Наше завдання – захист Ваших прав та інтересів. Ми не розказуємо «казок» - клієнт повинен бути відвертим та усвідомлювати об’єктивну реальність ситуації.

Угрин Святослав Володимирович
E-mail
ugrin@prikhodko.com.ua
Номери телефонів
+38 (093) 007-44-03

Керівник практики проблемної заборгованості, адвокат з кримінальних справ

Зв'язатися зараз

СТЯГНЕННЯ БОРГУ ЗА РОЗПИСКОЮ ЧИ ДОГОВОРОМ ПОЗИКИ

E-mail
ugrin@prikhodko.com.ua
Номери телефонів
+38 (093) 007-44-03

Керівник практики проблемної заборгованості, адвокат з кримінальних справ

Зв'язатися зараз

В основному боргові зобов’язання між кредитором і боржником оформляються шляхом укладання договору позики або шляхом оформлення боржником боргової розписки на ім’я кредитора. У зв’язку з цим стягнення боргу за розпискою чи за договором позики має низку особливостей.

Так, велике значення при стягненні боргу за розпискою чи договором позики має порядок оформлення та форма складених боргових документів.

Основні види боргових документів

Основними поширеними борговими документами, якими оформлюються боргові зобов’язання є договір позики та боргова розписка.

Істотною відмінністю боргової розписки від договору позики є те, що договір позики є окремим самостійним видом договорів, яким оформлятимуться договірні боргові правовідносини між сторонами. До договору позики застосовуються загальні положення цивільного договірного законодавства, у тому числі щодо наявності істотних умов договору таких, як предмет, строки, ціна договору.

У той же час боргова розписка за своєю сутністю та формою не є не лише договором позики, а договором зовсім.

Згідно з чинним цивільним законодавством, а саме ст.1047 Цивільного кодексу України, боргова розписка є документом, що підтверджує факт укладання договору позики, а також факт передачі грошових коштів певної кількості від кредитора боржнику.

Договір позики та боргова розписка можуть оформляється як разом, доповнюючи один одного, так і окремо, при цьому кожен незалежно один від одного є самостійним документом, що підтверджує наявність боргових зобов’язань та їх умов.

Договір позики, як і боргова розписка, може оформлятися у простій письмовій формі, а також у письмовій формі, засвідченій нотаріусом.

Як показує практика, письмова форма договору позики або боргової розписки, засвідчена нотаріусом, істотно підвищує шанси на стягнення боргу за розпискою або договором позики.

Що впливає на стягнення боргу за розпискою чи договором позики?

Безумовно на успіх стягнення боргу за розпискою або договором позики впливає правильність оформлення боргових документом, незалежно від того, за яким документом здійснюється стягнення, чи то боргова розписка, чи договір позики.

Безумовно важливу роль при стягненні боргу за розпискою або договором позики відіграє наявність нотаріального посвідчення боргових документів, оскільки при посвідченні договору позики або розписки нотаріус як мінімум перевіряє, а найчастіше сам готує текст боргового документа, який в основному повністю відповідає вимогам закону і слабко піддається оскарження у судовому порядку.

Нотаріально засвідчений борговий документ дозволяє стягувати борг із боржника у позасудовому порядку шляхом накладання виконавчого напису нотаріуса, що суттєво прискорює процес стягнення, а також мінімізує ризик визнання боргових документів недійсними у судовому порядку.

Шляхи стягнення боргу за розпискою або договором позики

Безумовно, першим кроком при стягненні боргу за розпискою або договором позики є проведення переговорів з боржником з метою мінімізації витрат за часом, фінансовими та людськими ресурсами, спрямованими на стягнення боргу. Іноді, за умови правильної підготовки, переговори з боржником приносять хороші результати і конфлікт вирішується до його появи. Якщо ж переговори не принесли бажаного результату кредитору, необхідно переходити до більш дієвих методів.

Так, досить результативним є шлях стягнення боргу за розпискою або договором позики через накладення виконавчого напису нотаріуса на борговому документі з подальшою передачею його до державної виконавчої служби або приватного виконавця. Зазначений метод можливий лише за нотаріальному посвідченні боргових документів, у зв’язку з чим цей метод не працює з договорами позики та борговими розписками, оформленими у простій письмовій формі.

Якщо ж боргові відносини оформлені у простій письмовій формі, мається на увазі письмовий договір позики або розписка, оформлені без нотаріального посвідчення, то в такому разі, по суті, єдиним дієвим методом стягнення боргу за розпискою або договором позики є звернення з позовом про стягнення боргу за розпискою або договору позики до компетентного суду.

Успіх стягнення боргу за розпискою чи договором позики через суд безумовно залежить насамперед від правильності оформлення боргових документів, як було описано раніше.

Варто зазначити, що через суд можна стягувати борги за розпискою або договором позики, що оформлені як у простій, так і в нотаріально посвідченій формі, при цьому наявність нотаріально посвідченої форми договору суттєво підвищує шанси на успіх.

Розрахуйте вартість послуг

1 питання

У Вас є документи, що підтверджують борг?

Так
Ні

2 питання

Борг перевищує суму 10 тис. доларів?

Так
Ні

3 питання

Строк давності боргу перевищує 3 роки?

Так
Ні

4 питання

Вашою справою займались інші адвокати чи юристи?

Так
Ні
20%
знижка
Якщо ми не передзвонимо протягом дня
Консультація
Ми даємо можливість вибрати
  • Кращого спеціаліста
  • За кращою ціною
  • В потрібному місці
  • В потрібний час
Залишились запитання?

Навіщо відкладати, опишіть завдання зараз і ви здивуєтеся, як оперативно ми надамо відповідь!

Описати задачу

Я особисто гарантую, що ми чесно і порядно виконаємо свою роботу!

Приходько Андрій Анатолійович
E-mail
advokat@prikhodko.com.ua
Номери телефонів
+38 (093) 007-44-00 +38 (098) 007-44-00

Адвокат, доктор юридичних наук, визнаний медійних експерт з юридичних питань, юридичний радник відомих політиків та бізнесменів.

Зв'язатися зараз

ОСКАРЖЕННЯ ПОДАТКОВОГО ПОВІДОМЛЕННЯ-РІШЕННЯ

E-mail
advokat@prikhodko.com.ua
Номери телефонів
+38 (093) 007-44-00 +38 (098) 007-44-00

Адвокат, доктор юридичних наук, визнаний медійних експерт з юридичних питань, юридичний радник відомих політиків та бізнесменів.

Зв'язатися зараз

Якщо за результатами перевірки підприємця – платника податків – (включно, перевірки податкової декларації) контролюючий орган не виявив порушень, надсилається довідка, що дає можливість зітхнути з полегшенням. Натомість у разі виявлення порушень складається акт, а на його основі приймається податкове повідомлення-рішення (ППР) протягом 10-ти робочих після вручення платнику податків акта перевірки.

Платник податків вправі не погоджуватися з донарахуванням податкових зобов’язань, штрафними (фінансовими) санкціями, що містяться у ППР. Законодавством передбачається можливість оскарження податкових повідомлень-рішень в адміністративному порядку (тобто у вищому за підпорядкуванням органі податкової служби) або у суді – п. 56.1 ст. 56 Податкового кодексу України.

При цьому досвідчені юристи ЮК «Приходько та Партнери» вже напрацювали алгоритми захисту прав платників податків у спорах з Державною податковою службою. Не втрачайте часу даремно, звертайтеся до нас, щоб відстояти свої інтереси!

Адміністративний порядок оскарження

До відома! Порядок оскарження рішень контролюючих органів (включно, ППР) встановлений главою 4 розділу ІІ ПКУ, а також Порядком, що затверджений наказом Мінфіну №916 від 21.10.2015.

Скарга щодо вимог органу ДПС подається в письмовому вигляді або електронній формі, та повинна містити:

  • П.І.Б./ найменування підприємства;
  • код ЄДРПОУ, податкову адресу;
  • найменування органу ДПС, який прийняв податкове повідомлення-рішення;
  • реквізити ППР;
  • обґрунтування для оскарження ППР;
  • посилання на відповідні нормативно-правові акти;
  • перелік документів, які додаються.

За потреби до скарги додаються документи, розрахунки та докази, які платник податків вважає за потрібне надати.

Увага! Строки подання скарги в рамках адміністративного оскарження ППР складають 10 робочих днів після отримання рішення контролюючого органу.

Для осіб-нерезидентів, що не зареєстровані як платники ПДВ, прийнятий окремий Порядок оскарження ППР – затверджений постановою Кабміну №73 від 2 лютого 2022.

Оскарження ППР в суді

З позовом до суду можна звертатися відразу після отримання ППР, або у разі відхилення вимог скарги до вищого за підпорядкуванням органу ДПС. Процесуальний строк звернення до суду з позовом про скасування податкового повідомлення-рішення складає:

  • у разі, коли застосовувалася процедура адміністративного оскарження, протягом місяця після закінчення процедури адміністративного оскарження;
  • у випадку, якщо платником податків не використовувалася процедура досудового вирішення спору, строк на подання позову до суду складає 1095 днів.

Важливо! Щоб у платника податків не з’явився податковий борг у зв’язку з не сплатою ППР, потрібно обов’язково повідомити контролюючий орган про застосування процедури оскарження ППР. До завершення такого оскарження податкового боргу не буде.

Розрахуйте вартість послуг

1 питання

Чи подавали Ви заперечення на акт перевірки?

Так
Ні

2 питання

Чи застосовували Ви процедуру адміністративного оскарження?

Так
Ні

3 питання

Сума податкового повідомлення-рішення більша за 1 240 500 грн.?

Так
Ні

4 питання

Вашою справою займались інші адвокати?

Так
Ні

5 питання

Юридична допомога Вам потрібна терміново?

Так
Ні
20%
знижка
Якщо ми не передзвонимо протягом дня
Консультація
Ми даємо можливість вибрати
  • Кращого спеціаліста
  • За кращою ціною
  • В потрібному місці
  • В потрібний час
Залишились запитання?

Навіщо відкладати, опишіть завдання зараз і ви здивуєтеся, як оперативно ми надамо відповідь!

Описати задачу

"Кожен хто звертається до нас, звільняє себе від думок про своє питання та отримує результат, оскільки ми цінуємо найважливіший ресурс наших клієнтів – час."

Перепельченко Анатолій Олександрович

Заступник керуючого партнера

Адвокат, спеціалізується на нерухомості, корпоративному, податковому, цивільному та договірному праві, а також вирішенні спорів у судовому порядку.

Зв'язатися зараз

ЮРИДИЧНА ЕКСПЕРТИЗА ОБ’ЄКТІВ НЕРУХОМОГО МАЙНА

Перепельченко Анатолій Олександрович
Заступник керуючого партнера

Адвокат, спеціалізується на нерухомості, корпоративному, податковому, цивільному та договірному праві, а також вирішенні спорів у судовому порядку.

Зв'язатися зараз

Юридична експертиза об’єктів нерухомого майна

Due diligence перекладається з англійської як повна юридична експертиза – докладна доповідь-аналіз об’єкта нерухомості, історії його придбання та можливих ризиків після придбання.

Кожен потенційний покупець, придбаваючи об’єкт нерухомості, бажає бути впевненим у тому, що надалі стосовно об’єкта не виникатиме жодних судових позовів, посягань із боку третіх осіб або всіляких проблем під час подальшої експлуатації. Купуючи будь-яку нерухомість, потенційний покупець прагне захистити себе від потенційних ризиків, тому останнім часом усе більшої популярності набуває така юридична послуга, як проведення повного Due diligence об’єктів нерухомості.

Під час проведення експертизи об’єктів нерухомості здійснюється аналіз за декількома критеріями, які не є вичерпними. 

Історія придбання об’єкта нерухомості власником, відстеження всього ланцюжка переходу прав власності на об’єкт.

У розділі вивчення історії об’єкта нерухомості здійснюється перевірка всіх правовстановлюючих документів, законності придбання об’єкта нерухомості, піднімається інформація з архівів адміністративно-територіальної одиниці, державних реєстрів, реєстраційної справи БТІ тощо та проводиться її аналіз і докладне вивчення.

Аналіз земельного питання

Під час проведення аналізу питання користування земельною ділянкою під об’єктом нерухомого майна вивчаються факти, що стосуються законності користування або розпорядження земельною ділянкою, відповідності розташування об’єкта на карті згідно з генеральним планом міста, адже встановлення факту невідповідності об’єкта генеральному плану міста не дасть змоги провести його подальшу реконструкцію без зміни цільового призначення об’єкта.

Важливим моментом є вивчення геопідоснови ділянки, тобто потенційний покупець, придбаваючи об’єкт нерухомості, повинен бути впевненим, що на ділянці не розташовуються комунікації, перенесення яких є або неможливим, або коштує надто дорого. Також під час вивчення земельного питання варто приділити увагу місцю розташування так званих червоних ліній.

Червоними лініями позначаються межі планованих змін земельних ділянок, тобто ділянки, якими проходять червоні лінії, надалі або можуть викупити органи місцевого самоврядування в порядку положень норм Закону України “Про відчуження земельних ділянок, інших об’єктів нерухомого майна, що на них розміщені, які перебувають у приватній власності, для суспільних потреб чи з мотивів суспільної необхідності”, або з боку місцевих та/або контролюючих органів створюватиметься низка перешкод щодо подальшої експлуатації об’єкта нерухомості, наприклад, заборона реконструкції тощо.

Здійснюючи аналіз земельного питання, проводиться обов’язкове дослідження наявності чи відсутності сервітутів, суперфіціїв та будь-яких інших обмежень, котрі зареєстровані в новому Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно або за своїми строками виникнення не підлягали реєстрації в реєстрі. Адже, придбаваючи об’єкт нерухомості, покупець може стикнутися з претензіями третіх осіб зі сторони, які заявлять свої вимоги щодо можливості використовувати ділянку з метою задоволення їхніх потреб. 

Моніторинг наявності обтяжень або судових спорів стосовно об’єкта нерухомості

Одним із найважливіших моментів у проведенні юридичної експертизи об’єкта нерухомості є вивчення питання на предмет наявності чи відсутності обтяжень у вигляді арештів, іпотеки, лізингу, а також відкритих і закритих судових проваджень стосовно об’єкта нерухомості. Закриті провадження також підлягають докладному аналізу у світлі того, що заінтересовані сторони досить часто можуть відкрити провадження за нововиявленими обставинами або відновити строки позовної давності та ініціювати новий судовий процес стосовно об’єкта нерухомості.

Варто також звернути увагу на наявність чи відсутність продавця в єдиному реєстрі боржників. Знайшовши його там, можливим є варіант, що стосовно продавця відкрито виконавче провадження, і він спеціально розпродає майно, аби уберегти його від стягнення. 

У результаті проведення Due diligence потенційний покупець отримує повну картину стосовно об’єкта нерухомості. Підсумком юридичної експертизи є складення висновку, який висвітлює всі можливі ризики, пов’язані з придбанням об’єкта, а також проведення оцінки ступеня їх серйозності. Досить часто юристи у своїх висновках ще й оптимізують саму процедуру придбання об’єкта нерухомості з погляду оподаткування й витрат на нотаріальні послуги.

ВИСНОВОК:

Отже, проведення Due diligence об’єкта нерухомості може допомогти потенційному покупцеві виявити загрозу ще на етапі проведення переговорів стосовно купівлі об’єкта нерухомості й не потрапити в неприємні ситуації, пов’язані із судовими позовами.

Наша команда юристів готова допомогти Вам у вирішенні Вашого питання, а також надати консультацію для детального аналізу.

Розрахуйте вартість послуг

1 питання

У Вас є документи, що встановлюють право на об'єкт експертизи?

Так
Ні

2 питання

Об'єкт знаходиться у місті Києві?

Так
Ні

3 питання

Об'єкт знаходиться в Київській області?

Так
Ні

4 питання

У Вас є документи, що підтверджують законне придбання об'єкта?

Так
Ні
20%
знижка
Якщо ми не передзвонимо протягом дня
Консультація
Ми даємо можливість вибрати
  • Кращого спеціаліста
  • За кращою ціною
  • В потрібному місці
  • В потрібний час
Залишились запитання?

Навіщо відкладати, опишіть завдання зараз і ви здивуєтеся, як оперативно ми надамо відповідь!

Описати задачу

"Кожен хто звертається до нас, звільняє себе від думок про своє питання та отримує результат, оскільки ми цінуємо найважливіший ресурс наших клієнтів – час."

Перепельченко Анатолій Олександрович

Заступник керуючого партнера

Адвокат, спеціалізується на нерухомості, корпоративному, податковому, цивільному та договірному праві, а також вирішенні спорів у судовому порядку.

Зв'язатися зараз

Експертна оцінка нерухомого майна

Перепельченко Анатолій Олександрович
Заступник керуючого партнера

Адвокат, спеціалізується на нерухомості, корпоративному, податковому, цивільному та договірному праві, а також вирішенні спорів у судовому порядку.

Зв'язатися зараз

Експертна оцінка нерухомого майна

Експертна оцінка нерухомого майна – процедура визначення ціни власності, майнових і немайнових прав, нематеріальних активів та бізнесу. Оцінка об’єктів нерухомості є найбільш поширеним видом оцінки. Вона включає в себе визначення ціни об’єкта для здійснення подальших дій.

Причини проведення експертної оцінки нерухомого майна:

  • здійснення операцій купівлі-продажу;
  • внесення об’єктів нерухомості до складу статутного капіталу підприємств;
  • оцінка нерухомості при даруванні;
  • визначення завданих збитків;
  • оформлення договору застави для отримання кредиту;
  • для укладення договорів страхування;
  • для цілей бухгалтерського обліку;
  • ринкова оцінка нерухомості або інші її форми (ліквідаційна, відновна) з метою прийняття управлінських рішень.

Послуга з експертної оцінки нерухомого майна містить:

  • Консультація щодо необхідності проведення експертної оцінки нерухомого майна;
  • Проведення експертної оцінки житлових та нежитлових приміщень, гаражів, будинків, квартир, дач та іншого нерухомого майна;
  • Проведення експертної оцінки для сплати обов’язкових платежів при вчиненні правочинів (договір купівлі-продажу, дарування, міни тощо);
  • Експертна оцінка нерухомого майна при сплаті судового, поділу майна або для вирішення інших судових спорів;
  • Проведення експертної оцінки земельних ділянок;
  • Підбір експертів для проведення того чи іншого виду оцінки;
  • Аналіз отриманих відомостей щодо оцінки нерухомого майна.
  • Замовивши оцінку нерухомого майна, Ви отримаєте всю необхідну інформацію в найкоротший термін. 

Наша компанія  має досвід у наданні послуг з незалежної оцінки майна не тільки в Києві і Київській області, а й по всій території України.

Незалежна оцінка здійснюється фахівцями – оцінювачами, які мають досвід роботи в сфері оцінки нерухомого майна та виконують роботи з даного питання якісно, а також в найкоротші терміни та за найнижчою ціною.

 

Розрахуйте вартість послуг

1 питання

Експертна оцінка Вам потрібна для суду?

Так
Ні

2 питання

Експертна оцінка Вам потрібна для продажу?

Так
Ні

3 питання

Об'єкт експертної оцінки знаходиться у Києві?

Так
Ні

4 питання

Об'єкт експертної оцінки знаходиться у Київській області?

Так
Ні

5 питання

Експерт оцінювач може відвідати об'єкт, що оцінюється?

Так
Ні
20%
знижка
Якщо ми не передзвонимо протягом дня
Консультація
Ми даємо можливість вибрати
  • Кращого спеціаліста
  • За кращою ціною
  • В потрібному місці
  • В потрібний час
Залишились запитання?

Навіщо відкладати, опишіть завдання зараз і ви здивуєтеся, як оперативно ми надамо відповідь!

Описати задачу

"Кожен хто звертається до нас, звільняє себе від думок про своє питання та отримує результат, оскільки ми цінуємо найважливіший ресурс наших клієнтів – час."

Перепельченко Анатолій Олександрович

Заступник керуючого партнера

Адвокат, спеціалізується на нерухомості, корпоративному, податковому, цивільному та договірному праві, а також вирішенні спорів у судовому порядку.

Зв'язатися зараз

ОСКАРЖЕННЯ РІШЕНЬ ДЕРЖАВНИХ РЕЄСТРАТОРІВ, СУБ’ЄКТІВ ДЕРЖАВНОЇ РЕЄСТРАЦІЇ

Перепельченко Анатолій Олександрович
Заступник керуючого партнера

Адвокат, спеціалізується на нерухомості, корпоративному, податковому, цивільному та договірному праві, а також вирішенні спорів у судовому порядку.

Зв'язатися зараз

Порушення, зловживання та спори в сфері державної реєстрації на сьогоднішній день для України зовсім не рідкість. Це стосується як державної реєстрації нерухомості (права власності, обтяження тощо), так і реєстрації підприємств (юридичних осіб та ФОПів). Причин для виникнення спірних ситуацій досить багато:

  • підробка документів,
  • рейдерські захоплення,
  • зловживання з боку державного реєстратора,
  • махінації з державним реєстром, бездіяльність реєстратора,
  • необґрунтована відмова від вчинення реєстраційних дій тощо.

Шахрайські дії, як правило, вчиняють за допомогою так званих «чорних реєстраторів» або «чорних нотаріусів». Одним із шляхів захисту своїх прав для громадян та підприємців в подібних випадках є оскарження дій державного реєстратора. І тут можна виокремити два шляхи для подачі скарги. Перша – це Комісія з питань розгляду скарг у сфері державної реєстрації при Міністерстві юстиції України. Альтернатива цьому – звернення до суду.

Загалом, оскарження рішень державного реєстратора, або будь-якого іншого суб’єкта реєстрації, на сьогоднішній день дуже поширена практика. Це пов’язано, в першу чергу, з децентралізацією сфери реєстрації прав на нерухомість, а також появою нових суб’єктів, які по-різному, і не завжди на користь заявника, інтерпретують ту чи іншу норму законодавства.

Якщо Ви постраждали від дій «чорних» реєстраторів (нотаріусів), рейдери захопили Ваше майно, Ви раптом дізнались, що начебто комусь «продали» свою квартиру, хоча ніяких документів не підписували та взагалі не маєте наміру продавати своє майно, у Вас виник корпоративний конфлікт і опоненти заблокували роботу підприємства, Ви маєте можливість оскаржити незаконне рішення реєстратора, що зареєстрував зміну власника майна або бізнесу, шляхом подання скарги у комісію з розгляду скарг у сфері державної реєстрації або до суду.

Великий досвід роботи в сфері реєстрації бізнесу та оформлення прав на нерухомість, а також ґрунтовні знання наших юристів та адвокатів в даній сфері правовідносин, дає максимальний ефект при наданні даної послуги нашим клієнтам.

Якщо Ваші законні права порушено діями недобросовісного реєстратора – адвокати нашої компанії кваліфіковано проконсультують, підготують скаргу до Міністерства юстиції України або позов до суду та будуть якісно супроводжувати Вас до отримання позитивного рішення Комісії або рішення суду та його реалізації.

Вартість супроводу процесу оскарження рішень у сфері реєстрації прав на нерухомість та бізнесу залежить від ряду факторів, що впливають на зміст та об’єм досліджуваної інформації. Попередню консультацію Ви можете дізнатись зателефонувавши нам.

20%
знижка
Якщо ми не передзвонимо протягом дня
Консультація
Ми даємо можливість вибрати
  • Кращого спеціаліста
  • За кращою ціною
  • В потрібному місці
  • В потрібний час
Залишились запитання?

Навіщо відкладати, опишіть завдання зараз і ви здивуєтеся, як оперативно ми надамо відповідь!

Описати задачу

"Кожен хто звертається до нас, звільняє себе від думок про своє питання та отримує результат, оскільки ми цінуємо найважливіший ресурс наших клієнтів – час."

Перепельченко Анатолій Олександрович

Заступник керуючого партнера

Адвокат, спеціалізується на нерухомості, корпоративному, податковому, цивільному та договірному праві, а також вирішенні спорів у судовому порядку.

Зв'язатися зараз

ТЕХНІЧНИЙ ПАСПОРТ НА БУДИНОК, КВАРТИРУ

Перепельченко Анатолій Олександрович
Заступник керуючого партнера

Адвокат, спеціалізується на нерухомості, корпоративному, податковому, цивільному та договірному праві, а також вирішенні спорів у судовому порядку.

Зв'язатися зараз

В ході експлуатації обєкту нерухомого майна його технічний стан і характеристики змінюються. Разом з цим змінюються власники таких об’єктів. Технічний паспорт на об’єкт нерухомості в Україні – це обов’язковий документ в пакеті на житлову і будь-яку іншу нерухомість, без якого на законних підставах не можна провести жодну юридичну угоду.

Технічний паспорт на будинок/квартиру/гараж/нежитлову будівлю/приміщення в Києві та Київській області готові оформити для Вас фахівці юридичної компанії «Приходько та Партнери». Звертайтеся, ми відповімо на всі Ваші уточнюючі питання, і негайно приступимо до вирішення поставленого Вами завдання.

Що собою являє техпаспорт БТІ? 

За своїм змістом, технічний паспорт житлового будинку, квартири або іншої нерухомості – це офіційний документ, що виготовляється за формою за результатами технічної інвентаризації об’єкта сертифікованим фахівцем.

Документ складається у відповідності до Інструкції, затвердженої наказом №127 Держкомітету будівництва, архітектури та житлової політики України 24.05.2001 року. Розробляти техпаспорта вправі, як комунальні БТІ (Бюро технічної інвентаризації), так і приватні компанії при наявності в штаті фахівця з кваліфікаційним сертифікатом експерта в галузі архітектури.

На титульній сторінці документа проставляються печатки відповідної організації та вказується номер кваліфікаційного сертифіката фахівця, який можна перевірити за реєстром атестованих осіб. Видається техпаспорт в прошитому вигляді.

Техпаспорт на квартиру / будинок виготовляється на підставі креслень і розрахунків площ приміщень. У документі містяться такі дані:

  • графічний план об’єкту з експлікацією;
  • адреса, ПІБ власників;
  • матеріал фундаменту, стін і перекриттів, висота, кількість, розміри кімнат і нежитлових приміщень;
  • відомості про інженерні комунікації;
  • дата побудови, кількість поверхів в будинку, де розташована нерухомість;
  • інвентаризаційна вартість;
  • відомості про право власності на об’єкт.

Технічний паспорт БТІ: ціна і особливості оформлення

Якщо необхідно оформити технічний паспорт на будинок, вартість процедури буде залежати від таких факторів: тип об’єкта, площа і терміновість виконання завдання. Зорієнтувати Вас за витратами можуть фахівці ЮК «Приходько та Партнери» відразу після короткої консультації.

Щоб отримати техпаспорт на квартиру БТІ або на житловий будинок, Вам необхідно зібрати такі документи:

  • паспорт + ІПН;
  • документ, що підтверджує право власності на об’єкт (наприклад, договір купівлі-продажу);
  • документ на земельну ділянку – якщо мова йде про приватний будинок;
  • старий техпаспорт.

Технічний паспорт на будинок: термін дії в Україні та причини оформлення

Ніяких термінів дії для даного документа в законодавстві не міститься. Технічний паспорт на будинок в Україні, як і на квартиру, оформляються за потребою. При цьому якщо техпаспорт на об’єкт вже виготовлявся раніше, перед проведенням будь-якій юридичній угоди по даному об’єкту, здійснюється його актуалізація шляхом поточної інвентаризації, якщо минули такі строки з моменту попередньої інвентаризації:

  • три місяці в разі отримання виписки БТІ;
  • дванадцять місяців в разі зміни власника.

Коли за результатами поточної інвентаризації виявлено зміни в складі, і / або технічний стан об’єкта, техпаспорт підлягає заміні.

Оформлення техпаспорта для квартири в БТІ Києва (як і для житлового будинку) потрібно в таких обставинах:

  • Введення в експлуатацію нового об’єкта нерухомості або узаконення самовільної забудови – підведення комунікацій здійснюється тільки при наявності техпаспорта;
  • Зміна власника (купівля-продаж, дарування, обмін, передача у спадок) – техпаспорт надається нотаріусу для проведення відповідної угоди;
  • Оформлення права власності на об’єкт – в ході процедури приватизації, в разі отримання спадщини, за судовим рішенням і так далі;
  • Отримання банківського кредиту – купівля житла в іпотеку або отримання кредиту під заставу нерухомості;
  • Судові процеси – розділ житла, виділ частки в натурі і так далі;
  • Проведення перепланування або реконструкції;
  • Встановлення автономного газового або електричного опалення.

Ви цілком можете позбавити себе від клопіткої процедури оформлення техпаспорта на житло, довіривши її фахівцям юридичної компанії «Приходько та Партнери»!

 

20%
знижка
Якщо ми не передзвонимо протягом дня
Консультація
Ми даємо можливість вибрати
  • Кращого спеціаліста
  • За кращою ціною
  • В потрібному місці
  • В потрібний час
Залишились запитання?

Навіщо відкладати, опишіть завдання зараз і ви здивуєтеся, як оперативно ми надамо відповідь!

Описати задачу

"Кожен хто звертається до нас, звільняє себе від думок про своє питання та отримує результат, оскільки ми цінуємо найважливіший ресурс наших клієнтів – час."

Перепельченко Анатолій Олександрович

Заступник керуючого партнера

Адвокат, спеціалізується на нерухомості, корпоративному, податковому, цивільному та договірному праві, а також вирішенні спорів у судовому порядку.

Зв'язатися зараз

Технічна документація (проект) на земельну ділянку

Перепельченко Анатолій Олександрович
Заступник керуючого партнера

Адвокат, спеціалізується на нерухомості, корпоративному, податковому, цивільному та договірному праві, а також вирішенні спорів у судовому порядку.

Зв'язатися зараз

Технічна документація (проект) на земельну ділянку

Земельний кодекс України передбачає, що проект відведення земельної ділянки є обов’язковим для формування такої (приватизація чи оренда земельної ділянки). 

Формування проекту відведення земельної ділянки є основоположною стадією при оформленні права власності на земельну ділянку. 

Розглянемо покроковий порядок відведення земельної ділянки у власність. 

Першим кроком є отримання дозволу на розробку проекту відведення земельної ділянки.

Особа, яка бажає здійснити відведення земельної ділянки першочерговим кроком являється звернення з заявою до місцевої ОТГ, на території якої розташована земельна ділянка. 

До такої заяви додаються:

  • Викопіювання із затвердженого генерального плану населеного пункту або детального плану території;
  • Графічні матеріали бажаного місця розташування земельної ділянки;
  • Завірена копія паспорту;
  • Завірена копія ідентифікаційного номера.
  • Викопіювання із затвердженого генерального плану населеного пункту або детального плану території;

Відповідно до чинного законодавства, протягом місяця така заява має бути розглянута та прийнято рішення про надання дозволу на розробку проекту.

Другим кроком являється виготовлення проекту відведення земельної ділянки. 

Необхідно звернутись до землевпорядної організації, в штаті якої працюють сертифіковані інженери-геодезисти із наданим рішенням про надання дозволу на розробку проекту для виготовлення такого.

Відповідно до змін, які були впровадженні у травні 2021 року, проект відведення земельної ділянки погоджується тільки в окремих, передбачених законом випадках. Як приклад, відведення земель лісогосподарського призначення. 

Хоча існує виключення щодо загальнопоширених цільових призначень (будівництво і обслуговування житлового будинку, ведення садівництва, ведення особистого селянського господарства) погодження не передбачається. 

Третім кроком являється реєстрація земельної ділянки в кадастрі.

З набранням чинності Закону України «Про державний земельний кадастр», передбачено два етапи:

  • Реєстрація земельної ділянки в Державному земельному кадастрі; 
  • Реєстрація права власності на земельну ділянку в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно. 

Дана земельна ділянка реєструється в Державному земельному кадастрі землевпорядною організацією, яка разом із заявою подає державному кадастровому реєстратору проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки та спеціальний електронний обмінний файл (XML-файл).

Як результат, присвоюється кадастровий номер земельній ділянці та видається витяг із присвоєним кадастровим номером, що є подальшим документом для реєстрації права власності на земельну ділянку. 

Четвертим кроком являється затвердження проекту відведення земельної ділянки. 

Заінтересована особа, для затвердження проекту відведення земельної ділянки, звертається до тієї ж ОТГ, яка надавала дозвіл на розробку проекту землеустрою та отримати рішення про затвердження такого. 

П’ятим та останнім кроком є реєстрація права власності на земельну ділянку в державному реєстрі речових прав на нерухоме майно.

Заінтересована особа звертається до центру надання адміністративних послуг при ОТГ та подає наступні документи: 

  • оригінал рішення ради депутатів ОТГ про затвердження проекту землеустрою; 
  • оригінал витягу з ДЗК про реєстрацію земельної ділянки; 
  • копія паспорту;
  • копія коду та квитанція про оплату послуг щодо реєстрації. 

Як результат даної процедури, державний реєстратор видає витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно. 

Наша команда юристів готова допомогти Вам у вирішенні Вашого питання, а також надати консультацію для детального аналізу.

Розрахуйте вартість послуг

1 питання

Чи маєте Ви дозвіл органу місцевого самоврядування на розробку технічної документації?

Так
Ні

2 питання

Дозвіл на розробку технічної документації отримано не пізніше 3-х років?

Так
Ні

3 питання

Земельна ділянка знаходиться у Києві?

Так
Ні

4 питання

Земельна ділянка знаходиться у Київській області?

Так
Ні
20%
знижка
Якщо ми не передзвонимо протягом дня
Консультація
Ми даємо можливість вибрати
  • Кращого спеціаліста
  • За кращою ціною
  • В потрібному місці
  • В потрібний час
Залишились запитання?

Навіщо відкладати, опишіть завдання зараз і ви здивуєтеся, як оперативно ми надамо відповідь!

Описати задачу

"Кожен хто звертається до нас, звільняє себе від думок про своє питання та отримує результат, оскільки ми цінуємо найважливіший ресурс наших клієнтів – час."

Перепельченко Анатолій Олександрович

Заступник керуючого партнера

Адвокат, спеціалізується на нерухомості, корпоративному, податковому, цивільному та договірному праві, а також вирішенні спорів у судовому порядку.

Зв'язатися зараз

Реєстрація фізичної особи підприємця (ФОП)

Перепельченко Анатолій Олександрович
Заступник керуючого партнера

Адвокат, спеціалізується на нерухомості, корпоративному, податковому, цивільному та договірному праві, а також вирішенні спорів у судовому порядку.

Зв'язатися зараз

Реєстрація фізичної особи підприємця (ФОП)

Реєстрація фізичної особи-підприємця – це комплекс дій спрямованих на узаконення підприємницької діяльності.

Послуги з реєстрації фізичної особи-підприємця включають в себе:

  • Підготовка заяви про реєстрацію фізичної особи-підприємця;
  • Підбір оптимального коду зовнішньоекономічної діяльності (КВЕД) відповідно до того, чим планує фізична особа-підприємець (ФОП) займатися;
  • Допомога у відкритті рахунків у банку;
  • Консультація щодо вибору системи оподаткування та подачі звітів;
  • Допомога в отриманні реєстраційного коду для доступу до документів в електронному вигляді;
  • Отримання витягу про реєстрацію в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;
  • Отримання виписки про реєстрацію платником податку, залежно від вибору системи оподаткування;
  • Допомога в отриманні електронного цифрового підпису;
  • Отримання консультації щодо переходу на іншу систему оподаткування, в разі потреби;
  • Найкоротший термін реєстрації фізичної особи-підприємця (ФОП);
  • Виготовлення печатки в разі потреби;
  • Інші послуги, які будуть стосуватись конкретної справи.

У висновку, звернувшись до нашої компанії, Ви отримаєте швидку та якісну допомогу, комплексний та компетентний супровід при вирішенні питання реєстрації фізичної особи-підприємця та подальшої діяльності такої особи.

Розрахуйте вартість послуг

1 питання

Ваша діяльність підлягає ліцензуванню?

Так
Ні

2 питання

Адреса реєстрації Вашого підприємця місто Київ?

Так
Ні

3 питання

Адреса реєстрації Вашого підприємця Київская область?

Так
Ні

4 питання

Ви є податковим резидентом України?

Так
Ні
20%
знижка
Якщо ми не передзвонимо протягом дня
Консультація
Ми даємо можливість вибрати
  • Кращого спеціаліста
  • За кращою ціною
  • В потрібному місці
  • В потрібний час
Залишились запитання?

Навіщо відкладати, опишіть завдання зараз і ви здивуєтеся, як оперативно ми надамо відповідь!

Описати задачу

"Кожен хто звертається до нас, звільняє себе від думок про своє питання та отримує результат, оскільки ми цінуємо найважливіший ресурс наших клієнтів – час."

Перепельченко Анатолій Олександрович

Заступник керуючого партнера

Адвокат, спеціалізується на нерухомості, корпоративному, податковому, цивільному та договірному праві, а також вирішенні спорів у судовому порядку.

Зв'язатися зараз

Державна реєстрація оренди земельної ділянки

Перепельченко Анатолій Олександрович
Заступник керуючого партнера

Адвокат, спеціалізується на нерухомості, корпоративному, податковому, цивільному та договірному праві, а також вирішенні спорів у судовому порядку.

Зв'язатися зараз

Державна реєстрація оренди земельної ділянки

Договір оренди земельної ділянки – це договір, за яким орендодавець (власник земельних ділянок або органи виконавчої влади чи органи місцевого самоврядування) зобов’язаний за плату передати орендареві земельну ділянку у володіння і користування на певний строк, а орендар зобов’язаний використовувати земельну ділянку у відповідності до умов договору та вимог земельного законодавства. 

Договір оренди вступає в законну силу виключно після державної реєстрації в Єдиному державному реєстрі речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень.

Для державної реєстрації оренди землі, сторони (орендар та/або орендодавець) повинен звернутися до державних реєстраторів, визначених статтею 10 Закону України «Про державну реєстрацію прав та їх обтяжень», а саме: нотаріус, інші державні реєстратори (виконавчих органів сільських, селищних та міських рад, районних, районних у містах державних адміністрації).

Для внесення до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень потрібні – сам договір оренди земельної ділянки та акт приймання-передачі земельної ділянки.

В результаті – Ви отримаєте Витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень з внесеним речовим правом.

Якщо Ви хочете швидко та без будь-яких перепон зареєструвати договір оренди – звертайтеся до нашої компанії. Наші юристи нададуть кваліфіковану допомогу у вирішенні Вашого питання у швидкі строки.

Розрахуйте вартість послуг

1 питання

У Вас є документи, що підтверджують право власності?

Так
Ні

2 питання

Ви маєте підписаний договір оренди?

Так
Ні

3 питання

У Вас було підписано договір оренди раніше?

Так
Ні
20%
знижка
Якщо ми не передзвонимо протягом дня
Консультація
Ми даємо можливість вибрати
  • Кращого спеціаліста
  • За кращою ціною
  • В потрібному місці
  • В потрібний час
Залишились запитання?

Навіщо відкладати, опишіть завдання зараз і ви здивуєтеся, як оперативно ми надамо відповідь!

Описати задачу

"Кожен хто звертається до нас, звільняє себе від думок про своє питання та отримує результат, оскільки ми цінуємо найважливіший ресурс наших клієнтів – час."

Перепельченко Анатолій Олександрович

Заступник керуючого партнера

Адвокат, спеціалізується на нерухомості, корпоративному, податковому, цивільному та договірному праві, а також вирішенні спорів у судовому порядку.

Зв'язатися зараз

Присвоєння поштової адреси об’єктам нерухомості

Перепельченко Анатолій Олександрович
Заступник керуючого партнера

Адвокат, спеціалізується на нерухомості, корпоративному, податковому, цивільному та договірному праві, а також вирішенні спорів у судовому порядку.

Зв'язатися зараз

Присвоєння поштової адреси об’єктам нерухомості

7 липня 2021 року набула чинності Постанова КМУ № 690 «Про затвердження Порядку присвоєння адрес об’єктам будівництва, об’єктам нерухомого майна».

Цей Порядок визначає процедуру присвоєння, зміни, коригування адрес об’єктів будівництва, будинків, будівель, споруд, окремих частин об’єкта, які є самостійними об’єктами права на нерухоме майно (квартир, гаражних боксів, машиномісць, інших житлових та нежитлових приміщень).

Куди звертатися:

  • Районні, районні у містах Києві та Севастополі державні адміністрації.
  • Виконавчі органи сільських, селищних, міських рад.
  • Центр надання адміністративних послуг.
  • Міські, районні у містах ради та їх виконавчі органи.

Документи, які необхідні для даної послуги:

  • Заяви про присвоєння адреси об’єкту будівництва або об’єкту нерухомого майна
  • Копія документа, що дає право на виконання будівельних робіт, – у разі присвоєння адреси об’єкту будівництва та якщо такий документ не внесений до єдиного реєстру документів
  • Копія документа, що засвідчує прийняття в експлуатацію закінченого будівництвом об’єкта, – у разі присвоєння адреси об’єкту нерухомого майна та, якщо такий документ не внесений до єдиного реєстру документів, що дають право на виконання підготовчих та будівельних робіт і засвідчують прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів, відомостей про повернення на доопрацювання, відмову у видачі, скасування та анулювання зазначених документів
  • Викопіювання з топографо-геодезичного плану у масштабі М 1:500 із зазначенням місця розташування запланованих об’єктів будівництва, а також головного входу до будинку (для будинків).

Також, додаються такі документи –  належним чином завірена копія документу, що посвідчує право власності чи користування земельною ділянкою, а у разі присвоєння адреси об’єктам нерухомого майна, що виникли внаслідок їх поділу (об’єднання) – надання документу про право власності чи користування земельною ділянкою обов’язкове.

Звернувшись до нашої компанії, Ви швидко та якісно отримаєте необхідну допомогу у вирішенні Вашого питання.

Розрахуйте вартість послуг

1 питання

Вам потрібно присвоїти адресу будинку?

Так
Ні

2 питання

Вам потрібно присвоїти адресу квартири?

Так
Ні

3 питання

Ваш об'єкт знаходиться в Києві?

Так
Ні

4 питання

Ваш об'єкт знаходиться в Київській області?

Так
Ні
20%
знижка
Якщо ми не передзвонимо протягом дня
Консультація
Ми даємо можливість вибрати
  • Кращого спеціаліста
  • За кращою ціною
  • В потрібному місці
  • В потрібний час
Залишились запитання?

Навіщо відкладати, опишіть завдання зараз і ви здивуєтеся, як оперативно ми надамо відповідь!

Описати задачу