«Захищаємо ваші інтереси знаннями і досвідом.»

Зал Дмитро Олександрович
E-mail
zal@prikhodko.com.ua
Номери телефонів
+38 (073) 007-44-70

Спеціалізується на захисті авторських прав, винаходів, патентів, торговельних марок, супроводженні тендерів, захисті прав споживачів, спорах зі страховими компаніями, юридичному супроводі у справах про адміністративні правопорушення.

Зв'язатися зараз

Пояснення в АМКУ про закупівлю

Подання скарг в системі публічних закупівель є одним із механізмів надійного врегулювання спірних питань щодо дотримання тендерного законодавства та прийняття відповідних рішень в межах своїх повноважень як учасниками тендерів, так і їх замовниками. Крім цього, якщо замовник публічної закупівлі вважає, що учасником тендеру було подано скаргу з безпідставних причин та вона не може підлягати задоволенню, він має право подати до органу оскарження (АМКУ) пояснення щодо прийнятого рішення чи бездіяльності. Однак, на практиці досить часто виникає питання як правильно подавати такі пояснення та що вони повинні містити? Чим і пояснюється актуальність розгляду даної тематики на сьогодні. А тому у цій статті ми поговоримо про особливості написання пояснень в АМКУ про закупівлю, при цьому враховуючи положення чинного законодавства України. 

Пояснення в АМКУ про закупівлю – що це таке?

Пояснення, які подаються в АМКУ про закупівлю – це набір певних фактів та тверджень, якими замовник публічної закупівлі обґрунтовує власне бачення прийнятих ним рішень або проявлення бездіяльності щодо учасника тендеру. 

Таким чином, пояснення надають змогу замовнику додатково надати органу оскарження докази того, що його рішення були вчинені в рамках чинного законодавства та оскарженню не підлягають. 

З чого повинні складатися пояснення в АМКУ про закупівлю?

Існує декілька етапів з яких слід розпочинати складання письмових пояснень, а саме: 

  • Аналіз скарги учасника публічної закупівлі. Щоб правильно розпочати написання пояснень потрібно проаналізувати вимоги скаржника публічної закупівлі: чи можуть вони бути задоволені, і чи всі дії та бездіяльність замовника були вчинені в рамках чинного законодавства. 
  • Виклад обставин. Після проведення аналізу скаргу, слід коротко викласти розвиток обставин справи з точки зору замовника, вказати чому вимоги скаржника задоволенню не підлягають. 
  • Доказова база. Для підтвердження фактів, що викладені в письмових поясненнях слід зібрати максимальну кількість доказів по справі, які і будуть вказувати на безпідставність вимог скаржника. 
  • Практика АМКУ. Одним із вагомих доказів по справі буде актуальна практика органу оскарження (АМКУ), адже в своїх раніше прийнятих рішеннях вони висловлюють юридичну позицію по тим чи іншим питанням, яка не може розходитись із чинним законодавством в сфері публічних закупівель. 
  • Відправка пояснень. Після того, як орган оскарження (АМКУ) розпочав розгляд скарги, замовник тендеру має протягом 3 діб подати письмові пояснення по справі шляхом їх відправлення через електронну систему публічних закупівель. 

Важливо! Письмові пояснення по справі можуть подаватися замовником тендеру як на добровільній основі, так і на вимогу органу оскарження (АМКУ) – ч. 15 ст. 18 ЗУ “Про публічні закупівлі”. 

Чим може бути корисна допомога адвоката?

Кваліфікований спеціаліст в галузі публічних закупівель може допомогти наступним чином: 

  • надати правові консультації на яких визначити ефективну стратегію захисту по справі;
  • представляти інтереси замовника публічної закупівлі на засіданнях АМКУ (при цьому особиста участь замовника не обовʼязкова);
  • юридично правильно подати та написати всі необхідні процесуальні документи по справі;
  • уникнути потенційних ризиків та інших негативних наслідків на рахунок прийняття невигідного рішення по справі. 

Якщо у вас залишились питання щодо написання пояснень в АМКУ про закупівлю, то звертайтесь до фахівців із адвокатського бюро “Приходько та партнери”.

Наша команда завжди готова надати юридичну допомогу клієнтам компанії та відповісти на всі питання, що будуть виникати під час співпраці, адже ми спеціалізуємось на проблемних аспектах у сфері публічних закупівель України. Крім цього, ми гарантуємо результат при зверненні. А тому не зволікайте та приходьте на консультацію саме до нас!

Розрахуйте вартість послуг

1 питання

Вам потрібно скласти пояснення в АМКУ про закупівлю?

Так
Ні

2 питання

Чи зверталися Ви раніше за юридичною допомогою?

Так
Ні

3 питання

Послуги юриста Вам потрібні терміново?

Так
Ні
E-mail
zal@prikhodko.com.ua
Номери телефонів
+38 (073) 007-44-70

Спеціалізується на захисті авторських прав, винаходів, патентів, торговельних марок, супроводженні тендерів, захисті прав споживачів, спорах зі страховими компаніями, юридичному супроводі у справах про адміністративні правопорушення.

Зв'язатися зараз
20%
знижка
Якщо ми не
передзвонимо
протягом дня
Консультація
Юридична компанія
Залиште заявку на юридичну допомогу прямо зараз:
Найкращі юристи
Чесна ціна
Працюємо швидко
Онлайн / офлайн консультація