"Бережемо найголовніше: Ваш час, Ваші нерви, Ваші гроші."
Головний Бухгалтер
Провідний фахівець з досвідом практичної діяльності в галузі економіки та бухгалтерського обліку
ЯК СКЛАСТИ ШТАТНИЙ РОЗПИС НА 2021 РІК?
Штатний розпис досить важливий документ, оскільки це перший документ, який перевіряє інспектор праці коли приходить на перевірку. А перевірки можуть бути і планові, і позапланові. Штатний розпис – документ, що встановлює для підприємства, установи, організації структуру, штат та посадові оклади. Однак форма штатного розпису нормативно не затверджена.
Що робити у такому випадку?
Як варіант, можемо скористатися формою, затвердженою наказом мінфіну від 28 січня 2002 року №57. Ця форма призначена для бюджетних установ, але ми можемо її доопрацювати та нею скористатися.
У штатному розписі обов’язково мають бути такі графи:
- Перелік посад (без ПІБ);
- Назва професії, посади за ДК 003:2010;
- Кількість штатних одиниць;
- Посадові оклади (суми постійних надбавок, доплат);
- Місячний фонд оплати праці;
- Штатний розпис вводять і вносять зміни до нього за наказом керівника з основної діяльності.
Які складові мають бути, щоб сформувати штатний розпис:
– Структура і штатна чисельність (назва посад (професій) за ДК 003:2010 – які підрозділи і які посади у кожному підрозділі);
– Положення про структурні підрозділи ( назва відділів та посад, а також посадові інструкції, оскільки ми маємо знати чим займається кожен підрозділ, від цього залежить його назва і скільки працівників певних посад має бути у цьому структурному підрозділі);
– Положення про оплату праці (посадові оклади з урахуванням ДК 003:2010 – описуємо систему, як формуються посадові оклади, в кого погодинна в кого відрядна оплата праці, в кого місячний оклад; оклади формуємо за класифікатором професій);
Можна взяти за основу форму, затверджену наказом Мінфіну від 28 січня 2002 року №57 або уніфіковану форму штатного розпису.
Найпоширеніші питання щодо штатного розпису:
– Як правильно вказувати назву посади: професійна назва роботи з ДК 003:2010 чи з зазначенням категорії, тарифного розряду, конкретизацією виконуваних робіт? – назва посади в класифікаторі це базова назва посади і ми маємо додавати до неї категорію, тарифний розряд або конкретизувати виконувану роботу, наприклад: бухгалтер з нарахування заробітної плати.
– Як вказувати кількість штатних одиниць: в цілих одиницях чи можна 0,5 чи 0,75? – порахуйте спочатку скільки вам треба. Якщо Ви порахували по нормативах і Вам достатньо 0,5 одиниці прибиральниці, то може бути 0,5. Але якщо по нормативах Вам треба 1 одиниця, але Ви поки що приймаєте на 0,5, бо у Вас мало роботи, то маєте поставити одиницю у штатному розписі.
– Як вказувати посадовий оклад для працівника, який працює з зайнятістю 0,5? – посадовий оклад ми вказуємо повний саме для цієї посади, а 0,5 це зайнятість.
– Чи вказувати у штатному розписі суми постійних доплат і надбавок? – звичайно вказувати, вони обов’язково мають бути в штатному розписі.
Якщо у Вас виникли додаткові питання – звертайтесь до юридичної компанії «Приходько та партнери» – ми з радістю Вам допоможемо та надамо консультацію.
Розрахувати вартість допомоги:
1 питання
Вашою справою займалися інші юристи?
2 питання
Ви знаходитесь в Києві чи Київській області?
3 питання
Юридична допомога Вам потрібна терміново?
Інші статті по цій темі:
передзвонимо
протягом дня