Як оформити право власності на будинок?

«Укладаємо юридичні фундаменти для нерухомості та земельного розвитку!»

Дроботова Любов Дмитрівна
E-mail
drobotova@prikhodko.com.ua
Номери телефонів
+38 (073) 007-44-90

Спеціалізується на реєстрації нерухомості, розв‘язання різноманітних питань пов‘язаних з введенням в експлуатацію, реконструкцією, переплануванням, об‘єднанням, поділом об‘єктів нерухомості. Земельних питань, укладання угод з нерухомістю.

Зв'язатися зараз

Як оформити право власності на будинок?

Час прочитання: 3 хв.

Необхідність оформлення майнових прав на різноманітні об’єкти нерухомості, зокрема, на приватні будинки може виникнути з різних причин. Серед них, наприклад, отримання об’єкта нерухомості у спадщину. Своєчасне оформлення права власності на будинок – це гарантія юридичної безпеки нерухомості. В цій статті ми розглянемо, як оформити право власності на будинок. До речі, якщо вам потрібна ця послуга, фахівці нашого юридичного бюро Приходько та Партнери допоможуть Вам в цьому.

 

Для чого потрібна реєстрація об’єкта нерухомості?

Всі об’єкти нерухомості, зокрема, приватні будинки, повинні мати документи, тобто, пройти через відповідну реєстрацію.

Це знадобиться для виконання наступних дій:

  • Прийняття спадщини.
  • Підключення до будинку всіх необхідних комунікацій.
  • Оформлення угоди купівлі-продажу.
  • Складання будь-яких договорів (дарування, міни, оренди та ін.).
  • Оформлення реконструкції.

Етапи проходження процедури оформлення права власності на будинок

Для початку зазначимо, що без оформлених документів будинок буде вважатися самобудом. Саме тому існує достатньо багато ризиків, пов’язаних з таким статусом об’єкта нерухомості.

Хоча процедура оформлення права власності на будинок не легка, треба обов’язково пройти через  всі етапи. Це захистить Вас від багатьох неприємностей.

По-перше, потрібно пройти через процедуру технічної інвентаризації. Для цього потрібно звернутись до представників Державної реєстраційної служби України з відповідною заявою. Строки проходження цього етапу – до 10-ти робочих днів. В результаті Ви отримаєте технічний паспорт. В цьому документі будуть зазначені креслення земельної ділянки та всіх споруд.

По-друге, з відповідним зверненням треба буде підготувати пакет документів для Державної архітектурно-будівельної інспекції. До нього входять:

  • Документи на земельну ділянку (Свідоцтво права власності, державний акт та ін.).
  • Технічний паспорт. В ньому має обов’язково бути зазначена інформація щодо проведення інвентаризації.
  • Декларація щодо готовності введення будинку в експлуатацію.

На цей етап також відводиться до 10-ти робочих днів. Результатом проходження цього етапу являється отримання Декларації з відміткою щодо проходження реєстрації. Що це означає з точки зору закону? Ваш об’єкт нерухомості існує, а Ви маєте на нього певні права.

По-третє, потрібно звернутись з відповідною заявою до представників Державної реєстраційної служби.

Документи, які знадобляться для проходження цього етапу:

  • Заява про реєстрацію права власності.
  • Технічний паспорт на об’єкт нерухомості.
  • Декларація, яка пройшла через відповідну реєстрацію.
  • Копії документів власників нерухомості.
  • Документи на земельну ділянку.

Строк реєстрації – до 14-ти робочих днів. Після проходження третього  етапу Ви отримаєте Державний акт про право власності і, додатково, Виписку про проходження державної реєстрації права власності.

 

Допомога професійних юристів з оформлення права власності на будинок

Тривалість вказаних вище процедур з реєстрації права власності на будинок складає 1,5-2 місяці. Самостійно пройти через всі етапи достатньо складно. Саме тому краще довірити цю справу справжнім професіоналам.

Наші юристи надають наступні послуги:

  • Юридичне консультування в режимі 24/7.
  • Аналіз правових документів на будинок.
  • Укладення договору щодо надання правової допомоги.
  • Представництво інтересів клієнта у відповідних державних установах та органах.
  • Здійснення правового супроводу дій щодо оформлення права власності на будинок.

З моменту отримання права власності на приватний будинок, Ви зможете його заповідати, продавати, дарувати та ін. Тобто, Ви отримаєте статус повноцінного власника такої нерухомості.

У Вас ще залишились запитання? Чекаємо на попередній консультації! Для розрахунку вартості послуг юриста з оформлення права власності на будинок заповніть форму нижче.

Розрахувати вартість допомоги:

1 питання

Вашою справою займалися інші юристи?

Так
Ні

2 питання

Ви знаходитесь в Києві чи Київській області?

Так
Ні

3 питання

Юридична допомога Вам потрібна терміново?

Так
Ні
20%
знижка
Якщо ми не
передзвонимо
протягом дня
Консультація
Юридична компанія
Залиште заявку на юридичну допомогу прямо зараз:
Найкращі юристи
Чесна ціна
Працюємо швидко
Онлайн / офлайн консультація