- Prikhodko&Partners
-
- Публикации

"Наша робота — витончені стратегії успіху, що відкривають двері до фінансових ресурсів."
Грант-менеджер, інвестиційний консультант
Фахівець з пошуку та отримання грантів, розробки бізнес-планів та залучення інвестицій для бізнесу та громадських організацій
КЕЙС: ОТРИМАННЯ ГРАНТУ НА 250 000 ГРН «ВЛАСНА СПРАВА» НА БУДІВНИЦТВО ЛІТНЬОЇ ТЕРАСИ
Клієнт: Олександр
Регіон: смт. Стрижавка Вінницька область
Ціль: розширення бізнесу, а саме будівництво літньої тераси
Бізнес: кафе
Звернення клієнта
Олександр власник кафе і їм не вистачало коштів на нове обладнання для розширення ресторанного бізнесу.
Тому ми узгодили, що саме вони планують купити за грант: це хоспер, вуличні диванчики 8шт, холодильник льодогенератор та морозильна камеру, також вони куплять якісне музичне обладнання і витратять 25000 грн на маркетинг для реклами нової літньої тераси. Тераса планується бути така, що і взимку можливо буде в ній відпочивати.
Етапи роботи
Клієнти звернулися до нас 17.06.2023.
23.06.2023 ми подали заявку, але отримав відмову бо центр зайнятості озвучив що музичне обладнання це не обладнання, а майно для ведення діяльності тобто в бізнес-плані знаходиться не в тій категорії цільових витрат.
Тож ми виправили цей момент і вже 14.07 переподали заявку.
08.08 наш клієнт пройшов пройшов співбесіду. Завдяки ретельній підготовці, та врахуванню попередніх помилок Олександр успішно пройшов співбесіду і отримав високі бали по своїй заявці.
18.08 він отримав лист про виграш гранту. Ми поздоровляємо Олекснадра і дякуємо за довіру до нашої юридичної компанії.
Якщо вам сподобався даний кейс, і ви також хотіли б отримати грантові кошти для свого проекту – звертайтесь!
Залишайте заявку у формі під цим текстом або телефонуйте за вказаними номерами телефону та отримайте вичерпну консультацію або якісний юридичний супровід від кваліфікованих профільних юристів.
Розрахувати вартість допомоги:
1 питання
Вашою справою займалися інші юристи?
2 питання
Ви знаходитесь в Києві чи Київській області?
3 питання
Юридична допомога Вам потрібна терміново?
передзвонимо
протягом дня

Грант-менеджер, інвестиційний консультант
Спеціаліст з підбору та залучення грантових коштів, написанню бізнес-планів та залучення інвестицій для бізнесу та громадських організацій
КЕЙС: ОТРИМАННЯ ГРАНТУ НА 250 000 ГРН «ВЛАСНА СПРАВА» НА ОНЛАЙН ШКОЛУ ІНОЗЕМНИХ МОВ
Клієнт: Антоніна
Регіон: м. Одеса
Ціль: отримати кошти на розвиток школи іноземних мов
Бізнес: онлайн школа вивчення іноземних мов
Звернення клієнта
Антоніна, має свою школу онлайн з вивчення іноземних мов в місті Одеса. Вона мала достатній досвід роботи в цій сфері та свого проекту. На момент звернення в її онлайн школі вже працювали 3 викладача. Вона навчала людей різного віку не тільки в Одесі , а й по всій Україні.
Етапи роботи
Антоніна звернулась до на 17 жовтня. Ми поспілкувалися, вислухали всі побажання, узгодили всі моменти і підписали договір.
Далі ми проаналізували бізнес клієнта, заповнили анкету, та почали розробку бізнес плану. Антоніна планувала закупити за грантові кошти ноутбуки та обладнання безперебійного живлення також покрити витрати на маркетинг і рекламу.
23 жовтня ми подали. Далі була черга підготовки до співбесіди.
2 листопада Антоніна пройшла співбесіду. Завдяки гарній підготовці та знанню свого проекту, вона отримала дуже високі бали по своїй заявці.
І вже 13го листопада, клієнту прийшов лист про погодження йому гранту. З чим і поздоровляємо нашого чергового клієнта!
Якщо вам сподобався даний кейс, і ви також хотіли б отримати грантові кошти для свого проекту – звертайтесь!
Залишайте заявку у формі під цим текстом або телефонуйте за вказаними номерами телефону та отримайте вичерпну консультацію або якісний юридичний супровід від кваліфікованих профільних юристів.
Розрахувати вартість допомоги:
1 питання
Вашою справою займалися інші юристи?
2 питання
Ви знаходитесь в Києві чи Київській області?
3 питання
Юридична допомога Вам потрібна терміново?
передзвонимо
протягом дня

"Ваш успіх - наша мета: звернувшись до нас, ви отримуєте індивідуальний підхід, що забезпечує швидке та ефективне вирішення ваших юридичних питань."
Юрист сімейного права. Спеціалізується на процедурі розлучень та спадкових справах
Поділ підприємства при розлученні між колишніми членами подружжя
Розірвання шлюбу завжди важкий і довготривалий процес, особливо тоді, коли подружжя нажило спільно багато майна і не бажають домовлятися між собою про його розподіл.
На практиці це все створює значні проблеми для кожного із членів подружжя, адже потрібно доводити, що саме і ким було придбане за час спільного проживання.
Це все також і стосується поділу спільного бізнесу чи підприємства при розлученні. В чому і наявна актуальність обраної тематики.
А тому у цій статті ми поговоримо про те, яким чином у 2023 році регулюється питання поділу підприємства при розлученні між колишніми членами подружжя, при цьому аналізуючи чинні нормативно-правові акти України.
Що говорить сімейний кодекс на рахунок питання щодо поділу підприємства при розлученні?
Із аналізу положень СКУ можна дійти до висновку, що на сьогодні українським законодавством не врегульовано поділ спільного бізнесу між подружжям.
Це пояснюється тим, що СКУ містить лише загальну норму права про те, що дружина і чоловік мають право на поділ спільно нажитого майна, та те, що їхні частки рівні.
Натомість джерелом права в питаннях поділу майна подружжя щодо визначення їхньої частки у спільному підприємстві є судова практика.
Аналіз судової практики
Щодо поділу майна, яке було внесено до статутного капіталу підприємства
Якщо подружжя внесло кошти до статутного капіталу підприємства, що були набуті ними спільно під час шлюбу, то такі кошти є безпосередньою власністю самого підприємства.
А тому у одного із членів подружжя виникає тільки право фінансової вимоги щодо стягнення 50% внесених коштів до статутного капіталу або 50% щодо отриманого доходу за час існування та ведення діяльності підприємства (постанова ВСУ по справі № 6-38цс15 від 03.06.2015 року).
Щодо отримання доходів від діяльності підприємства
На рахунок доходу від діяльності підприємства варто зазначити наступне. Дохід в такому випадку розподіляється між подружжям лише тоді, коли вже було визначено повністю чистий прибуток (після сплати всіх податкових платежів, витрат на діяльність підприємства тощо) та виплати учасникам дивідендів.
Так, із аналізу справи вбачається, що позивач прохала стягнути 50% нерозподіленого прибутку підприємства між його учасниками та доходу від його діяльності.
Однак, статутом підприємства було передбачено, що чистий прибуток, який був отриманий підприємством розподіляється лише або за рішенням його власників, або через загальні збори.
Проаналізувавши фінансову звітність підприємства суд прийшов до висновку, що за весь час його існування доходи, що були отримані від його діяльності між учасниками не розподілялися, і через це відповідач не отримував жодного разу прибутку від здійснення безпосередньої діяльності підприємства.
А тому вимоги позивача не були задоволені, оскільки дохід підприємства було віднесено до власності саме відповідача. (Постанова Херсонського апеляційного суду від 26 березня 2019 року по справі № 661/1663/17 залишено без змін Постановою ВС від 04.06.2020 року).
Вам потрібно розділити підприємство при розлученні? В такому випадку звертайтесь до адвокатського бюро “Приходько та партнери”.
Наші юристи завжди допоможуть вам ефективно розділити спільно набуте майно під час шлюбу, враховуючи ваші інтереси, оскільки ми розуміємось на таких складних справах. Звертайтесь!
Розрахувати вартість допомоги:
1 питання
Вашою справою займалися інші юристи?
2 питання
Ви знаходитесь в Києві чи Київській області?
3 питання
Юридична допомога Вам потрібна терміново?
передзвонимо
протягом дня

"Очікуваний результат від нашої роботи - наша норма. Давати клієнту більше ніж він очікує - наша ціль."
Як оформити постійний догляд за батьком
На сьогодні в Україні значна частка громадян є людьми похилого віку. Про це свідчить статистика Пенсійного фонду за 2023 рік, де сказано, що пенсіонерів в Україні нараховано близько 10,5 млн. осіб, що є досить великим показником серед загальної кількості громадян.
І з кожним роком кількість людей похилого віку тільки збільшується. Це все призводить до того, що питання оформлення постійного догляду в нашій країні стає як ніколи актуальним.
Проте не всі громадянами розуміють яким чином можна оформити постійний догляд, наприклад за своїми батьками.
А тому у цій статті ми визначимо чіткий алгоритм дій на рахунок того як оформити постійний догляд за батьком, враховуючи положення українського законодавства.
Яка дефініція постійного догляду?
Під постійним доглядом слід розуміти – догляд, що надається особі, яка немає фізичної можливості подбати про себе самостійно через наявність тяжкого захворювання, виробничої травми чи нещасного випадку, досягнення похилого віку, і в звʼязку з цим потребує сторонньої допомоги та нагляду з боку третіх осіб чи родичів.
Таким чином, можна сказати, що переважна більшість людей похилого віку потребує встановлення постійного догляду за собою.
Як оформити постійний догляд за батьком: алгоритм дій?
Для початку особі похилого віку необхідно звернутися до свого сімейного лікаря та повідомити про те, що вона бажає оформити постійний догляд за собою.
Сімейний лікар надасть направлення на проходження особою лікарсько-консультативної комісії (ЛКК) з метою встановлення того факту, що вона дійсно має потребу в отриманні постійного догляду іншою особою (надавачем соціальних послуг або родичем).
Після цього як було встановлено необхідність у постійному догляді, громадянин, який бажає здійснювати догляд на непрофесійній основі звертається до ЦНАПу із наступними документами:
- письмовою заявою в якій він надає згоду на здійснення соціальних послуг на непрофесійній основі;
- заявою від особи, яка має потребу у встановленні догляду за собою про надання згоди на отримання соціальних послуг;
- документи, що посвідчують особу – паспорт громадянина України, РНОКПП тощо;
- висновок ЛКК про те, що громадянин похилого віку дійсно потребує встановленню догляду за собою з боку третіх сторін (доглядача чи родичів);
- документи про місце фактичного проживання чи реєстрації;
- декларація про доходи та поточний майновий стан.
Важливо! Після отримання всіх необхідних документів ЦНАП реєструє їх не пізніше одного робочого дня та направляє особову справу фізичної особи, котра буде здійснювати постійний догляд до відповідного уповноваженого органа для прийняття рішення.
Таким уповноваженим органом, є орган опіки та піклування, який і буде приймати кінцеве рішення щодо визначення ступеня індивідуальних потреб особи, яка потребує надання соціальних послуг та призначення особи постійним доглядачем.
Якщо вам потрібна консультація чи допомога у питанні щодо оформлення постійного догляду за батьком, то звертайтесь до адвокатського бюро “Приходько та партнери”.
Ми чудово розуміємось на сімейному праві України, оскільки маємо багаторічний та практичний досвід роботи із різними категоріями справ у цій сфері. А тому не зволікайте та приходьте на консультацію!
Розрахувати вартість допомоги:
1 питання
Вашою справою займалися інші юристи?
2 питання
Ви знаходитесь в Києві чи Київській області?
3 питання
Юридична допомога Вам потрібна терміново?
передзвонимо
протягом дня

"Justitia omnibus - Справедливість для всіх!"
Спеціалізується на сімейному праві та спадкових справах
Відмова від утримання біологічних батьків
Конституцією України та Сімейним кодексом передбачається, що повнолітні діти зобовʼязані утримувати своїх непрацездатних батьків, якщо останні потребують матеріальної підтримки, а також постійного догляду за собою.
Проте, у кожного громадянина різні відносини із своїми біологічними батьками, які важко назвати ідеальними, а тому в молоді часто виникає питання – яким чином можна відмовитись від утримання свої батьків та чи це взагалі можна зробити за чинним українським законодавством.
В чому і наявна нагальна потреба розгляду даної тематики.
А тому у цій статті ми поговоримо про обставини за яких особа може відмовитись від утримання біологічних батьків.
Як відбувається виконання повнолітніми дітьми обовʼязку щодо утримання своїх батьків?
За загальним правилом існує всього 2 порядки, коли діти можуть виконувати свої обовʼязки щодо утримання батьків, а саме:
- Добровільний порядок – повнолітні діти чітко усвідомлюють та розуміють, що законодавством України в них закріплений обовʼязок утримувати своїх батьків, які не мають можливості працювати та потребують постійної допомоги, в тому числі й фінансової, та через це виконують ці зобовʼязання на добровільній основі. За бажанням цей обовʼязок вони також можуть закріпити у договірній формі шляхом закріплення сплати аліментів на батьків;
- Судовий порядок – застосовується в тому випадку, коли діти умисно не бажають виконувати свій обовʼязок щодо утримання біологічних батьків, і як наслідок останні звертаються із заявою про стягнення аліментів до судових органів влади.
Яким чином можна відмовитись від утримання своїх батьків?
СКУ зазначає випадки за яких особи можуть бути звільнені від обовʼязку по утриманню своїх біологічних батьків, а саме:
- якщо батьки належним чином не виконували свої батьківські обовʼязки щодо дітей (виховання, піклування, надання змоги здобути освіту тощо);
- якщо батьки не сплачували аліменти на утримання неповнолітньої дитини, внаслідок чого утворилась заборгованість, яка перевищує суму відповідних платежів за 3 роки і вона не є погашеною.
Крім того, варто зазначити, що у випадку, коли батьки звернулись до судових органів влади із позовом про стягнення аліментів із своїх повнолітніх дітей, то суд повинен перевірити такі факти, а саме:
- неможливість виконувати батьками трудової функції, що призводить до втрати працездатності;
- необхідність в отриманні фінансової допомоги;
- ухилення батьків від виконання своїх батьківських обов’язків або несплата аліментів на утримання неповнолітньої дитини.
Таким чином, за наявності сукупності всих цих обставин особу може бути звільнено від обовʼязку утримувати своїх батьків.
Важливо! Якщо батьки не мають жодних коштів для свого фізичного існування або в них наявна тяжка хвороба, що унеможливлює їх заробляти ці кошти, то у такому виключному випадку суд може прийняти рішення про призначення аліментів на батьків, але не більше, ніж на 3 роки або до повного вилікування особи.
Якщо ви хочете відмовитись від утримання батьків, звертайтесь до професійних юристів – адвокатського бюро “Приходько та партнери”.
Наша команда допоможе вирішити ваше питання на практиці, адже ми чудово розуміємось на нормах та нюансах сімейного права. Звертайтесь!
Розрахувати вартість допомоги:
1 питання
Вашою справою займалися інші юристи?
2 питання
Ви знаходитесь в Києві чи Київській області?
3 питання
Юридична допомога Вам потрібна терміново?
передзвонимо
протягом дня

Юрист практики сімейного права. Спеціалізується на процедурі розлучення, стягненні аліментів, поділу майна подружжя, встановленні місцезнаходження дитини, позбавленні батьківських прав, отриманні посвідчення батьків багатодітної сім’ї, інших сімейних та спадкових спорах.
Поважні причини пропуску прийняття спадщини
Прийняття спадщини – важливий процес у будь-якій країні світу, в тому числі й в Україні.
Його значимість проявляється в тому, що більшість людей рано чи пізно, але стикаються із питаннями щодо прийняття спадщини після смерті спадкодавця.
Однак, на практиці не кожен громадян може вчасно прийняти спадщину протягом терміну, що встановлюється законодавством з тих чи інших причин.
Це породжує ту ситуацію в котрій особі потрібно звертатися до суду із заявою про встановлення додаткового строку на прийняття спадщини.
Проте, щоб рішення судового органу було позитивним для позивача повинні існувати поважні причини пропуску такого строку. Про дане питання ми і поговоримо у цій статті.
Яке поняття поважних причин пропуску строку для прийняття спадщини?
Поважні причини пропущення строку для прийняття спадщини – це ті життєві обставини, котрі не дали змогу законним спадкоємцям за заповітом або за законом в установлений законодавством термін (6 місяців) прийняти спадщину з моменту її відкриття нотаріусом.
Тобто, можна сказати, що поважні причини повʼязують тільки з обʼєктивними, непереборними та істотними труднощами, через які законний спадкоємець і не зміг вчасно прийняти спадщину.
Чи існує законодавчий перелік поважних причин пропуску строку для прийняття спадщини?
На сьогодні, українське законодавство не містить чітко визначених причин пропущення строків для прийняття спадщини, які потрібно вважати поважними.
А тому в цьому питанні слід аналізувати судову практику, із якої вбачаються випадки визнання поважними причинами пропуску строку для прийняття спадщини, а саме:
- Хвороба спадкоємця, яка носить довготривалий характер. Якщо спадкоємець надасть суду медичну довідку в якій буде вказано, що він більшу частину строку для прийняття спадщини перебував на стаціонарному лікуванні в закладах охорони здоровʼя, то суд визнає таку причину поважною;
- Відсутність спадкоємця на території України та постійне його місце проживання за кордоном. В цій ситуації важливо доводити ті обставини, що особа не могла подати заяву про прийняття спадщини поштою, а також не мала змоги зʼявитися до консульської установи або дипломатичного представництва України за кордоном, що по суті і унеможливлювало вчасно прийняти спадщину;
- Якщо особа відбуває покарання в місцях позбавлення волі;
- Якщо спадкоємець не міг ніяким чином дізнатись про наявність заповіту;
- Якщо спадкоємець маю велику відстань між своїм постійним місцем проживання та фізичним розташування спадкового майна. Поняття “великої відстані” оціночне, а тому суди у кожній конкретній справі враховують різні фактори для того, щоб визначити умови за яких спадкоємцю потрібно діставатися місця відкриття спадщини;
- Якщо спадкоємець має складні умови праці, що в першу чергу повʼязані із тривалими поїздками як за кордон, так і по Україні;
- Якщо спадкоємець несе службу у лавах ЗСУ.
Якщо вам потрібно визнати поважними причинами пропуску строку для прийняття спадщини, то звертайтесь до адвокатського бюро “Приходько та партнери”.
Наші юристи проконсультують вас на рахунок всіх питань, що будуть виникати під час співпраці, а також допоможуть звернутися до суду та визнати поважними причинами пропуску строку для прийняття спадщини. Звертайтесь!
Розрахувати вартість допомоги:
1 питання
Вашою справою займалися інші юристи?
2 питання
Ви знаходитесь в Києві чи Київській області?
3 питання
Юридична допомога Вам потрібна терміново?
передзвонимо
протягом дня

Юрист, спеціаліст практики корпоративного права, спеціалізується на юридичному супроводі бізнесу в країнах ЄС, ОАЕ, США, відкритті банківських рахунків, отриманні ліцензій
Оподаткування криптовалюти 2023
Оподаткування криптовалюти в різних країнах може суттєво відрізнятися. Приклади деяких країн ми розглянемо нижче.
Але в цілому можна виділити деякі загальні підходи до податків:
- Податок на прибуток, отриманий з операцій з криптовалютою.
- Податок на капіталовкладення
- Податок на майнінг
- Податок на обмін
Спершу розглянемо ситуацію в Україні
Далеко не секрет, що операції з криптовалютами в Україні не заборонені. Криптовалюта не вважається грошима, електронними грошима чи засобом платежу, тобто наразі з криптовалюти податки не сплачуються.
Поки що ця сфера відносин залишається поза правовим регулюванням, відповідно і судова практика в Україні теж ще не сформована.
Хоча нещодавно був зареєстрований законопроєкт (який з високою ймовірністю буде прийнятий), за яким передбачається 18% податку на доходи фізосіб та 1,5% військового збору з інвестиційних доходів.
Деякі країни взагалі прямо заборонили використання криптовалюти, тому там про оподаткування говорити взагалі не варто. Здебільшого це латиноамериканські (Болівія, Еквадор) та азіатські країни (Саудівська Аравія, В’єтнам, Непал).
Тепер перейдемо до прикладу Німеччини.
Ось кілька ключових моментів щодо оподаткування криптовалюти в Німеччині:
Прибуток від транзакцій з криптовалютою, таких як купівля та продаж, зазвичай вважається оподатковуваним доходом.
Якщо ви тримаєте криптовалюту менше одного року перед продажем, прибуток обкладається прогресивними ставками податку на прибуток.
Якщо утримувати більше року, прибуток може бути звільнений від оподаткування.
Криптовалюти також обкладаються податком на багатство (Solidaritätszuschlag і Kirchensteuer).
Майнінг: дохід, отриманий від майнінгу криптовалюти, вважається оподатковуваним.
Примітка: у Німеччині обмін криптовалюти зазвичай звільняється від ПДВ. Однак, якщо ви надаєте товари чи послуги в обмін на криптовалюту, до цих товарів чи послуг може застосовуватися ПДВ.
Збитки, понесені від операцій з криптовалютою, можуть використовуватися для компенсації приросту капіталу, зменшуючи загальні податкові зобов’язання.
Вимоги до звітності: Під час подання податкової декларації фізичні особи та підприємства зобов’язані розкривати інформацію про свою криптовалютну діяльність.
У Великобританії теж є свої особливості.
Прибуток від транзакцій з криптовалютою, включаючи купівлю та продаж, зазвичай обкладається податком на прибуток. Ставка податку залежить від загального доходу особи та може коливатися від 20% до 45%.
Податок на приріст капіталу (CGT): податок на приріст капіталу застосовується до прибутку, отриманого від продажу криптовалюти.
Існує щорічна неоподатковувана надбавка, а прибутки, що перевищують цю надбавку, підлягають CGT. Зазвичай ставки становлять 10% для платників податку за базовою ставкою та 20% для платників податку з вищою та додатковою ставками.
Дохід, отриманий від майнінгу та стейкінгу криптовалюти, може оподатковуватись податком на прибуток або корпоративним податком, залежно від того, чи вважається ця діяльність особистою чи комерційною.
Податок на спадщину: активи криптовалюти можуть обкладатися податком на спадщину, коли вони передаються спадкоємцям.
У США схожа ситуація, тому зазначимо лише про деякі цікаві моменти.
- Якщо ви володієте криптовалютою більше одного року, це вважається довгостроковим приростом капіталу та може претендувати на пільгові податкові ставки.
- Податкове управління США внесло спеціальне запитання у форму 1040 щодо транзакцій з криптовалютою.
- Якщо ви отримуєте нову криптовалюту через форк або airdrop, вона вважається оподатковуваним доходом за справедливою ринковою вартістю на момент її отримання.
Розрахувати вартість допомоги:
1 питання
Вашою справою займалися інші юристи?
2 питання
Ви знаходитесь в Києві чи Київській області?
3 питання
Юридична допомога Вам потрібна терміново?
передзвонимо
протягом дня

«Креативні правові рішення для творчих людей. Ви створюєте, ми захищаємо.»
Керівник практики господарського та цивільного права
Адвокат, спеціаліст з інтелектуальної власності. Спеціалізується на реєстрації та захисті авторських прав, винаходів, патентів, торговельних марок, а також розробці договорів на передачу інтелектуальної власності, ліцензійних договорів.
Купити чи продати торговельну марку
В сучасному світі бізнесу конкуренція стає все більшою, і компанії активно шукають способи вигідно виділятися серед інших гравців на ринку. Одним із ефективних способів підкреслити унікальність і привернути увагу споживачів є володіння торговельною маркою. Проте, іноді виникає потреба купити чи продати це цінне ім’я бренду. Ця стаття розгляне ключові аспекти цього процесу, допомагаючи бізнес-власникам зробити обдумане рішення.
Вигоди:
- Миттєва визнаність. Купівля вже визнаної торговельної марки надає можливість отримати миттєву популярність і впізнаваність серед споживачів.
- Історія успіху. Придбання успішної торговельної марки може передати історію та довіру, пов’язану із брендом, новому власнику.
- Оптимізація маркетингу. Купівля торговельної марки може значно заощадити час та ресурси, які зазвичай витрачаються на створення та підтримку нового бренду.
- Фінансові вигоди. Продаж торговельної марки може принести значний прибуток, особливо якщо бренд вже має високий рейтинг у споживачів.
- Зосередженість на інших аспектах бізнесу. Власники бізнесу можуть сконцентруватися на інших напрямах розвитку, продавши торговельну марку.
- Ресурси для нових проєктів. Отримані кошти від продажу можуть бути використані для розширення або запуску нових проєктів.
Виклики:
- Вартість. Успішні торговельні марки часто є дорогими, що може стати великим фінансовим викликом для компанії.
- Потенційні ризики. При купівлі торговельної марки важливо враховувати можливі юридичні аспекти та ризики, пов’язані з історією бренду.
- Синергія з існуючим бізнесом. Не завжди вдається вирішити питання синергії між новою торговельною маркою і існуючим бізнесом.
- Втрата контролю. Продаж торговельної марки може означати втрату контролю над тим, як використовується та розвивається бренд у майбутньому.
- Неуспішний перехід. Якщо новий власник не зможе відтворити чи покращити успіх попереднього бренду, це може вплинути на репутацію та вартість майбутніх продажів.
- Юридичні аспекти. Продаж торговельної марки пов’язаний із складним юридичним процесом, включаючи ліцензії та права.
Ключові аспекти при розгляді опцій
- Оцінка вартості. Незалежно від того, чи ви плануєте купувати чи продавати торговельну марку, важливо провести об’єктивну оцінку її вартості. Це включає в себе оцінку ринкового потенціалу, історії продажів та репутації бренду.
- Правові аспекти. Ретельно вивчіть усі юридичні питання, пов’язані з торговельною маркою. Це може включати умови ліцензій, права власності та будь-які судові питання, пов’язані із знаком.
- Стратегічне планування. Розробіть стратегію та цілі, пов’язані з придбанням або продажем торговельної марки. Визначте, як це вписується у вашу загальну бізнес-стратегію.
- Довіра та репутація. При проведенні будь-яких угод з торговельними марками важливо враховувати репутацію та довіру сторін. Забезпечте собі належні гарантії та умови, щоб уникнути можливих непорозумінь.
Важливість залучення юриста при процедурі купівлі-продажу торгової марки
Процес купівлі або продажу торгової марки є складним завданням, що вимагає вивчення різних аспектів, включаючи юридичні. Залучення кваліфікованого юриста стає необхідністю для забезпечення безпеки та ефективності цієї процедури. У цій статті ми розглянемо, чому важливо включити юриста у процес купівлі-продажу торгової марки.
- Захист прав та ліцензій
Купівля торгової марки включає в себе передачу права власності, а також можливість використання цієї марки. Юрист може допомогти перевірити, чи всі необхідні ліцензії та права передаються коректно, і врахувати всі юридичні обмеження.
- Перевірка юридичної чистоти
Юридична “чистота” торгової марки стає ключовим аспектом у вирішенні правових питань. Юрист вивчить можливі судові спори, порушення прав та інші потенційні ризики, що можуть виникнути з власності торговельної марки.
- Укладання юридичних угод
Процес купівлі-продажу торгової марки передбачає укладання ряду юридичних угод, включаючи угоди про купівлю-продажу, ліцензійні угоди та інші документи. Юрист може забезпечити вірні юридичні терміни та умови, щоб уникнути подальших непорозумінь.
- Оцінка ризиків та юридична діагностика
Юрист може допомогти визначити ризики, пов’язані з конкретною торговою маркою. Він проведе юридичну діагностику, оцінюючи всі аспекти відповідності законодавству та потенційні ризики щодо інтелектуальної власності.
- Урегулювання спорів
У разі виникнення конфліктів або судових суперечок під час процесу купівлі-продажу торгової марки, юрист може допомогти вирішити їх шляхом перемовин, альтернативного вирішення спорів або в суді.
- Вивчення юридичних обмежень
Юрист вивчить, чи існують будь-які юридичні обмеження або заборони щодо використання торговельної марки в певних сферах бізнесу чи регіонах.
Вирішення, чи купувати, чи продавати торговельну марку є важливим стратегічним рішенням для будь-якого бізнесу. Перед тим, як взятися за цей процес, важливо ретельно вивчити всі аспекти та зважити усі “за” та “проти”. Залучення юриста при купівлі-продажу торгової марки визнається важливою стратегічною дією для будь-якої компанії.
Юристи Приходько і партнери можуть забезпечити повний захист прав, мінімізувати ризики та допомогти укласти вигідні угоди для всіх сторін. У світі зростаючої конкуренції та значущості брендів, це стає ключовим етапом для забезпечення успіху та стабільності бізнесу.
Розрахувати вартість допомоги:
1 питання
Вашою справою займалися інші юристи?
2 питання
Ви знаходитесь в Києві чи Київській області?
3 питання
Юридична допомога Вам потрібна терміново?
передзвонимо
протягом дня

«Ми гарантуємо Вам якісний та професійний захист у кримінальному провадженні!»
Адвокат
Адвокат спеціалізується на кримінальному праві та кримінальному процесі, а також вирішенні спорів у судовому порядку
Кримінальна відповідальність за погрози фізичною розправою
З погляду кваліфікації злочини проти здоров’я та життя людини являються одними з найбільш складних та серйозних. Будь-яка загроза з боку іншої особи розцінюється як психологічне насильство. В цій статті фахівці нашої юридичної компанії Приходько та Партнери охарактеризують можливість настання кримінальної відповідальності за погрози особі розправою, яка супроводжується нанесенням фізичних травм.
Законодавча база питання
Дуже часто в сучасній Україні люди зіштовхуються з погрозами. Особливо ситуація погіршилась з початком повномасштабного вторгнення. Деякі з них можна охарактеризувати як нешкідливі та спрямовані на здійснення емоційного, морального впливу на людину, інші – як реальну передумову вчинення протиправного діяння. Після погроз фізичної розправи може бути заподіяний значний моральний та фізичний збиток людині.
В яких випадках необхідно звертатися до адвоката і представників правоохоронних органів? Розпочнемо з того, що погрози самі по собі являються інструментами морального впливу і не супроводжуються настанням реальної правової, зокрема, кримінальної відповідальності.
Важливо: подібні висловлювання про наміри за кваліфікацією – каране діяння у випадках, коли вони загрожують:
- Вчиненням дій, які можна охарактеризувати як теракт (стаття 258 Кримінального кодексу України).
- Пошкодження майна (стаття 195 Кримінального кодексу України).
- Вбивство (стаття 129 Кримінального кодексу України).
Таким чином, в більшості конфліктних ситуацій найбільшою являється загроза псування/знищення майна, заподіяння тілесних ушкоджень, вбивства.
Якщо існує хоча б мінімальна загроза, краще за все заручитись підтримкою адвокатів. Наші фахівці зможуть максимально оперативно та якісно розібратися в ситуації, розроблять алгоритм дій і, при виявлені реальної необхідності, звернуться до представників правоохоронних органів.
Яка кримінальна відповідальність передбачена за погрози фізичною розправою?
Вище ми вже розглянули можливі умови настання кримінальної відповідальності. Існує ще ряд загроз, які можуть бути вчинені стосовно певних категорій осіб. Серед них – судді, свідки, службові особи, державні діячі та ін.
Наприклад, статтею 129 КК України передбачена відповідальність за погрозу вбивством. Притягнути до кримінальної відповідальності за цією статтею можна у випадках, коли мова йде про реальні підстави побоювання здійснення зазначених у погрозах протиправних дій. Головне – надати суду незаперечні докази. Неабияке значення має відношення потерпілого до погроз.
Кримінальний кодекс України передбачає наступні види покарання за погрози фізичною розправою:
- Обмеження свободи терміном до 2-х років.
- Арешт строком до 6-ти місяців.
Більш суворе покарання передбачено за погрози вбивством на тлі будь-якого з проявів нетерпимості за кольором шкіри, національністю, віросповіданням – від 3-х до 5-ти років позбавлення волі.
Допомога професійних адвокатів
Якщо Вам погрожують фізичною розправою перше, що потрібно пам’ятати, так це не панікувати. Паніка заважає сконцентруватися та вибудувати план дій. До погроз не можна ставитись легковажно. Варто одразу почати збирати відповідні речові, інформаційні та інші докази. Доказова база збільшує вірогідність доведення в суді реального переходу від погроз до безпосереднього вчинення злочину. Ми рекомендуємо в таких випадках одразу звертатися до адвокатів та представників правоохоронних органів. Наші адвокати зможуть захистити Ваші інтереси навіть в найскладніших ситуаціях.
У Вас ще залишились запитання? Чекаємо на попередній консультації! Для розрахунку вартості послуг адвоката в кримінальних справах, пов’язаних з ризиком фізичної розправи, заповніть форму нижче.
Розрахувати вартість допомоги:
1 питання
Вашою справою займалися інші юристи?
2 питання
Ви знаходитесь в Києві чи Київській області?
3 питання
Юридична допомога Вам потрібна терміново?
передзвонимо
протягом дня

"Мы ценим наших клиентов и осознаем, что время – самый ценный ресурс, который мы помогаем им сохранить."
Керівник практики міжнародного корпоративного права та фінтех
Спеціаліст практики міжнародного корпоративного права, фінтеху та правового супроводу бізнесу в країнах ЄС та Азії.
Як стати резидентом Дія Сіті
Стати резидентом Дія Сіті – це один із способів отримати важливі переваги та підтримку для розвитку свого бізнесу в Україні.
Дія Сіті – це інноваційний проект, створений у 2019 році, спрямований на покращення інвестиційного клімату та розвиток бізнесу у країні.
Для кого вигідно стати резидентом дія сіті
Стати резидентом Дія Сіті може бути вигідно для різних категорій бізнесу та інвесторів.
Ось кілька груп, кому це може бути особливо вигідно:
- Інноваційні стартапи. Дія Сіті надає спеціальні пільги для інноваційних стартапів та компаній, що розробляють нові технології та продукти. Це може включати податкові пільги, знижки на імпорт обладнання, підтримку для досліджень і розробок, а також доступ до інвестицій та менторської підтримки.
- Іноземні інвестори. Дія Сіті спрямована на залучення іноземних інвестицій до України. Іноземні компанії та інвестори можуть отримати спеціальні умови для вкладання коштів у проекти в Україні, включаючи пільговий податковий режим та спрощений процес залучення іноземних інвестицій.
- Малий та середній бізнес. Дія Сіті надає підтримку не лише великим корпораціям, але й малим та середнім підприємствам. Можливості для отримання допомоги включають пільговий режим оподаткування, спеціальні кредитні програми та підтримку для розвитку бізнесу.
- Технологічні компанії. Дія Сіті активно підтримує розвиток технологічних компаній та цифрових інновацій. Якщо ваш бізнес пов’язаний із інформаційними технологіями, програмним забезпеченням, інтернет-проектами чи іншими галузями, пов’язаними з технологіями, то резидентство в Дія Сіті може бути вам корисним.
- Експортери та виробники. Для компаній, які займаються експортом або виробництвом, резидентство в Дія Сіті може надати певні переваги, такі як спеціальні умови для імпорту та експорту товарів, а також можливості для розширення ринків збуту.
- Інвестори в нерухомість та інфраструктуру. Інвестори, які цікавляться будівництвом та розвитком інфраструктурних проектів або інвестиціями в нерухомість, також можуть скористатися пільгами та підтримкою, наданою Дія Сіті.
Загалом, резидентство в Дія Сіті сприяє розвитку бізнесу, створенню робочих місць та залученню інвестицій до України.
Однак, важливо докладно вивчити вимоги та умови, що стосуються резидентів, і розглянути, чи вони відповідають вашій діяльності і цілям.
6 кроків, які треба здійснити, щоб стати резидентом Дія Сіті:
- Визначте, чи ви відповідаєте критеріям. Для того, щоб стати резидентом Дія Сіті, ваш бізнес повинен відповідати певним критеріям, зокрема: розробляти або реалізувати інноваційні продукти або послуги, бути готовими інвестувати в Україну, збільшувати кількість робочих місць, дотримуватися вимог щодо корпоративного управління тощо.
- Зверніться до Дія Сіті. Після того, як ви визначили, що ваш бізнес відповідає критеріям, зверніться до адміністрації Дія Сіті. Ви можете зробити це через їхній веб-сайт або зв’язатися з ними безпосередньо. Важливо звернути увагу на те, що Дія Сіті може надавати інформацію та роз’яснення про вимоги та процедури.
- Подайте заявку на резиденство. Вам потрібно буде подати заявку на отримання статусу резидента Дія Сіті. У цій заявці вам доведеться надати докладну інформацію про ваш бізнес, його діяльність та плани щодо розвитку в Україні. Також вас можуть попросити представити бізнес-план та інші необхідні документи.
- Оцінка та рішення. Вашу заявку буде оцінено комісією Дія Сіті, і вам повідомлять про прийняте рішення. Якщо ваша заявка схвалена, ви отримаєте статус резидента Дія Сіті. Це важливий крок у розвитку вашого бізнесу в Україні.
- Отримайте переваги та підтримку. Як резидент Дія Сіті, ви будете мати доступ до різноманітних переваг, включаючи податкові пільги, спеціальні умови для імпорту обладнання, можливість залучити іноземні інвестиції тощо. Ви також матимете можливість брати участь у подіях та програмах, які пропонує Дія Сіті для розвитку бізнесу.
- Зобов’язання та відповідальність. Бути резидентом Дія Сіті також означає виконувати певні зобов’язання та відповідальності, які передбачені угодою з Дія Сіті. Ви повинні будете дотримуватися умов резидентства та регулярно звітувати про виконання своїх обіцянок. Це важливо для забезпечення ефективного партнерства з Дія Сіті.
Стати резидентом Дія Сіті – це велика можливість для розвитку вашого бізнесу в Україні. Однак, цей процес може бути складним, і вам може знадобитися юридична чи консультативна підтримка для успішного подання заявки та виконання обов’язків резидента.
Не соромтеся звертатися до експертів у цій галузі, якщо ви маєте запитання чи потребуєте допомоги.
Резидентство в Дія Сіті може відкрити перед вами широкі можливості для успішного бізнесу в Україні і сприяти розвитку інноваційного підприємництва.
Розрахувати вартість допомоги:
1 питання
Вашою справою займалися інші юристи?
2 питання
Ви знаходитесь в Києві чи Київській області?
3 питання
Юридична допомога Вам потрібна терміново?
передзвонимо
протягом дня