"Право на справедливість – це те, за що ми боремося"
Спеціаліст практик міграційного та корпоративного права, також спеціалізується на юридичному супроводі бізнесу в країнах ЄС.
Реєстрація підприємця в Нідерландах
Зв’язатися зі спеціалістом
+38 (073) 007-44-66У Нідерландах фрілансери, підприємці та одноосібні стартапи визнаються як ZZP’ers (zelfstandige zonder personeel) або самозайняті особи без працівників.
Процедура початку роботи підприємця дуже схожа на процедуру відкриття бізнесу або реєстрації компанії.
Щоб стати ZZP’er, вам потрібно буде мати певні документи (дозвіл на проживання, адреса тощо) серед інших необхідних документів. IND (Immigration and Naturalisation) Service – Служба імміграції та натуралізаціїі та Нідерландська торгова палата (Netherlands Chamber of Commerce KvK) можуть проконсультувати вас більш детально щодо вашої ситуації.
Для реєстрації підприємця необхідно буде виконати кілька кроків:
- Виберіть назву підприємства.
- Організуйте робоче місце або перевірте, чи ваше місце проживання є життєздатним (і законним) робочим місцем для роботи, яку ви збираєтеся виконувати.
- Зареєструйте свій бізнес у Торгово-промисловій палаті. Реєстрація є обов’язковою для кожного підприємства.
- Отримайте типову угоду, щоб уточнити свій податковий статус. Коли ZZP’er працює на компанію чи клієнта, часто важко визначити, чи йдеться про роботу в традиційному розумінні. Щоб уточнити свою позицію, можливо, вам знадобиться скористатися попередньо схваленою або індивідуальною «типовою угодою». Ця заява пояснює статус доходу ZZPer і чи повинна компанія утримувати збори та премії. Система типової угоди замінює попередні твердження VAR і набула чинності 1 травня 2016 року.
- Вирішіть питання з податковою адміністрацією (подання декларації щодо ПДВ/до речі). Більшість фрілансерів зобов’язані стягувати ПДВ (до речі) у розмірі 21% або 6%, залежно від послуги. Ви можете зробити це самостійно або найняти бухгалтера. Декларації з ПДВ зазвичай подаються щокварталу.
- Зверніть увагу на можливість отримання спеціальних дозволів або ліцензій залежно від вашої професії.
Важливим у Нідерландах також є страхове покриття для фрілансерів. Існує багато різних типів страхування, включаючи страхування відповідальності бізнесу, здоров’я, безробіття та пенсії.
Страхування може бути дорогим, але воно рекомендоване новачкам без попереднього досвіду фрілансу. Одним із варіантів є стати членом ZZP Nederland.
Це спеціалізований орган, який надає консультації та інформацію з усіх питань, пов’язаних із фрілансером, а також знижки для членів на страхові поліси, пов’язані з ZZP.
Стосовно податкового навантаження.
Бухгалтерський облік є важливим фактором, і наймання бухгалтера допоможе вам ефективно сплачувати податки та використовувати переваги відрахувань, де це можливо.
Ви повинні сплачувати податок на додану вартість щокварталу, а також щорічно сплачувати податок зі свого доходу.
Як фрілансер ви несете особисту відповідальність за будь-які збитки або невиконання та дотримання встановлених угод.
Щоб забезпечити це, ви можете оформити страхування професійної відповідальності.
Також важливо знати, що зареєстровані фрілансери повинні мати мінімум трьох роботодавців (клієнтів) на рік.
Також небажано отримувати понад 70% свого доходу від одного клієнта – якщо ви перевищите це значення, податкові органи розглядатимуть його як традиційну форму зайнятості, а отже, підлягатимуть сплаті податків і соціального страхування, які сплачує роботодавець.
Приємним бонусом є те що, якщо ви зацікавлені у започаткуванні бізнесу і працюєте як самозайнятий фахівець або підприємець, ви можете мати право на отримання дозволу на тимчасове проживання під назвою «схема для стартапів», яка надає амбітним підприємцям один рік у Нідерландах, щоб розпочати інноваційний бізнес під керівництвом наставника з Нідерландів.
Переваги, пов’язані з реєстрацією підприємця, включають гнучкість, можливість розвитку власного бізнесу та доступ до міжнародних ринків.
Розрахуйте вартість послуг
1 питання
Вашою справою займалися інші юристи?
2 питання
Ви знаходитесь в Києві чи Київській області?
3 питання
Юридична допомога Вам потрібна терміново?
Спеціаліст практик міграційного та корпоративного права, також спеціалізується на юридичному супроводі бізнесу в країнах ЄС.
ТОП юристи, що займаються такими справами в Україні
Як замовити послугу? Як ми працюємо?
Залиште заявку на сайті у вибраній послузі, або ж питанні яке вас цікавить і наші юристи практики Фінтех зателефонують вам для надання детальної консультації або надання комплексного юридичного супроводу.
- Заявка
- Дзвінок юриста
і визначення задач - Договір і оплата
- Консультація,
аналіз справи, робота спеціаліста
Яка ціна на консультацію та супровід адвоката?
Ціни на послуги з категорії "ФінТех":
Найменування послуги | Ціна, грн | Терміни |
---|---|---|
Підключення до MetaTrader 5 | від 5000 у.о. | від 1 місяця |
ГОТОВІ КОМПАНІЇ З БРОКЕРСЬКИМИ ЛІЦЕНЗІЯМИ | від 6000 у.о. | від 2 тижнів |
ОТРИМАННЯ ЛІЦЕНЗІЇ НА КАЗИНО | від 25000 у.о. | від 3 місяців |
ОТРИМАННЯ ЛІЦЕНЗІЇ НА БЕТТИНГ | від 15000 у.о. | від 3 місяців |
ОТРИМАННЯ ГЕМБЛІНГ ЛІЦЕНЗІЇ В АНДЖУАНІ | від 4000 у.о. | від 3 місяців |
EMI ліцензія | від 85000 у.о. | від 6 місяців |
РОЗРОБКА AML-ПОЛІТИКИ | від 600 у.о. | від 3 днів |
ОФОРМЛЕННЯ ГІГ-КОНТРАКТУ | від 400 у.о. | від 2 днів |
Юридичний висновок (Legal opinion) | від 1000 у.о. | від 3 днів |
від 200 у.о. до 85000 у.о. Ціна актуальна на Вересень 2024
Вам також може знадобитися:
ФінТех
Відкриття брокерського рахунку в Exante
ДетальнішеФінТех
Купівля Готової Компанії з MetaTrader 4
ДетальнішеФінТех
ПІДКЛЮЧЕННЯ ПЛАТФОРМИ METATRADER
ДетальнішеФінТех
Підключення платформи MetaTrader
ДетальнішеФінТех
Готова компанія з ліцензією на криптовалюту в Україні
ДетальнішеФінТех
Підключення до MetaTrader 5
ДетальнішеФінТех
SPI ліцензія в Чехії
ДетальнішеФінТех
Вибір між MetaTrader 4 (MT4) або MetaTrader 5 (MT5)
ДетальнішеФінТех
Порівняння MetaTrader 4 та MetaTrader 5
ДетальнішеФінТех
ГОТОВІ КОМПАНІЇ З БРОКЕРСЬКИМИ ЛІЦЕНЗІЯМИ
ДетальнішеФінТех
EMI ліцензія
ДетальнішеФінТех
Гемблінг ліцензія Кюрасао
ДетальнішеСтатті по темі:
передзвонимо
протягом дня