«Ваші права – наша місія»

Гафтер Давід Якович
E-mail
gafter@prikhodko.com.ua
Номери телефонів
+38 (093) 007-44-11

Спеціалізується на супроводженні тендерів, захисті авторських прав, винаходів, патентів, торговельних марок, юридичному супроводі у справах про адміністративні правопорушення.

Зв'язатися зараз

Отримати штрих-код на продукцію

Що таке штрих-код?

Штрих-код, представлений рядами штрихів і проміжків, є візуальним способом подання інформації. Закодовані дані можна миттєво зчитати за допомогою спеціальних пристроїв, таких як сканери. Після цього сканер перетворює штрихи і проміжки у цифри та букви, які можна використовувати для автоматичного пошуку пов’язаних відомостей або для виконання певних дій.

 

Навіщо вам потрібен штрих-код?

Основна мета штрих-коду на товарі – містити унікальний ідентифікатор, такий як Глобальний номер товарної позиції (GTIN), відомий також як EAN або UPC. За допомогою номера штрих-коду GS1 можна пов’язати будь-яку інформацію про товар, що дозволяє використовувати один і той же штрих-код для різних дій під час замовлення, виробництва, постачання та продажу товару. Кінцеві споживачі можуть отримати інформацію про товар через мобільні додатки, а стандарт штрих-коду GS1 визнаний у всьому світі.

Торгові мережі чекають, що на кожному роздрібному товарі буде унікальний штрих-код GS1. У більшості випадків ці штрих-коди також потрібні на групових упаковках товарів, які постачаються в роздрібну торгівлю, а також на товарах, представлених на електронних торгових майданчиках.

Які бувають види штрих-кодів?

Щодо виду штрих-коду на споживчих товарах, що продаються у роздріб у магазинах чи онлайн, рекомендується використовувати штрих-код EAN-13. Для товарів, кількість яких в упаковці стала, використовується номер GTIN-13. У випадках, коли вага кожної одиниці товару різна (наприклад, нарізки ковбаси), застосовуються спеціальні номери GS1, що містять ідентифікаційний номер і вагу одиниці товару (номери VMN-13). Штрих-коди на товарах “вагової” категорії можуть застосовуватися тільки в межах однієї країни.

 

Для отримання штрих-коду необхідно звернутися до національної організації GS1 у своїй країні, укласти договір, сплатити річні збори та подати заявку на отримання ідентифікатора для свого товару.

Процес отримання складається з наступних кроків:

  • укладання договору з асоціацією;
  • сплати річних зборів за реєстрацію;
  • складання та подача заявки на отримання штрих-коду.

Заявки на отримання штрих-кодів треба заповнювати максимально точно, оскільки зміна будь-яких даних у свідоцтві на ваш штрих-код потребує додаткової сплати зборів.

Юристи компанії «Приходько та Партнери» можуть допомогти вам з отриманням штрих-кодів для ваших товарів. Заповнюйте форму нижче, щоб дізнатися деталі.

Розрахуйте вартість послуг

1 питання

Ви є асоційованим членом GS1?

Так
Ні

2 питання

Реєстрація необхідна на юридичну особу або ФОП?

Так
Ні

3 питання

Штрих-коди необхідно отримати терміново?

Так
Ні
E-mail
gafter@prikhodko.com.ua
Номери телефонів
+38 (093) 007-44-11

Спеціалізується на супроводженні тендерів, захисті авторських прав, винаходів, патентів, торговельних марок, юридичному супроводі у справах про адміністративні правопорушення.

Зв'язатися зараз
20%
знижка
Якщо ми не
передзвонимо
протягом дня
Консультація
Юридична компанія
Залиште заявку на юридичну допомогу прямо зараз:
Найкращі юристи
Чесна ціна
Працюємо швидко
Онлайн / офлайн консультація