ПЕРЕВАГИ ЕЛЕКТРОННИХ СЕРВІСІВ ДЛЯ БІЗНЕСУ

"Кожен хто звертається до нас, звільняє себе від думок про своє питання та отримує результат, оскільки ми цінуємо найважливіший ресурс – Ваш час."

Перепельченко Анатолій Олександрович

Адвокат, спеціалізується на нерухомості, корпоративному, фінансовому, податковому, цивільному та договірному праві, а також вирішенні спорів у судовому порядку.

Зв'язатися зараз

ПЕРЕВАГИ ЕЛЕКТРОННИХ СЕРВІСІВ ДЛЯ БІЗНЕСУ

Час прочитання: 2 хв.

 Всім вже, мабуть, відомо про напрям України побудувати «державу в смартфоні» та напрям на тотальну цифровізацію усіх паперових процесів, з метою боротьби із бюрократією. Тож проаналізуємо, що ж це дає для бізнесу та якими перевагами вже сьогодні можливо скористатися?

 Перше на що варто звернути увагу, це онлайн ресурс ДІЯ, на який можна зайти за посиланням https://diia.gov.ua/. Вже сьогодні можна зареєструвати фізичну особу підприємця, товариство з обмеженою відповідальністю, що діє на підставі модельного статуту, перейти на модельний статут, закрити фізичну особу-підприємця, внести зміни про фізичну особу підприємця не виходячи з дому та не заповнюючи жодних паперових документів. Для цього варто мати лише електронний цифровий підпис, який можна завантажити у власному кабінеті Приват24.

  Перевагами отримання послуг в ДІЯ є наступні:

  • Дистанційне надання послуг, не виходячи з дому;
  • Заповнення документів за допомогою комп’ютера чи смартфону;
  • Спрощені реєстраційні форми, які передбачають заповнення меншого обсягу інформації;
  • Можливість здійснити дії самостійно, без залучення сторонніх спеціалістів;
  • Отримання підтверджуючих документів про реєстрацію в режимі онлайн (наприклад виписку можна отримати у власному кабінеті).

 Надання послуг потребує 2 доби, однак фактично вони надаються до 24 годин. Протягом 24 годин, з моменту державної реєстрації, Ви отримуєте законодавче підґрунтя для здійснення господарської діяльності. В подальшому протягом 24 годин Вас автоматично поставлять на облік у всіх контролюючих органах: статистиці та податковій. Коли Ви отримаєте підтвердження про взяття на облік податковою, Ви зможете відкрити банківський рахунок.

 Знову ж таки, це є можливим здійснити дистанційно за допомогою онлайн-сервісів. Для цього потрібно перейти на сайт Приват24 для бізнесу і авторизуватися вже наявним електронним цифровим підписом як фізичної особи. Після заповнення анкетних даних, протягом декількох годин рахунки буде відкрито і тоді вже можна починати здійснювати повноцінну господарську діяльність. Також на даному сайті можна завантажити електронний цифровий підпис фізичної особи-підприємця, за допомогою якого, можна авторизуватися в електронному кабінеті платника податків за посиланням https://cabinet.tax.gov.ua/. Тут можна також онлайн здійснювати велику кількість речей, зокрема:

  • Листуватися з податковою;
  • Отримувати документи;
  • Подавати звітність;
  • Сплачувати податки онлайн;
  • Зареєструвати книгу обліку тощо.

 Отже, з вищезазначеного вбачаються значні переваги запроваджених проектів. Справді, цифровізація дуже позитивно впливає на діяльність бізнесу, оскільки пришвидшує, а головне полегшує усі процеси. Якщо ж у Вас виникли додаткові питання, звертайтесь до юридичної компанії «Приходько та партнери», наші спеціалісти проконсультують Вас та нададуть якісну правову допомогу!

Розрахувати вартість допомоги:

1 питання

Вашою справою займалися інші юристи?

Так
Ні

2 питання

Ви знаходитесь в Києві чи Київській області?

Так
Ні

3 питання

Юридична допомога Вам потрібна терміново?

Так
Ні
20%
знижка
Якщо ми не
передзвонимо
протягом дня
Консультація
Юридична компанія
Залиште заявку на юридичну допомогу прямо зараз:
Найкращі юристи
Чесна ціна
Працюємо швидко
Онлайн / офлайн консультація