«Укладаємо юридичні фундаменти для нерухомості та земельного розвитку!»
Спеціалізується на реєстрації нерухомості, розв‘язання різноманітних питань пов‘язаних з введенням в експлуатацію, реконструкцією, переплануванням, об‘єднанням, поділом об‘єктів нерухомості. Земельних питань, укладання угод з нерухомістю.
Як ввести будинок в експлуатацію – вартість введення приватного будинку в експлуатацію в 2024 році
Відповідно до чинного українського законодавства введення в експлуатацію будь-яких об’єктів нерухомості, зокрема, приватного будинку – це завершальний етап будівництва. Саме після цієї процедури Ви зможете використовувати будівлю за безпосереднім призначенням. В цій статті ми розглянемо, як ввести будинок в експлуатацію, а також вартість узаконення приватного будинку в 2024 році. Якщо Ви в цьому питанні не маєте жодного досвіду, краще довірити цю справу професіоналам – фахівцям нашого юридичного бюро Приходько та Партнери.
Вимоги для легалізації приватного будинку
На сьогодні в Україні не існує жодного закону або документу, який повністю описує процес введення в експлуатацію вже збудованого приватного будинку. Постановою Кабінету Міністрів України №461 характеризується тільки процедура подання документів. Однак, при цьому, багато нюансів не враховуються.
Серед вимог, які варто враховувати в процесі узаконення приватного будинку:
- Проходження необхідних етапів технічної інвентаризації.
- Наявність пакета документів.
- Відповідність наявних документів існуючим будівельним правилам та нормам.
Тепер детально розглянемо етапи введення приватного будинку в експлуатацію. Все буде залежати від того, який тип будинку легалізується:
- Будинки, площа яких – до 500 м2.
Для будинків такої площі діє загальна процедура введення будинку в експлуатацію. При цьому неважливо, чи було зведено самобуд до квітня 2015 року чи Ви тільки плануєте почати будівництво.
- Будинки, площа яких – більше 300 м2.
Для таких будинків також діє «загальна» процедура введення будинку в експлуатацію. Для нежитлових будинків та промислових об’єктів діють інші правила введення в експлуатацію.
Серед документів, які потрібно підготувати для узаконення приватного будинку:
- Особисті документи власника (паспорт, ІНН).
- Заява.
- Технічний паспорт (за наявності).
- Документи, які підтверджують право власності на землю.
- Повідомлення щодо початку будівельних робіт.
Для чого необхідно вводити будинок в експлуатацію?
Ігнорування процедури введення приватного будинку в експлуатацію створює достатньо велику кількість значних юридичних ризиків та наслідків. Зокрема, неможливо оформити його дарування, продати будинок, підключити до комунікацій та ін. Окрім цього, серйозні проблеми можуть виникнути в процесі зміни генеральних планів. В деяких випадках відсутність документів, які підтверджують введення будинку в експлуатацію, може призвести до знесення самобуду.
Від чого залежить вартість введення будинку в експлуатацію в 2024 році?
Вартість процедури введення будинку в експлуатацію в 2024 році залежить від наступних чинників:
- Площа приватного будинку.
- Місце розташування будинку.
- Рік побудови.
- Наявність документації (повідомлення про початок будівельних робіт, технічної документації та ін.).
Допомога професійних юристів з узаконення приватних будинків
Для багатьох людей процедура введення будинку в експлуатацію – достатньо складна та кропітка задача. Юристи Приходько та Партнери знають, як максимально оперативно оформити всі документи та ввести будинок в експлуатацію. Всі послуги ми надаємо «під ключ», тобто, від попередньої консультації до отримання всіх необхідних документів з узаконення будинку.
У Вас ще залишились запитання? Чекаємо на попередній консультації! Для розрахунку вартості послуг юриста із введення будинку в експлуатацію заповніть форму нижче.
Розрахувати вартість допомоги:
1 питання
Вашою справою займалися інші юристи?
2 питання
Ви знаходитесь в Києві чи Київській області?
3 питання
Юридична допомога Вам потрібна терміново?
Інші статті по цій темі:
передзвонимо
протягом дня