«Ми захистимо Вас у Вашому кримінальному провадженні!»
Експерт в галузі кримінального права. Адвокат спеціалізується на злочинах у сфері корупції та хабарах. Захистить Вас у Вашому кримінальному провадженні.
Супровід заповнення електронної декларації держслужбовця до НАЗК
Подання електронних декларацій – обов’язкова складова діяльності державних службовців. Після заповнення вони публікуються на сайті НАЗК і знаходяться у відкритому доступі. Певні зміни були внесені 24 лютого 2022 року. Для безпеки особистих даних українських політиків і держслужбовців доступ до публічної частини Реєстру декларацій було закрито НАЗК.
Дані електронних декларацій контролюються державними органами влади. Супровід заповнення електронної декларації держслужбовця до НАЗК – один із напрямків діяльності юристів «PRIKHODKO & PARTNERS».
Яку інформацію потрібно вказувати в декларації?
В електронній декларації обов’язково треба вказувати достовірну інформацію про майно та доходи державного службовця:
- Майно (рухоме і нерухоме).
- Транспорт, інші види рухомого майна.
- Коштовності, цінні папери, готівка.
- Об’єкти, які знаходяться на етапі будівництва.
- Інтелектуальна власність.
- Загальні доходи як за основним місцем роботи так і за сумісництвом.
Важливо: у декларацію вносяться не тільки дані щодо доходів декларанта, а й фіксується інформація про майно членів його родини.
Яка існує відповідальність за невірне чи несвоєчасне заповнення електронної декларації?
За несвоєчасне подання електронної декларації передбачена відповідальність відповідно до статті 172-6 КУпАП («Порушення вимог фінансового контролю»). Покарання – штраф від 50 до 100 НМДГ (неоподаткованих мінімумів доходів громадян). Якщо в електронній декларації будуть вказані завідомо невірні відомості і дані, штраф складає від 1000 до 2500 НМДГ.
У випадку притягнення державного службовця до адміністративної відповідальності він втрачає право на зайняття відповідної посади та підлягає звільненню.
7 березня 2022 року набрав чинності Закон №2115-ІХ. Відповідно до цього Закону, подання будь-якої звітності здійснюється протягом 3-х місяців після закінчення терміну дії воєнного стану. Мова йде про:
- Щорічні декларації та декларації після звільнення за 2021 рік.
- Декларації кандидатів за 2021 рік, якщо особа була призначена на посаду під час дії воєнного стану.
- Декларації при звільненні під час дії в Україні воєнного стану.
Якщо державний службовець приймає участь в бойових діях та не має можливості подати електронну декларацію протягом трьох місяців після закінчення дії воєнного стану, він може це зробити протягом 30-ти днів з дня закінчення наслідків, які були перепоною на шляху подання декларації.
Від подання декларацій звільнені призвані офіцери, мобілізовані робітники, контрактники. Якщо вказані категорії мають відношення до посадових осіб місцевого самоврядування, вони в обов’язковому порядку мають задекларувати своє майно та доходи.
Таким чином, за можливості краще своєчасно подавати декларацію до НАЗК.
В чому полягає супровід заповнення електронної декларації?
Самостійне заповнення електронної декларації – достатньо складний процес. Краще довірити цю справу справжнім професіоналам – юристам «PRIKHODKO & PARTNERS».
Ми консультуємо наших клієнтів щодо правильного заповнення декларацій та за потреби захищаємо їх інтереси в суді та інших інстанціях. Співробітники компанії контролюють своєчасне подання електронних декларацій та перевірять їх наявність в Реєстрі, а головне - ми можемо провести супровід і заповнення електронної декларації НАЗК "під ключ" - розрахуйте ціну заповнення - залиште заявку у формі нижче!
Розрахувати вартість допомоги:
1 питання
Вашою справою займалися інші юристи?
2 питання
Ви знаходитесь в Києві чи Київській області?
3 питання
Юридична допомога Вам потрібна терміново?
Експерт в галузі кримінального права. Адвокат спеціалізується на злочинах у сфері корупції та хабарах. Захистить Вас у Вашому кримінальному провадженні.
Інші статті по цій темі:
передзвонимо
протягом дня