ТАБЛИЦЯ ДАНИХ ПЛАТНИКА ПОДАТКУ. ПРАВОВИЙ АСПЕКТ

"Кожен хто звертається до нас, звільняє себе від думок про своє питання та отримує результат, оскільки ми цінуємо найважливіший ресурс – Ваш час."

Перепельченко Анатолій Олександрович

Адвокат, спеціалізується на нерухомості, корпоративному, фінансовому, податковому, цивільному та договірному праві, а також вирішенні спорів у судовому порядку.

Зв'язатися зараз

ТАБЛИЦЯ ДАНИХ ПЛАТНИКА ПОДАТКУ. ПРАВОВИЙ АСПЕКТ

Час прочитання: 2 хв.

 Питання оподаткування були й залишаються одними з найактуальніших для платників податків. Серед іншого багато запитань стоїть навколо Таблиці даних, які мають заповняти платники податків для того, щоб запобігти блокуванню податкових накладних.

 Для початку необхідно зазначити, що Таблиця даних — це документ який спрямований на те, щоб зменшити або запобігти блокуванню податкових накладних для платника податку на додану вартість.

 Подання такої Таблиці спрямоване на те, щоб усунути неточності між товарами або послугами при створенні податкових накладних.

 Щодо правового аспекту подання такої Таблиці, то момент коли вона має бути подана не врегульовано жодним НПА, тобто законодавчо не визначено, коли саме така Таблиця має бути подана.

 Хоча в деяких роз'яснення Державної Податкової служби зазначено, що така Таблиця має бути подана до моменту блокування податкових накладних або разом з документами на їх розблокування.

 Також таблицю данних необхідно подавати, якщо платник податків здійснює новий вид діяльності.

⟪ Форма таблиці ⟫

 Таблиця даних подається до ДПС за встановленою формою. Така форма міститься у додатку №3 до Порядку №1165 щодо зупинення податкової накладної.

 В цьому ж порядку визначено, що Таблиця має бути подана виключно в електронній формі. Її можна відправити через електронний кабінет платника податків.

⟪ Порядок заповнення ⟫

 Порядок заповнення таблиці даних як і момент коли потрібно її подавати законодавчо не визначено. При її заповнені слід керуватися Інструкцією, яка розміщена на офіційному сайті Державної податкової служби від 21.07.2017 року.

У Таблиці має бути зазначено:

  • Вид діяльності, яким займається платник податку відповідно до КВЕД
  • Коди товарів відповідно до УКТЗЕД
  • Коди послуг відповідно до Державного класифікатора продукції та послуг, що ввозяться на митну територію України.

 Таблиця має бути подана разом з поясненнями з посиланням на податкову звітність платника податків. Якщо Таблиця подана без пояснення в ДПС наголошують, що її можуть не прийняти до розгляду.

 Про врахування або неврахування Таблиці даних приймається рішення комісією регіонального рівня. Термін розгляду таблиці становить 5 робочих днів з дня її отримання. Якщо Таблиця данних не буде врахована, то комісія має повідомити про причини її неврахування. Яке б рішення не було прийнято, платник податків дізнається його протягом робочого дня в електронному кабінеті.

  Важливо, подавати Таблицю з кожною квитанцією про зупинення реєстрації податкової накладної платнику податку не потрібно.

 З вищенаведеного можна зробити висновок, що Таблиця даних — це інформація в якій зазначено дані про специфіку діяльності платника податків.

 Отже, якщо розглядати порядок подання Таблиці даних в правовій площині можна зробити висновок, що порядок її подання та заповнення не врегульовано за допомогою нормативно-правових актів, а лише викладено в Інструкціях та роз'яснення ДПС.

Розрахувати вартість допомоги:

1 питання

Вашою справою займалися інші юристи?

Так
Ні

2 питання

Ви знаходитесь в Києві чи Київській області?

Так
Ні

3 питання

Юридична допомога Вам потрібна терміново?

Так
Ні
20%
знижка
Якщо ми не
передзвонимо
протягом дня
Консультація
Юридична компанія
Залиште заявку на юридичну допомогу прямо зараз:
Найкращі юристи
Чесна ціна
Працюємо швидко
Онлайн / офлайн консультація