Відповідь на звернення учасника в системі Прозоро

«Ваші права – наша місія»

Гафтер Давід Якович
E-mail
gafter@prikhodko.com.ua
Номери телефонів
+38 (093) 007-44-11

Спеціалізується на супроводженні тендерів, захисті авторських прав, винаходів, патентів, торговельних марок, юридичному супроводі у справах про адміністративні правопорушення.

Зв'язатися зараз

Відповідь на звернення учасника в системі Прозоро

Час прочитання: 2 хв.

У сучасному світі, де електронні технології проникають у різні сфери господарювання, питання транспарентності та ефективності публічних закупівель стають ключовими для забезпечення чесності, конкуренції та оптимізації використання публічних коштів. Система "Прозоро" в Україні визначається як ключовий інструмент, спрямований на забезпечення прозорості та відкритості у галузі закупівель.

 

Справедливість та обґрунтованість скарг – це невід'ємні аспекти управління системою "Прозоро". Коли замовник отримує звернення, це може свідчити про можливі проблеми в процесі закупівлі, які вимагають уваги та вчасного реагування. Відповідь на скаргу – це не лише вимога системи, а й засіб підвищення рівня довіри учасників публічних закупівель.

Алгоритм відповіді на скаргу в системі "Прозоро" включає наступні кроки

  1. Аналіз скарги: Важливим етапом є ретельний аналіз скарги з урахуванням предмету закупівлі, вимог законодавства та правил системи "Прозоро".
  2. Пояснення обставин: У відповіді необхідно чітко висвітлити обставини, пов'язані із скаргою. Пояснити, як були дотримані законодавчі вимоги та правила закупівлі.
  3. Прозорість дій: Важливо забезпечити прозорість у своїх діях. Пояснити, як був проведений аналіз скарги та яким чином прийнято рішення.
  4. Подальші дії: У відповіді необхідно визначити подальші дії замовника щодо усунення можливих недоліків та запобігання аналогічним ситуаціям у майбутньому.
  5. Комунікація: Забезпечити зворотню зв'язок та відкритий канал спілкування для учасників закупівлі.

Відповідь повинна бути написана з врахуванням принципів добросовісності, відкритості та партнерства. Крім того, важливо дотримуватися термінів відповіді, щоб забезпечити ефективність та швидкість вирішення конфліктів.

У світлі змін в законодавстві та постійного удосконалення системи "Прозоро", відповідь на скаргу має бути адаптивною та орієнтованою на досягнення найвищих стандартів прозорості та ефективності у сфері публічних закупівель.

 

Із аналізу положень ЗУ “Про публічні закупівлі” можна сказати, що Учасники закупівельного процесу можуть звертатися за роз'ясненнями лише протягом терміну уточнень, який визначається замовником та може тривати принаймні 3 робочі дні після оголошення процедури закупівлі. Відповідь на запитання замовник повинен надати протягом першого робочого дня з моменту його публікації.

У випадку, якщо учасник звертається за роз'ясненнями у вихідний день, замовник має можливість відповісти на цей запит до завершення першого робочого дня, який настає за вихідним.

Задля уникнення проблем, які можуть наставати через ненадання або надання відповіді, яка не відповідає вимогам законодавства – рекомендуємо звертатись за професійною юридичною допомогою.

Юристи компанії «Приходько та Партнери» мають багаторічний досвід у сфері публічних закупівель, якщо вам необхідна допомога з відповіддю на звернення в системі «Прозоро» - заповніть форму нижче.

Розрахувати вартість допомоги:

1 питання

Вашою справою займалися інші юристи?

Так
Ні

2 питання

Ви знаходитесь в Києві чи Київській області?

Так
Ні

3 питання

Юридична допомога Вам потрібна терміново?

Так
Ні
20%
знижка
Якщо ми не
передзвонимо
протягом дня
Консультація
Юридична компанія
Залиште заявку на юридичну допомогу прямо зараз:
Найкращі юристи
Чесна ціна
Працюємо швидко
Онлайн / офлайн консультація