Фото: Я ВИРІШИВ ЗАРЕЄСТРУВАТИ НЕРУХОМІСТЬ. ЯКІ МОЇ ДІЇ?

Я ВИРІШИВ ЗАРЕЄСТРУВАТИ НЕРУХОМІСТЬ. ЯКІ МОЇ ДІЇ?

Час прочитання: 1 хв.

Щоб оформити право власності, зверніться до державного реєстратора або нотаріуса, який сформує два примірники заяви. На цих примірниках ви та нотаріус маєте поставити свої підписи. Після цього один примірник заяви залишається у вас, а інший подається ним разом з іншими документами для державної реєстрації прав.

Після проставлення підписів нотаріус реєструє заяву в базі даних. З цієї миті заява вважається прийнятою.
Документи, які необхідно подати для реєстрації прав:
• заява
• паспорт
• ідентифікаційний код
• договір купівлі-продажу, дарування тощо
• документ, що підтверджує оплату адміністративного збору
Вищевказані документи подаються в оригіналах. Після цього нотаріус робить електронні копії необхідних документів.
Розглянувши заяву та документи, нотаріус та реєстратор приймають рішення – задовольнити вашу заяву або відмовити в реєстрації прав.
Якщо заяву задовольняють, реєстратор вносить відповідні відомості до електронного Державного реєстру прав на нерухоме майно. Це єдина інформаційна система, що обробляє, зберігає та надає відомості про зареєстровані речові права на нерухоме майно. Тож і право власності вважається зареєстрованим, якщо рішення опубліковано в Держреєстрі.
Перевірити інформацію з Держреєстру прав можна самостійно. Для цього треба зареєструватися на сайті, використовуючи свої особисті дані – ідентифікаційний код або номер паспорта.

Розрахувати вартість допомоги:

1 питання

Вашою справою займалися інші юристи?

Так
Ні

2 питання

Ви знаходитесь в Києві чи Київській області?

Так
Ні

3 питання

Юридична допомога Вам потрібна терміново?

Так
Ні
Наскільки стаття була корисною? Оцініть:

5

Кількість оцінок:

12

20%
знижка
Якщо ми не
передзвонимо
протягом дня
Консультація
Юридична компанія
Залиште заявку на юридичну допомогу прямо зараз:
Найкращі юристи
Чесна ціна
Працюємо швидко
Онлайн / офлайн консультація