ЩО ПОТРІБНО ЗНАТИ ПРИ ВИБОРІ МАФУ ДЛЯ ОРЕНДИ В КИЄВІ?

"Підніматись вверх завжди тяжко - легко тільки, коли летиш вниз".

Петрик Тетяна Олександрівна
E-mail
petryk@prikhodko.com.ua
Номери телефонів
+38 (073) 007-44-01

Керівник практики міграційного права, магістр права, експерт у сфері міграційного права

Зв'язатися зараз

ЩО ПОТРІБНО ЗНАТИ ПРИ ВИБОРІ МАФУ ДЛЯ ОРЕНДИ В КИЄВІ?

Час прочитання: 2 хв.

 Ведення та юридичне оформлення будь-якого виду господарської діяльності повинне бути максимально простим, особливо коли йде мова про малий та середній бізнес. У випадку вуличного бізнесу існує багато тонкощів, що зумовлюють складність відкриття власної справи з юридичної точки зору.

 Перш за все – потрібно перевірити законність встановлення малої архітектурної форми, яка є тимчасовою спорудою (ТС). Для цього варто запросити у Орендодавця оригінали документів, що підтверджують його права на ділянку та саму споруду.

 Основним документом є паспорт прив’язки тимчасової споруди, в Києві його видає Київмістобудування (Департамент містобудування та архітектури) строком на 5 років. В паспорті зазначається тип ТС, площа, функціональне призначення об’єкта, адрес розташування, термін дії документа, а також замовник (власник) паспорту, який у нашому випадку повинен бути Орендодавцем. Важливо аби функціональне призначення ТС співпадало з тим видом діяльності, який ви збираєтесь вести, наприклад, якщо ви хочете відкрити газетний кіоск, то функціональне призначення має бути «продаж друкованих ЗМІ». В іншому випадку, інспектори Київблагоустрою можуть задати вам декілька неприємних питань. До слова, біля МАФу повинна бути встановлена урна для сміття об’ємом не менше 10 дм3.

 Наступний не менш важливий документ – інформаційна картка. Паспорти прив’язки нового зразка у місті Києві містять QR-код за допомогою якого можна відкрити інформаційну картку ТС, де міститься уся актуальна інформація про об’єкт. З сайту є можливість завантажити фотографії ТС з усіх боків та ортофотоплан. Там же можна подивитись до якого часу оплачений договір щодо пайової участі (внеску) власників тимчасових споруд в утриманні об’єктів благоустрою м. Києва, а також термін дії картки.

 Останнім основним документом є вищезгаданий договір щодо пайової участі. Наявність дійсного документу такого типу підтверджує те, що власник (Орендодавець) зобов’язується утримувати об’єкт благоустрою, на території якого розташована ТС. Зазвичай договір спочатку укладають на 6 місяців, а згодом на три роки. Оплата по договору здійснюється щорічно, а вперше протягом 10 днів від дня підписання договору. Після оплати видають інформаційний талон, який підтверджує сплату пайової участі. Цей же талон повинен бути розміщений на вітрині ТС з забезпеченням зчитування спеціального коду.

 Варто розуміти, що відсутність хоча б одного дозвільного документу дає підстави для ретельнішої перевірки законності встановлення ТС.

 Для цього ви можете використати «Перелік тимчасових споруд, правомірність розміщення яких не підтверджена», що публікує КП «Київблагоустрій», або ж скористатись порталом містобудівного кадастру м. Києва, де можна знайти необхідну інформації про малі архітектурні форми, інформацію про конкурси щодо пайової участі, подивитись місце розташування ТС.

 Хоча мова йшла про місто Київ, в інших населених пунктах ситуація з дозвільними документами схожа.

 Будьте обережні та уважні, не дайте себе ошукати!

Розрахувати вартість допомоги:

1 питання

Вашою справою займалися інші юристи?

Так
Ні

2 питання

Ви знаходитесь в Києві чи Київській області?

Так
Ні

3 питання

Юридична допомога Вам потрібна терміново?

Так
Ні
E-mail
petryk@prikhodko.com.ua
Номери телефонів
+38 (073) 007-44-01

Керівник практики міграційного права, магістр права, експерт у сфері міграційного права

Зв'язатися зараз
Наскільки стаття була корисною? Оцініть:

5

Кількість оцінок:

12

20%
знижка
Якщо ми не
передзвонимо
протягом дня
Консультація
Юридична компанія
Залиште заявку на юридичну допомогу прямо зараз:
Найкращі юристи
Чесна ціна
Працюємо швидко
Онлайн / офлайн консультація