ЗНАЧЕННЯ АВАНСОВОГО ЗВІТУ

"Бережемо найголовніше: Ваш час, Ваші нерви, Ваші гроші."

Ворожбітова Кристина Юріївна
E-mail
vorozhbitova@prikhodko.com.ua
Номери телефонів
+38 (073) 007-44-64

Провідний фахівець з досвідом практичної діяльності в галузі економіки та бухгалтерського обліку.

Зв'язатися зараз

ЗНАЧЕННЯ АВАНСОВОГО ЗВІТУ

Час прочитання: 2 хв.

 Досить часто в господарській діяльності бізнес використовує авансові звіти. Його повна назва – Звіт про використання коштів, виданих на відрядження чи під звіт. Його примірна форма затверджена наказом Міністерства фінансів України № 841 від 28.09.2015 року.

 Тож, для чого необхідно складати авансовий звіт, у яких випадках, які основні помилки при його заповненні та наслідки невиконання вимог законодавства? Розберемося із даними питаннями у цій статті.

 Заповнення Звіту здійснюється у випадках видачі суб’єктом господарювання (його відповідальною особою) й відповідно отримання фізичною особою грошових коштів при:

  • Відрядженні;
  • Здійсненні цивільно-правової значимої дії від імені суб’єкта господарювання при виконанні посадових чи інших обов’язків.

 Відразу варто зазначити, що авансовий звіт заповнюється не лише у випадках видачі (отриманні) готівки, а й при здійсненні оплати корпоративною карткою (зазвичай має назву «Ключ доступу до рахунку»), дорожніми, банківськими або іменними чеками або ж іншими платіжними документами. Авансовий звіт складається та подається відповідальній особі суб’єкта господарювання (керівнику, бухгалтеру) за загальним правилом протягом п’яти банківських днів, що наступають після закінчення відрядження чи вчинення цивільно-правової дії. Однак, є певні винятки:

  • Якщо з корпоративної картки знімалися кошти під час відрядження, то Звіт подається протягом трьох днів;
  • Якщо під час відрядження розрахунок відбувався у безготівковій формі, то Звіт подається протягом 10 днів (може бути продовжений роботодавцем до 20 днів).

  У Звіті заповнюються наступні відомості щодо:

  • Працівника, що подає звіт (посада, РНОКПП, ПІБ);
  • Роботодавця;
  • Перевірки звіту керівником;
  • Призначення коштів;
  • Залишку, витрати, перевитрати коштів;
  • Перелік підтверджуючих витрати документів;
  • Оподаткування неповерненої суми надміру витрачених коштів.

 При оподаткуванні неповерненої суми надміру витрачених коштів застосовується ставка податку у розмірі 18 % для податку на доходи фізичних осіб та 1,5 % військового збору. Таке оподаткування здійснюється бухгалтером після нарахування усіх виплат за місяць.

 Авансовий звіт потрібен в тому числі і для підтвердження витрат у господарській діяльності суб’єкта господарювання. Це є важливим при перевірці податковими органами фінансової звітності.

 Певні особливості має Звіт при закордонному відрядженні. Особливості полягають лише в тому, що, оскільки розрахунки в такому разі проводяться у іноземній валюті (про що свідчать квитанції чи інші підтверджуючі документи), то й суми в Звіті мають вказуватись у такій валюті, і перерахунок у національній валюті.

 Таким чином, авансовий звіт є важливим бухгалтерським документом, що може тягнути за собою значні фінансові аспекти.

 Якщо у Вас виникли додаткові запитання – звертайтеся, юристи та бухгалтери юридичної компанії «Приходько та партнери» з радістю Вам допоможуть та нададуть кваліфіковану консультацію.

Розрахувати вартість допомоги:

1 питання

Вашою справою займалися інші юристи?

Так
Ні

2 питання

Ви знаходитесь в Києві чи Київській області?

Так
Ні

3 питання

Юридична допомога Вам потрібна терміново?

Так
Ні
20%
знижка
Якщо ми не
передзвонимо
протягом дня
Консультація
Юридична компанія
Залиште заявку на юридичну допомогу прямо зараз:
Найкращі юристи
Чесна ціна
Працюємо швидко
Онлайн / офлайн консультація