"Ми захистимо недоторканність Вашої честі, гідності, ділової репутації та інтелектуальної власності."

Піпко Володимир Сергійович
E-mail
pipko@prikhodko.com.ua
Номери телефонів
+38 (073) 007-44-13

Спеціалізується на захисті ділової репутації юридичних осіб, честі та гідності фізичних осіб, захисті інтелектуальної власності, захисті прав споживачів, спорах зі страховими компаніями, юридичному супроводі діяльності громадських організацій.

Зв'язатися зараз

Адвокат по захисту прав споживачів

E-mail
pipko@prikhodko.com.ua
Номери телефонів
+38 (073) 007-44-13

Спеціалізується на захисті ділової репутації юридичних осіб, честі та гідності фізичних осіб, захисті інтелектуальної власності, захисті прав споживачів, спорах зі страховими компаніями, юридичному супроводі діяльності громадських організацій.

Зв'язатися зараз

Покупець має право вимагати зменшити ціну усунути недоліки товару чи послуг в розумний строк, або відшкодувати витрати на усунення таких недоліків.

У разі виявлення недоліків товару протягом чотирнадцяти днів або гарантійного терміну Ви маєте право замінити товар на такий самий, або аналогічний, якщо такий є в наявності або повернути кошти.

ПОРУШЕННЯ ПРАВ СПОЖИВАЧІВ

У випадку якщо Ви стали споживачем неякісного товару або такого товару, що просто Вам не підійшов, необхідно звернутись із письмовою заявою до підприємства де було придбано товар з викладенням фактів стосовно потреби в зміні або розірванні договору купівлі-продажу і поверненні придбаного товару.

У випадку якщо Вам відмовляють (а Вам скоріше за все відмовлять), потрібно звернутись до Держпродспоживслужби з відповідною заявою із викладенням обставин, що мали місце бути та додати до такої заяви копію відповіді з відмовою в обміні товару або повернення коштів від підприємства де було придбано товар.

Держпродспоживслужби має у встановлений законом строк надати письмову відповідь де буде інформація стосовно заходів, що планується вчинити і строки таких заходів.

Якщо звернення до Держпродспоживслужби не дасть очікуваних результатів, потрібно буде звернутись із позовом про захист прав споживача до суду залучивши при цьому Держпродспоживслужбу в якості третьої особи. Окрім того, у випадку звернення до суду Ви матимете право вимагати компенсацію завданої моральної шкоди.

ЯКІ ДОКУМЕНТИ ПОТРІБНО ДОДАТИ ДО СКАРГИ ТА/АБО ПОЗОВНОЇ ЗАЯВИ ПРО ЗАХИСТ ПРАВ СПОЖИВАЧА?

  1. Копія звернення до суб’єкта господарювання (продавець);
  2. Копія відповіді на таке звернення;
  3. Копія документу, який засвідчує факт придбання товару;
  4. Копія технічного паспорта з позначкою про дату продажу;
  5. Інші документи, які стосуються розгляду звернення.

ЩО МОЖЕ ЗРОБИТИ АДВОКАТ ІЗ ЗАХИСТУ ПРАВ СПОЖИВАЧІВ?

Юридичний захист прав споживачів полягає у тому числі в наступних діях:

  1. Звернення до підприємця із заявою про обмін товару або розірвання договору купівлі-продажу і отримання відповіді (може зайняти від тижня до одного місяця);
  2. Проведення експертизи товару, що має бути ініційована продавцем за письмовою згодою споживача (така процедура проводиться протягом трьох днів з моменту отримання згоди від споживача);
  3. Звернення зі скаргою до Держпродспоживслужби і дочекатись результату, який негативним або позитивним (дана процедура може зайняти від одного до трьох місяців);
  4. Підготовка і звернення із позовом про захист прав споживачів до суду (дана процедура може тривати від кількох місяців до року, або навіть більше, все залежить від індивідуальних обставин справи, чи буде процедура апеляційного оскарження та багато іншого).

Отже, юридичний захист прав споживачів у наш час є досить актуальним питанням, оскільки з порушеннями прав споживачів українці зіштовхуються все частіше, але підприємці здебільшого не бажають йти на зустріч споживачу і проводити обмін товару, а тим паче його повернення. Якщо Ви потрапили у подібну ситуацію, адвокати із захисту прав споживачів можуть допомогти Вам у вирішення описаної проблеми.

Розрахуйте вартість послуг

1 питання

Вам продали неякісний товар чи надали неякісну послугу?

Так
Ні

2 питання

Сума вашого збитку складає більше 15 000,00 (п’ятнадцяти тисяч) гривень.

Так
Ні

3 питання

Ви звернулись до продавця/постачальника з відповідною вимогою протягом 14 днів?

Так
Ні

4 питання

Вам завдано моральних збитків як споживачу?

Так
Ні

5 питання

Юридична допомога Вам потрібна терміново?

Так
Ні
20%
знижка
Якщо ми не передзвонимо протягом дня
Консультація
Ми даємо можливість вибрати
  • Кращого спеціаліста
  • За кращою ціною
  • В потрібному місці
  • В потрібний час
Залишились запитання?

Навіщо відкладати, опишіть завдання зараз і ви здивуєтеся, як оперативно ми надамо відповідь!

Описати задачу