а і отримати відшкодування завданої як матеріальної, так і моральної шкоди. Для розрахунку ціни на послуги адвоката заповніть заявку нижче.

Розрахуйте вартість послуг

1 питання

Ви придбали неякісний товар?

Так
Ні

2 питання

Вам надали неякісну послугу або зовсім її не надали?

Так
Ні

3 питання

Сума збитків становить більш ніж 15 000 грн?

Так
Ні
E-mail
zal@prikhodko.com.ua
Номери телефонів
+38 (073) 007-44-70

Спеціалізується на захисті авторських прав, винаходів, патентів, торговельних марок, супроводженні тендерів, захисті прав споживачів, спорах зі страховими компаніями, юридичному супроводі у справах про адміністративні правопорушення.

Зв'язатися зараз
Наскільки стаття була корисною? Оцініть:

5

Кількість оцінок:

12

20%
знижка
Якщо ми не
передзвонимо
протягом дня
Консультація
Юридична компанія
Залиште заявку на юридичну допомогу прямо зараз:
Найкращі юристи
Чесна ціна
Працюємо швидко
Онлайн / офлайн консультація