"Бережемо найголовніше: Ваш час, Ваші нерви, Ваші гроші."
Бухгалтер
Провідний фахівець з досвідом практичної діяльності в галузі економіки та бухгалтерського обліку.
Ведення бухгалтерії після припинення діяльності компанії
Припинення діяльності компанії має не менше значення як і її створення. Адже для того, щоб не було в майбутньому запитань від контролюючих органів потрібно все зробити правильно та відповідно до норм чинного законодавства. Окрім вчинення реєстраційних дій для юридичного припинення компанії не потрібно забувати про бухгалтерську сторону. Адже ведення бухгалтерії є не простою та дуже клопіткою справою.
Отримати консультацію від бухгалтера
Ліквідаційна звітність
Це один з завершальних етапів припинення юридичної особи, на якому бухгалтеру потрібно скласти ліквідаційний баланс для фіскальної служби, який подається у складі фінансової звітності, також скласти окремий документ після сплати боргів кредиторами та після розподілу активів які залишилися між учасниками.
Роль бухгалтера при припиненні діяльності компанії
При припиненні діяльності компанії бухгалтер відіграє одну з ключових ролей, адже на його плечі покладається обсяг роботи щодо ведення бухгалтерії, а саме:
- нарахування та сплата податків;
- нарахування та виплата розрахунків з працівниками, компенсаційні виплати при звільненні;
- інвентаризація майна компанії;
- розрахунок кредиторами;
- складання ліквідаційних балансів;
- інша фінансова робота компанії;
Необхідність бухгалтерського обліку підприємства зберігається весь час ліквідації. Особливих відмінностей у процесі немає. Усі щоденні операції зберігаються. Відраховуються податки та збори. Тобто навіть після припинення діяльності компанії та до повної ліквідації без бухгалтера не обійтися. Адже вести бухгалтерію та звітність потрібно.
Розрахувати вартість послуг бухгалтера
Якщо у штаті компанії до цього не було бухгалтера або з якихось інших причин він не може виконувати дану роботу, то варто скористатися послугами спеціалізованих фірм, що надають послуги з бухгалтерського обслуговування. Це потрібно для того, щоб уникнути проблем з контролюючими органами та завершити процес ліквідації компанії правильно та без зайвих проблем.
Посадові особи, що виконують процедуру ліквідації, повинні чітко дотримуватися всіх вимог законодавства, інакше їх чекає адміністративна відповідальність. За порушення, допущені під час проведення інвентаризації або під час складання балансу, можна отримати штраф. І зекономивши на послугах бухгалтера можна набагато більше витратити на штрафні санкції.
Крім того, можуть бути нараховані компенсаційні виплати під час порушення термінів розрахунку із працівниками під час звільнення. Для того, щоб цього уникнути потрібно вести бухгалтерію відповідально навіть після припинення діяльності компанії.
Для отримання консультації від нашого бухгалтера та точної інформації щодо вартості ведення бухгалтерії після припинення діяльності компанії, заповніть форму нижче, і наші фахівці нададуть вам усю необхідну інформацію.
Розрахувати вартість допомоги:
1 питання
Вашою справою займалися інші юристи?
2 питання
Ви знаходитесь в Києві чи Київській області?
3 питання
Юридична допомога Вам потрібна терміново?
Бухгалтер
Провідний фахівець з досвідом практичної діяльності в галузі економіки та бухгалтерського обліку.
Інші статті по цій темі:
передзвонимо
протягом дня