«Ми гарантуємо Вам якісний та професійний захист у кримінальному провадженні!»
Адвокат
Спеціалізується на злочинах у військовій сфері, а також є експертом з кримінальних правопорушень проти безпеки руху та експлуатації транспорту
Як правильно подати електронну декларацію після звільнення державного службовця?
Відповідно до частини другої статті 45 Закону України «Про запобігання корупції» після звільнення державного службовця він має подати Декларацію за минулий рік (з 01 січня по 31 березня включно) наступного року після припинення зайняття відповідної посади, яка зобов’язує проводити декларування. В більшості випадків зробити це самостійно достатньо складно. Саме тому дуже важливо знати, як правильно подати електронну декларацію після звільнення державного службовця. Про це розкажуть наші фахівці – юристи Приходько та Партнери.
Які типи декларацій треба подати після звільнення державного службовця?
Якщо Ви вирішили звільнитися з посади державного службовця, Вам потрібно подати два типу декларацій:
- «Перед звільненням».
- «Після звільнення».
Електронна декларація «перед звільненням» подається впродовж 20-ти робочих днів з дня звільнення. Ця декларація охоплює період часу, який не був раніше охоплений попередніми деклараціями.
Декларація «після звільнення» подається у період кампанії декларування, на наступний рік після звільнення (з 01 січня по 31 березня).
Звичайно, подання 2-х декларацій – обтяжливе для суб’єктів декларування. Однак, це вимога чинного українського законодавства. З юристами Приходько та Партнери у Вас не виникне жодних проблем з правильним поданням електронних декларацій після звільнення з посади державного службовця. Ми здійснюємо консультування та повний супровід заповнення декларації НАЗК.
Відповідальність за неправильне заповнення електронної декларації
Самостійно правильно скласти та подати електронну декларацію – не проста справа. В декларації має міститися тільки достовірна інформація. Якщо Ви помилково подали неправильні дані, у Вас є можливість подати виправлену декларацію упродовж 7-ми днів з моменту подання електронної декларації. Варто деталізовано описати виявлені помилки та неточності. Відповідну інформацію враховує Національне агентство після проведення повної перевірки декларації суб’єкта декларування.
Важливо: за несвоєчасне подання декларації без поважних причин передбачено адміністративну відповідальність (стаття 1726 КУпАП). Якщо декларацію не було подано умисно, наступає кримінальна відповідальність (стаття 3661 КК України). Таким чином, дуже важливо правильно заповнити декларацію.
Допомога юристів в правильному поданні електронної декларації
Юристи Приходько та Партнери надають весь спектр послуг, пов’язаних з поданням електронних декларацій до НАЗК. Ми здійснюємо:
- Консультування щодо правильного заповнення електронних декларацій.
- Контроль вчасного подання електронних декларацій.
- Контроль та перевірка наявності електронних декларацій у Реєстрі.
- Оскарження протоколів (адміністративних рішень).
- Захист репутації клієнтів в суді та інших інстанціях.
У Вас ще залишились запитання? Чекаємо на попередній консультації! Для розрахунку вартості послуг юриста з подання електронної декларації заповніть форму нижче.
Розрахувати вартість допомоги:
1 питання
Вашою справою займалися інші юристи?
2 питання
Ви знаходитесь в Києві чи Київській області?
3 питання
Юридична допомога Вам потрібна терміново?
Адвокат
Спеціалізується на злочинах у військовій сфері, а також є експертом з кримінальних правопорушень проти безпеки руху та експлуатації транспорту
Інші статті по цій темі:
передзвонимо
протягом дня