«Ми зробимо для Вас міцний юридичний фундамент!»
Юрист практики нерухомості, будівництва та земельного права.
Державна реєстрація права власності на об’єкти нерухомого майна, що збудовані до 5 серпня 1992 року
Реєстрація права власності на індивідуальні (садибні) житлові будинки, садові, дачні будинки, господарські (присадибні) будівлі і споруди, прибудови до них (далі – житлові будинки), що закінчені будівництвом до 5 серпня 1992 року регулюється Законом України « Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» від 01.07.2004 № 1952-IV та Порядком державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 25 грудня 2015 р. № 1127.
Для того, щоб зареєструвати право власності на житловий будинок, побудований до 5 серпня 1992 року необхідно звернутись до державних реєстраторів виконавчих органів сільських, селищних та міських рад, районних державних адміністрацій, акредитованих суб’єктів чи до приватних та державних нотаріусів.
Для державної реєстрації прав необхідно подати оригінали документів, необхідних для відповідної реєстрації, оригінал та копію паспорту, ідентифікаційного номеру заявника, а також документ, що підтверджує сплату адміністративного збору за державну реєстрацію прав у розмірі 0,1 прожиткового мінімуму для працездатних осіб.
Для державної реєстрації права власності на житлові будинки, що закінчені будівництвом до 5 серпня 1992 р., подаються:
1) технічний паспорт на об’єкт нерухомого майна;
2) документ, що підтверджує присвоєння об’єкту нерухомого майна адреси.
Проте, коли державна реєстрація права власності проводиться на житловий будинок збудований на земельній ділянці, право власності на яку зареєстровано в Державному реєстрі прав, документ, що підтверджує присвоєння об’єкту нерухомого майна адреси, не вимагається. У такому разі в поданій заяві обов’язково зазначаються відомості про кадастровий номер відповідної земельної ділянки.
Якщо ж житлові будинки побудовані до 5 серпня 1992 р. та розташовані на території сільських, селищних, міських рад, якими відповідно до законодавства здійснювалося ведення погосподарського обліку, замість вищевказаних документів, можуть бути подані:
1) документ, що посвідчує речове право на земельну ділянку, на якій розташований об’єкт нерухомого майна, у тому числі рішення відповідної ради про передачу (надання) земельної ділянки в користування або власність чи відомості про передачу (надання) земельної ділянки в користування або власність з погосподарської книги;
2) виписка з погосподарської книги, надана виконавчим органом сільської ради (якщо такий орган не створений, - сільським головою), селищної, міської ради або відповідною архівною установою.
Розрахувати вартість допомоги:
1 питання
Вашою справою займалися інші юристи?
2 питання
Ви знаходитесь в Києві чи Київській області?
3 питання
Юридична допомога Вам потрібна терміново?
Юрист практики нерухомості, будівництва та земельного права.
Інші статті по цій темі:
передзвонимо
протягом дня