Як подати додаткові пояснення для розблокування ПН?
E-mail
bychkov@prikhodko.com.ua
Номери телефонів
+38 (073) 007-44-45

Спеціалізується на податковому праві, представництві інтересів перед контролюючими органами, представництві інтересів в рамках проведення заходів фінансового моніторингу.

Зв'язатися зараз

Як подати додаткові пояснення для розблокування ПН?

Час прочитання: 2 хв.

Першим кроком при отриманні повідомлення про зупинку реєстрації податкової накладної є складення та направлення на адресу регіональної комісії ДПС повідомлення про надання пояснень. До вказаних пояснень суб’єкт господарювання вправі долучити документи та матеріали, які підтверджують реальність господарської операції, по якій зареєстровано податкову накладну.

За загальним правилом, за результатом розгляду пояснень контролюючий орган приймає рішення про реєстрацію чи відмову в реєстрації податкової накладної. Однак, на практиці зустрічаються ситуацій коли податківці розуміють реальність операції, але документів для прийняття рішення про реєстрацію не вистачає.  В такому випадку суб’єкт господарювання отримує в Електронному кабінеті платника податків Повідомлення про необхідність подання додаткових пояснень та/або документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією з питань зупинення реєстрації податкової накладної.

 
У вказаному повідомленні контролюючий орган зазначає вичерпний перелік документів, які слід подати для отримання позитивного рішення. Подання додаткових пояснень для податкових накладних вимагає уважного та систематичного підходу.

На практиці ми помітили декілька простих кроків, які можуть підвищити шанси на прийняття позитивного рішення.
  • Перш ніж подавати пояснення, ретельно проаналізуйте запит регіональної комісії податкової служби та визначте конкретні пункти або документи, які необхідно надати податківцям.
  • Зберіть всю необхідну документацію та інформацію зазначену в запиті: договори, контракти, рахунки-фактури, інвойси, товаро-транспортні накладні, ВМД, акти виконаних робіт, фінансові звіти чи будь-які інші відомості про господарську операцію. Слід звернути увагу на відповідність вказаних документів законодавчо встановленим вимогам до їх оформлення.
  • Сформулюйте пояснення у письмовій формі. При викладенні пояснень використовуйте чітку, зрозумілу мову і намагайтесь конкретно, стисло та точно викладати свою позицію.
  • Сформуйте у відповідну форму електронної звітності та направте Ваші додаткові пояснення відповідній регіональній податковій службі. Впевніться, що Ваші відповіді надіслані вчасно та в спосіб визначений Законом, сформувавши відповідну квитанцію.

 

Дотримання цих на перший погляд простих порад в рази збільшить шанси на отримання позитивного результату та врятує від подальшої процедури оскарження.

Водночас, розуміючи, що формування правової позиції та правильність направлення додаткових пояснень є не простим процесом та потребує правової допомоги,  юристи адвокатського бюро «Приходько та партнери» готові надати кваліфіковану допомогу в повному обсязі та в стислі строки. Заповніть форму на нашому сайті і наш юрист з Вами зв'яжеться найближчим часом.

Розрахувати вартість допомоги:

1 питання

Вашою справою займалися інші юристи?

Так
Ні

2 питання

Ви знаходитесь в Києві чи Київській області?

Так
Ні

3 питання

Юридична допомога Вам потрібна терміново?

Так
Ні
20%
знижка
Якщо ми не
передзвонимо
протягом дня
Консультація
Юридична компанія
Залиште заявку на юридичну допомогу прямо зараз:
Найкращі юристи
Чесна ціна
Працюємо швидко
Онлайн / офлайн консультація