ВВЕДЕННЯ В ЕКСПЛУАТАЦІЮ ОБ’ЄКТІВ НЕРУХОМОСТІ

"Нам не важливо, на чиєму боці влада, а важливо, на чиєму боці закон."

Перепельченко Анатолій Олександрович
E-mail
perepelchenko@prikhodko.com.ua
Номери телефонів
+38 (073) 007-44-15

Спеціалізується на кримінальному, цивільному та адміністративному праві, перерахунку військових пенсій

Зв'язатися зараз

ВВЕДЕННЯ В ЕКСПЛУАТАЦІЮ ОБ’ЄКТІВ НЕРУХОМОСТІ

Час прочитання: 2 хв.

Побудувати будинок або інше приміщення ще не означає бути його повноправним власником. А все тому, що право власності на нерухоме майно настає з моменту його державної реєстрації. Якщо це нове будівництво, то перед державною реєстрацією його потрібно ввести в експлуатацію. І саме тут для власника нерухомості починається справжній квест. Адже потрібно обійти кілька інстанцій, правильно оформити всі заяви і лише тоді отримати документ про введення нерухомості в експлуатацію.

З чого почати введення нерухомості в експлуатацію?

  • По-перше, введення побудованого будинку є завершальною стадією будівництва. Спершу необхідно виготовити технічний паспорт на новозбудовану нерухомість. Для цього необхідно звернутися до суб’єктів господарювання, які надають послуги з виготовлення технічної документації, наприклад бюро технічної інвентаризації (БТІ).
  • По-друге, відповідно до Закону України “Про регулювання містобудівної діяльності” необхідно звернутися до Державної інспекції архітектури та містобудування з заявою та декларацією про готовність новобудови до введення в експлуатацію. Це можна зробити через Центри надання адміністративних послуг (ЦНАП) за місцем розташування об’єкта нерухомості або через сервіси “Дія”.
  • По-третє, якщо новобудові не присвоєно поштову адресу потрібно звернутися до органів місцевої влади з заявою про присвоєння поштової адреси. 

До заяви необхідно надати такі документи:

  • копія документів, що посвідчують право власності на земельну ділянку на якій збудований об’єкт нерухомості. Така копія має бути нотаріально завіреною;
  • копію паспорта власника земельної ділянки;
  • копію декларації про готовність об’єкта нерухомості до експлуатації;
  • копію технічного паспорта будинку;
  • копію геодезичної зйомки земельної ділянки.

Рішення про присвоєння поштової адреси розглядається протягом 15 днів, про що виноситься відповідний наказ про присвоєння поштової адреси об’єкту нерухомого майна.

Заявник отримує витяг з Реєстру поштових адрес в електронній та паперовій формах.

На основі всіх вище згаданий документів новозбудований об’єкт нерухомості підлягає державній реєстрації.

Звичайно це не дуже легко процедура для пересічного громадянина. Але для адвоката або юриста, які надають послуги з введення в експлуатацію об’єктів нерухомого майна це звичайна повсякденна робота. Тому, якщо потрібен швидкий та якісний результат при введенні в експлуатацію об’єктів нерухомості довіряйте цю справу спеціалістам.

Яка роль допомоги адвоката при веденні нерухомості в експлуатацію?

  • робота на результат;
  • чіткість та послідовність дій при збиранні та оформленні документів;
  • консультація та відповіді на всі Ваші запитання, які будуть виникати в ході роботи;
  • економія часу та власних ресурсів;

Отже, якщо потрібно ввести об’єкт нерухомості в експлуатацію, спеціалісти завжди допоможуть та нададуть повний супровід та юридичну підтримку.

Розрахувати вартість допомоги:

1 питання

Вашою справою займалися інші юристи?

Так
Ні

2 питання

Ви знаходитесь в Києві чи Київській області?

Так
Ні

3 питання

Юридична допомога Вам потрібна терміново?

Так
Ні
20%
знижка
Якщо ми не
передзвонимо
протягом дня
Консультація
Юридична компанія
Залиште заявку на юридичну допомогу прямо зараз:
Найкращі юристи
Чесна ціна
Працюємо швидко
Онлайн / офлайн консультація