menu
Графік роботи

Пн-Пт: 09:30-18:00

Кримінальна практика
Антикорупційні заходи
Судова практика
Правова допомога
Державна реєстрація
Міграційні послуги
Нерухомість та будівництво
Бухгалтерський аутсорсінг
Податкова практика
Сімейна практика

ВИЇЗНА ПОДАТКОВА ПЕРЕВІРКА

 В даній статті ми продовжимо розмову про податкові перевірки, а також поговоримо про те, як себе правильно вести, якщо ж податківці все ж таки прийшли на Ваше підприємство. Питання зменшення ймовірності виїзної податкової перевірки ми залишимо для наступних статей, а сьогодні, поговоримо про ситуацію, якщо виїзна податкова перевірка вже незворотна. У такій ситуації Вам потрібно виграти час.

 Є кілька перевірених способів, про які потрібно завжди пам’ятати та застосувати. Тому можете зберегти посилання на дану сторінку.

  Тож, тримайте наступні лайфхаки у взаємодії з працівниками контролюючих органів:

– Ігноруйте та ніколи не реагуйте на усні прохання податківців. У Вас є право надавати податковій документи виключно на підставі письмової вимоги.

– Реагуйте на письмові запити податкових органів вчасно. Пунктом 73.3 Податкового кодексу передбачено, що платники податків зобов’язані надавати інформацію, визначену в запиті протягом 15 робочих днів. Тому оцінюйте правомірність конкретного запиту та за результатами вирішуйте, що Ви зобов’язані надавати, а що ні.

– Якщо відчуваєте, що не впораєтеся з об’ємом наданих документів – подавайте клопотання про продовження терміну подання документів.

– В жодному випадку не надавайте зайві документи, якщо з вимоги незрозуміло, що точно у вас запитує інспектор. Перелік повинен бути сформульований однозначно і чітко.

– Ніколи не надавайте оригінали в податкову службу. Це право, але не обов’язок платника податків. Якщо дозволяє можливість, можна на час виїзної перевірки виділити окреме приміщення в офісі, де представник податкової зможе вивчати запитані нею документи. На звичайний запит – надавайте лише копії, оскільки повернути назад оригінал є проблематично.

– Працівники податкової навідуються під час робочого дня, і Ви майже весь день займаєте відповідями на питання та наданням документів. Тому плануйте більше вільного часу на період перевірки.

– Утримайтесь від надання документів в електронному вигляді.

– Надавайте податковій тільки документи, необхідні для обчислення і сплати податків: первинні облікові документи і аналітичні податкові регістри. Ви не повинні готувати для інспектора різного роду інформаційні довідки та аналітичні записки. Ведення регістрів бухгалтерського обліку (оборотно-сальдові відомості, аналіз рахунків, картки рахунків) також не є обов’язковим.

– Не беріть на себе роботу інспектора. Пошук свідків і організація їх явки до інспекції – не ваша обов’язок. Це стосується також ваших нинішніх і колишніх працівників.

 А головне – на час перевірки, не обов’язково податкової, відразу звертайтеся за консультаціями бухгалтерів, аудиторів та адвокатів, які зможуть допомогти уникнути проблем у майбутньому, а не займатись вирішенням вже існуючих.

 Якщо у Вас залишились питання – звертайтесь до юридичної компанії «Приходько та партнери», ми з радістю Вам допоможемо та вирішимо усі проблемні питання.

Автор: Крістіна Ворожбітова

головний бухгалтер

юридичної компанії «Приходько та партнери»

X
Хотите перезвоним вам за
2 минуты ?
Перезвоните