"Кожен хто звертається до нас, звільняє себе від думок про своє питання та отримує результат, оскільки ми цінуємо найважливіший ресурс наших клієнтів – час."

Перепельченко Анатолій Олександрович

Заступник керуючого партнера

Адвокат, спеціалізується на нерухомості, корпоративному, податковому, цивільному та договірному праві, а також вирішенні спорів у судовому порядку.

Зв'язатися зараз

Зміна КВЕД статутного капіталу адреси засновників директора

Перепельченко Анатолій Олександрович
Заступник керуючого партнера

Адвокат, спеціалізується на нерухомості, корпоративному, податковому, цивільному та договірному праві, а також вирішенні спорів у судовому порядку.

Зв'язатися зараз

Зміна КВЕД

У діяльності кожної юридичної особи виникають питання, які потребують зміни або в установчих документах або КВЕД, або зміна юридичної адреси або навіть керівника. Такі ситуації виникають дуже часто, адже світ не стоїть на місці і постійно щось змінюється.

Перше, що виникає в цьому питанні це те, з чого почати зміни?

І хочеться відзначити, що варто почати з юридичної консультації з питання змін планованих відбутися. Щоб внести будь-яка зміна в діяльності юридичної особи необхідно спочатку провести Загальні збори. На яких прийняти відповідне рішення про зміну або КВЕД або те адреси або будь-яка зміна. Дане рішення має бути оформлено протоколом.

Після цього внести зміни до головного документа Статут. Про внесення зміни в Статуті також повинен бути протокол загальних зборів. Тоді звернутися до державного реєстратора для реєстрації цих змін і надати повний пакет документів.

Тобто, з наведеного випливає, що не так просто і легко провести зміни в діяльності юридичної особи. Даний процес вимагає значного вкладення часу і сил.

Не варто забувати і про сплату обов’язкових платежів за проведення таких змін.

Термін реєстрації змін становить 24 години з моменту подачі повного пакету документів.

Ще не варто забувати і про те, що після зміни юридичної адреси (якщо це інший район) потрібно встати на облік в податкові органи за новим місцем реєстрації.

Також необхідно врахувати:

Повідомити банки, в яких відкриті рахунки. Банк відстежує актуальність даних, про будь-яку зміну відомостей про компанії треба повідомляти в письмовому вигляді.

 

 

Потрібно надати копії документів з оновленими даними. ЕЦП. Електронний ключ містить набір даних про компанії, якщо змінюється посадова особа (директор, головний бухгалтер), юр адресу, потрібно отримати новий ключ.

 

 

Внести зміни в документи дозвільного характеру – при зміні адреси потрібно замінити ліцензії, дозволи та інші важливі документи.

 

 

 

Повідомити контрагентів про зміну адреси, наприклад, змінюється поштову адресу для отримання листів, документів, а якщо і локація складу стає інший – постачальникам і клієнтам варто про це знати якомога швидше. Підійде додаткову угоду про зміну адреси або ін. Зміни в договори.

Тобто, нюансів досить багато часто призводять до того, що можна загубитися в їх кількості і поставити важливий момент. Тому, якщо є необхідність внесення змін в діяльності юридичної особи (КВЕД, Статуту, зміни адреси, засновника, керівника або будь-яких інших змін) варто довірити цю справу спеціальним компаніям спеціалізуються на таких питання. Адже своєчасне звернення це запорука впевненості в досягненні потрібного результату.

Розрахуйте вартість послуг

1 питання

Ваше підприємство зареєстровано в місті Київ?

Так
Ні

2 питання

Ваше підприємство зареєстровано в Київській області?

Так
Ні

3 питання

Ви знаєте, які зміни Вам потрібні?

Так
Ні

4 питання

Засновники Вашого підприємства можуть приїхати на оформлення необхідних документів підприємства до нотаріуса?

Так
Ні
20%
знижка
Якщо ми не передзвонимо протягом дня
Консультація
Ми даємо можливість вибрати
  • Кращого спеціаліста
  • За кращою ціною
  • В потрібному місці
  • В потрібний час
Залишились запитання?

Навіщо відкладати, опишіть завдання зараз і ви здивуєтеся, як оперативно ми надамо відповідь!

Описати задачу