«Я особисто гарантую, що ми чесно і порядно виконаємо свою роботу!»
Керуючий партнер
Адвокат, доктор юридичних наук, визнаний медійний експерт з юридичних питань, юридичний радник відомих політиків та бізнесменів.
БУХГАЛТЕРСЬКИЙ СУПРОВІД БІЗНЕСУ (ФІРМИ) У РУМУНІЇ
БУХГАЛТЕРСЬКИЙ СУПРОВІД БІЗНЕСУ (ФІРМИ) У РУМУНІЇ
Приходько Андрій Анатолійович
Бухгалтерський аутсорсинг компаній у Румунії – це оптимальний варіант для власників бізнесу у Румунії.
Вартість такого бухгалтерського супроводження значно менша аніж утримувати в штаті власного бухгалтера.
Бухгалтерський супровід діяльності в Румунії
Більшість румунських компаній користуються послугами зовнішніх бухгалтерів.
Бухгалтерська фірма в Румунії, які переваги роботи з нею? Зовнішнє бухгалтерське обслуговування в Румунії має одну дуже важливу перевагу. Така бухгалтерська компанія може гарантувати, у випадку неправильної подачі звітності або розрахунку платежів, оплату за власний рахунок усіх штрафів, які виставляє контролюючий орган.
Україномовний або російськомовний бухгалтер в Румунії зі знанням румунської мови, зокрема в таких містах як Бухарест, Ясси, Галац, Констанца, та інших – це наша перевага серед інших бухгалтерських компаній.
Консультація з бухгалтерського обліку в Румунії українською або російською мовами, спростить розуміння між Вами та бухгалтером, зробить більш доступним для Вас розуміння законодавства Румунії в сфері бухгалтерського обліку та податків.
Ведення бухгалтерії в Румунії
Румунське законодавство вимагає обов’язкове ведення фінансової звітності. Терміни подачі – щоквартально. Надається баланс, звіт про прибутки і збитки, звіт про рух грошових коштів. Існує спрощена форма подачі. Повний звіт потрібно для компаній, що виконують, як мінімум, два з трьох критеріїв: валюта балансу понад 3 650 000 євро; обсяг продажів понад 7,3 млн. Євро; штат співробітників понад 50 осіб.
В Румунії, як і в більшості країн, є три можливі варіанти ведення бухгалтерії.
- Коли директор або індивідуальний підприємець самостійно веде бухгалтерію.
В такому варіанті плюсів практично немає, але є багато мінусів, зокрема брак часу на безпосередньо ведення бізнесу, допущення помилок у зв’яку з перевантаженням та нестачею часу відслідковувати усі зміни законодавства, тощо. Окрім цього, необхідно зазначити, що вся звітність подається на румунській мові, що також може викликати додаткові труднощі, якщо керівник є нерезидентом.
- Коли румунський бухгалтер включений в штат компанії.
З плюсів, він працює тільки на Ваш бізнес, весь фокус на Вашу компанію та її фінанси. З мінусів, коштує дорого, мінімум 1 тис евро в місяць, досвідчений бухгалтер може коштувати 3-5 тис евро в місяць. Бухгалтера в штат компанії необхідно знайти, це займає багато часу через специфіку різних видів бізнесу, а гарних спеціалістів універсальних не буває, якщо такий конкретний бухгалтер захворіє або звільниться, у Вас відразу почнуться проблеми з його заміною.
- Бухгалтерський супровід (аутсорсинг) бізнесу у Румунії.
З мінусів – їх немає, якщо компанія до якої Ви звернулись надійна.
З плюсів, через велику кількість бухгалтерів різної спеціалізації, ми грануємо нижчу вартість, роботу 24/7, відповідальність за усі ризики наших бухгалтерів несе наша компанія, досконалі знання майже у всіх видах бізнесу, колективні обговорення складних бухгалтерських або податкових питань, сервіс розрахований на здійснення діяльності на усій території Румунії.
Якщо більш детально про останній пункт, то ми надаємо послуги бухгалтера в Румунії, зокрема
- Бухгалтер у Бухаресті
- Бухгалтер в Ясси
- Бухгалтер у Галаці
- Бухгалтер у Констанці
- Бухгалтере у Тімішоарі
Послуги бухгалтера в Румунії включають:
- Наші бухгалтери в Румунії користуються новітнім програмним забезпеченням.
- Бухгалтерський та податковий аудит фірми (бізнесу) в Румунії.
- Підготовка та подача до податкових та контролюючих органів звітів.
- Представництво юриста та бухгалтера в податкових органах Румунії.
- Декларування – підготовка, перевірка та подача до контролюючих органів.
- Ведення кадрового обліку, нарахування заробітної плати, сплата відповідних податків за працівників, подача кадрової звітності.
- Імпортно-експортні операції.
- Підготовку інвойсів та рахунків-фактур.
- Здійснення банківських платежів.
- Комунікація з контролюючими органами.
Підготовка та відновлення первинної документації в Румунії
- виготовлення первинної документації по взаємовідносинах з контрагентами
- відновлення та перевірка кадрової документації
- складська документація
Висновок щодо бухгалтерії в Румунії
Один з основних напрямків діяльності ЮК «Приходько та партнери», ми чітко розуміємо як працює румунське законодавство, допоможемо обрати оптимальну податкову систему для Вашого бізнесу, законні механізми оптимізації та ведення.
Розрахуйте вартість послуг
1 питання
Ви зараз перебуваєте в Україні?
2 питання
Ви зараз перебуваєте в Румунії?
3 питання
Вам потрібна реєстрація фірми в Румунії?
4 питання
Вам потрібна тільки консультація по бухгалтерії?
5 питання
Вам потрібен повний бухгалтерський супровід бізнесу в Румунії?
6 питання
Оборот Вашого бізнесу більше 500 тис євро в місяць?
7 питання
Ви бажаєте купити готовий бізнес у Румунії?
8 питання
Вам потрібна консультація по податках Румунії?
9 питання
Вам потрібно відкрити банківський рахунку в Румунії?
10 питання
Вам потрібна оренда адреси для фірми або віртуальний офіс у Румунії?
11 питання
Вам потрібен юридичний супровід бізнесу (фірми) в Румунії?
12 питання
Вам потрібен юридичний аудити або due diligence бізнесу в Румунії?
13 питання
Вам потрібен маркетинговий супровід бізнесу (фірми) в Румунії?
14 питання
Вам потрібна логістика (транспортні послуги) бізнесу до Румунії?
15 питання
Вам потрібен кредит для бізнесу в Румунії?
16 питання
Консультація Вам потрібна терміново?
Адвокат, доктор юридичних наук, визнаний медійний експерт з юридичних питань, юридичний радник відомих політиків та бізнесменів.
Статті по темі:
передзвонимо
протягом дня