ЗАРПЛАТНА ЗВІТНІСТЬ, ПАПЕРОВІ ТРУДОВІ КНИЖКИ ТА ВІДОМОСТІ ПРО ТРУДОВУ ДІЯЛЬНІСТЬ ДО ПФУ

"Бережемо найголовніше: Ваш час, Ваші нерви, Ваші гроші."

Ворожбітова Кристина Юріївна
E-mail
vorozhbitova@prikhodko.com.ua
Номери телефонів
+38 (073) 007-44-64

Провідний фахівець з досвідом практичної діяльності в галузі економіки та бухгалтерського обліку.

Зв'язатися зараз

ЗАРПЛАТНА ЗВІТНІСТЬ, ПАПЕРОВІ ТРУДОВІ КНИЖКИ ТА ВІДОМОСТІ ПРО ТРУДОВУ ДІЯЛЬНІСТЬ ДО ПФУ

Час прочитання: 2 хв.

Звітність на підприємстві відіграє чималу роль в його функціонуванні. Адже від належного подання звітності роботодавцем залежать виплати та інформація про трудову діяльність працівника. Тому потрібно розуміти, що і як правильно вести та подавати.

Зарплатна звітність

На сьогодні роботодавцем подається об'єднана звітність по зарплаті. Така звітність подається один раз на квартал та включає в себе інформацію про нарахування та сплату ПДФО та ЄСВ. Але на початку вересні в першому читанні було прийнято Верховною Радою України зміни щодо подання зарплатної звітності щомісяця. На сьогодні це ще не набрало законної сили, але варто слідкувати за цими змінами, оскільки відповідно до Податкового кодексу України оновлена звітність подається в наступному звітному періоді після прийняття відповідних змін.

Паперові трудові книжки

З 2021 року почався перехід на електронні трудові книжки, але це не зняло питання з роботодавця що робити з паперовими та хто за них має відповідати.

Відповідно до Закону України №1712 роботодавець більше не зобов'язані зберігати у себе трудові книжки тих працівників, які працевлаштовані після 10 червня 2021 року. Тобто, якщо працівник працевлаштувався після вказаної дати, то відомості про його роботу вносяться в електронну трудову книжку. Запис в паперову вноситься за бажанням працівника. Роботодавець не має права відмовити у внесенні такого запису, але водночас і не має обов'язку у зберіганні такої трудової книжки в себе. Щодо тих працівників, які працювали до 10.06.2021 року, то роботодавець може видати їм під підпис їх трудову книжку після внесення всіх необхідних відомостей в електронну.

Тобто після оцифрування трудової книжки працівника паперовий екземпляр повертається працівникові під особистий підпис, подальші записи в паперовому варіанті робляться за бажанням працівника. Перехідний період становить 5 років, тобто до 2026 року. Але якщо роботодавець опрацював дані раніше та оцифрував трудову книжку раніше зазначеного терміну, то він може її повернути працівникові.

Відомості про трудову діяльність до ПФУ

До ПФУ відомості про трудову діяльність працівника подаються роботодавцем в електронному вигляді через веб портал ПФУ. Це може бути зроблене двома способами: сканування документів та накладення на них цифрового підпису або безпосередньо створенням електронного запису в кабінеті страхувальника до якого додаються скан копії документів на основі яких зроблено такий запис.

Отже, нормативні документи, які регулюють подання звітності та заповнення всіх необхідних документів часто змінюються. В них вносяться зміни та доповнення, які важливо не опустити. Адже неправильне або несвоєчасне внесення таких відомостей створить додаткові проблеми як для роботодавця так і для працівника. Якщо самостійно відслідкувати зміни складно, то завжди за допомогою можна звернутися до фахівця.

Розрахувати вартість допомоги:

1 питання

Вашою справою займалися інші юристи?

Так
Ні

2 питання

Ви знаходитесь в Києві чи Київській області?

Так
Ні

3 питання

Юридична допомога Вам потрібна терміново?

Так
Ні
E-mail
vorozhbitova@prikhodko.com.ua
Номери телефонів
+38 (073) 007-44-64

Провідний фахівець з досвідом практичної діяльності в галузі економіки та бухгалтерського обліку.

Зв'язатися зараз
Наскільки стаття була корисною? Оцініть:

5

Кількість оцінок:

12

20%
знижка
Якщо ми не
передзвонимо
протягом дня
Консультація
Юридична компанія
Залиште заявку на юридичну допомогу прямо зараз:
Найкращі юристи
Чесна ціна
Працюємо швидко
Онлайн / офлайн консультація