Фото: ЗАМІНА ПОСВІДКИ НА ПРОЖИВАННЯ В УКРАЇНІ

"Підніматись вверх завжди тяжко - легко тільки, коли летиш вниз".

Петрик Тетяна Олександрівна

Керівник практики міграційного права

E-mail
petryk@prikhodko.com.ua
Номери телефонів
+38 (073) 007-44-42

Адвокат, магістр права, експерт у сфері міграційного права.

Зв'язатися зараз

ЗАМІНА ПОСВІДКИ НА ПРОЖИВАННЯ В УКРАЇНІ

Час прочитання: 2 хв.

Посвідка на проживання – документ, який відкриває іноземним громадянам можливість для максимально комфортного проживання в Україні на 10 років (коли йдеться про посвідку на постійне проживання). Якщо відходити від складної юридичної термінології, то іноземці, які проживають у нашій країні на підставі посвідки на проживання, користуються майже такими ж правами, як і громадяни (за винятком участі у виборчому процесі). Більше того, отримання посвідки на проживання надалі дає можливість стати громадянином України.

Коли потрібна заміна посвідки на проживання?

Як правило, однією з найпоширеніших причин є закінчення терміну дії документа. У такому разі, щоб продовжити на законних підставах перебування в Україні, слід вчасно звернутися до територіального підрозділу ДМС, щоб продовжити дозвіл на проживання. Це потрібно зробити не пізніше ніж за 15 днів до завершення терміну дії старого документа. Посвідка на проживання, яка поки дійсна, пред'являється разом з іншими документами, необхідними для подачі. Про них поговоримо пізніше, а поки що торкнутися того, якими можуть бути ще причини для заміни посвідки на проживання. Серед них:

  • Ситуація, коли іноземець змінив ім'я або прізвище. У такому разі до нової посвідки на проживання варто внести актуальні дані, щоб зазначена в документі інформація підтверджувала його особу.
  • Виявлення розбіжностей у задокументованій інформації. Якщо документ містить помилку, його слід замінити, щоб у ньому було вказано актуальні дані.
  • Значне пошкодження документа. Коли документ неможливо використовувати через його пошкодження, потрібно також звернутися до територіального підрозділу ДМС та замінити його на новий.
  • Втрата діючої посвідки на проживання. Коли документ втрачено, цілком очевидною є необхідність його відновлення. Це відбувається досить швидко, оскільки в міграційній службі є всі дані, які Ви подавали, оформляючи посвідку на проживання.
  • Досягнення 25 або 45 років особою, яка має посвідку на проживання старого зразка, що не містить електронного носія.

Таким чином, законодавство чітко передбачає перелік причин, з яких потрібна заміна документа, що підтверджує дозвіл на проживання.

Які документи також варто надати?

Насамперед, йдеться про старий вид на проживання, який ви замінюватимете. Це стосується всіх ситуацій, за винятком втрати документа. Також слід надати:

  • Паспорт або інший документ, який виконує функцію посвідчення особи.
  • Його український переклад.
  • Докази, що є підтвердженням обставин, згідно з якими потрібно замінити посвідку на проживання.
  • Квитанція, що підтверджує, що Ви сплатили міграційний збір.

Фахівці компанії «Приходько та партнери» з радістю проконсультують на цю тему і, за необхідності, забезпечать юридичний супровід у взаємодії з Державною міграційною службою.

Розрахувати вартість допомоги:

1 питання

Вашою справою займалися інші юристи?

Так
Ні

2 питання

Ви знаходитесь в Києві чи Київській області?

Так
Ні

3 питання

Юридична допомога Вам потрібна терміново?

Так
Ні

Керівник практики міграційного права

E-mail
petryk@prikhodko.com.ua
Номери телефонів
+38 (073) 007-44-42

Адвокат, магістр права, експерт у сфері міграційного права.

Зв'язатися зараз
Наскільки стаття була корисною? Оцініть:

5

Кількість оцінок:

12

20%
знижка
Якщо ми не
передзвонимо
протягом дня
Консультація
Юридична компанія
Залиште заявку на юридичну допомогу прямо зараз:
Найкращі юристи
Чесна ціна
Працюємо швидко
Онлайн / офлайн консультація