- Prikhodko&Partners
-
- Послуги
-
- ЧЕХІЯ

«Я особисто гарантую, що ми чесно і порядно виконаємо свою роботу!»
Керуючий партнер
Адвокат, доктор юридичних наук, визнаний медійний експерт з юридичних питань, юридичний радник відомих політиків та бізнесменів.
ЧЕХІЯ
НАШІ ОФІСИ В ЧЕХІЇ
Прага, Палац Фенікс, Вацлавська площа, 56, 2 поверхи, офіс 208
РЕЄСТРАЦІЯ БІЗНЕСУ (ФІРМИ) У ЧЕХІЇ
Для реєстрації ФОП в Чехії українець (або інший іноземець) повинен мати такі документи:
- посвідчення особи та дозвіл на перебування – візу (закордонний паспорт, або внутрішній паспорт)
- Реєстрація адреси (sídlo – адреса реєстрації ФОП або фірми і provozovna – це адреса, на якій ви ведете бізнес)
- Довідка про несудимість (урочисте свідчення)
- 1000 крон – адміністративний внесок
- Заява на реєстрацію.
Переваги ведення бізнесу як ФОП в Чехії:
Проста реєстрації, не треба нотаріальне посвідчення документів, реєстрація здійснюється в спеціальному реєстрі, через тиждень є можливість отримати свідоцтво про реєстрацію, а починати діяльність можна вже в день реєстрації.
Недоліки:
Необхідно сплатити реєстраційний збір – 1000 крон, також якщо особа захоче внести відомості до напрямів діяльності, то має заплатити адміністративний збір у розмірі 500 крон, також особа несе матеріальну відповідальність за свої дії.
КУПИТИ ГОТОВИЙ БІЗНЕС (ФІРМУ) В ЧЕХІЇ
Послуги з купівлі готової компанії (фірми) в Чехії
Наші спеціалісти підготують всі необхідні документи, які потрібні для купівлі фірми, а вам потрібно надати таку інформацію:
Якщо покупцем є фізична особа
- Паспорт (нотаріально засвідчена копія)
- Підтвердження місця проживання, також можна надати копії сторінок закордонного паспорта, де є зазначене місце проживання, проте в такому випадку необхідно додати і першу його сторінку
- Жінкам необхідно надати інформацію про дівоче прізвище
- Довідка про несудимість
- Резюме
- Бізнес план
Якщо покупцем є юридична особа, то вона в свою чергу , має надати такі відомості
- Назву
- Юридичну адресу
- Установчі документи
- Список директорів та акціонерів
- Актуальні виписку з торговельного реєстру
- Бізнес план
ВІДКРИТТЯ БАНКІВСЬКОГО РАХУНКУ В ЧЕХІЇ
В Чехії банківський рахунок можна відкрити за 1 день або навіть швидше якщо заздалегідь підготувати та перевірити всі документи. Також, Чеські банки відносяться до європейської фінансової системи, що характеризується стабільністю їх діяльності. А тому вибір Чехії як країни для відкриття банківського рахунку є підходящим як для фізичних, так і для юридичних осіб.
Документи необхідні для відкриття рахунку для фізичної особи:
- Відповідна заява на відкриття рахунку
- Документи, що посвідчують особу (таких документів повинно бути два)
- Суму, яку особа хоче внести на свій рахунок
- Поштову адресу в місця перебування в Чехії
Документи необхідні до відкриття рахунку для юридичної особи:
- Нотаріально засвідчена копія (національного та закордоного) учасників юридичної особи і бенефіціарів
- Відповідно заява на відкриття рахунку
- Виписка з Торгового реєстру
- Ліцензію підприємця
- У разі якщо в Торговому реєстрі ще нема відомостей про юридичну особу, то подаються установчі документи
Допомога у відкриті банківського рахунку в Чехії включає консультування юриста з питань наявності належних документів для відкриття рахунку, умови відкриття рахунку, тарифікація банку, супровід в банк, допомогу у заповненні банківських документів, та інші послуги в банківській сфері. Деякі банки Чехії зазвичай надсилають банківську картку на Вашу адресу через декілька днів після подачі доку ментів, а не видають відразу банківську картку. Відкриття та обслуговування рахунку в чеському банку – це раціональний вибір для стабільного майбутнього і ефективно введення бізнесу.
ДОЗВІЛ НА ПРАЦЮ В ЧЕХІЇ
ДОКУМЕНТИ, ЩО ДАЮТЬ ПРАВО ПРАЦЮВАТИ В ЧЕХІЇ
- Дозвіл на роботу
- Трудова карта
- Синя карта
Що собою представляє дозвіл на роботу?
- містить ідентифікаційні дані іноземця, місце роботи, вид роботи, ідентифікаційні дані роботодавця, у якого іноземець буде працювати, термін, на який він/вона видається та інші дані, необхідні для виконання працевлаштування;
- не підлягає передачі і видається на певний термін, але не більше ніж на два роки (при сезонній роботі не більше 6 місяців); іноземець може неодноразово звертатися за дозволом на роботу;
- воно дійсне лише при працевлаштуванні у роботодавця, зазначеного в рішенні; це стосується також виду та місця роботи. Якщо певні умови, зазначені в цьому дозволі, мають бути змінені в період до закінчення терміну дії дозволу на працевлаштування, іноземець повинен звернутися до відповідного регіонального відділення Управління з питань праці для видачі нового дозволу на роботу;
- є обов’язковим для всіх іноземців дозволених трудових відносин у розумінні Трудового кодексу, які здійснюються іноземцем на території Чеської Республіки, тобто на підставі трудового договору або трудового договору, навіть якщо ці трудові відносини збігаються;
- не може бути видано, якщо іноземцю потрібна службова картка, блакитна картка або внутрішньо переведена картка працівника для виконання роботи в Чеській Республіці відповідно до чинних правових норм (власник має право перебувати в Чеській Республіці тривалий час для працевлаштування і робота).
Як довго діє дозвіл на працевлаштування?
- 3 місяці – робочий Шенген
- 6 місяців – сезонна робота
- 2 роки – інші випадки.
Міграційний юрист в Чехії – ЮК «Приходько та партнери» Ваш надійний партнер.
передзвонимо
протягом дня
Ми і ЗМІ
Факти, а не вигадані відгуки і сухий перелік логотипів.

Навіщо відкладати, опишіть завдання зараз і ви здивуєтеся, як оперативно ми надамо відповідь!
Описати задачу