Присвоєння поштової адреси

"Нам не важливо, на чиєму боці влада, а важливо, на чиєму боці закон."

Перепельченко Анатолій Олександрович
E-mail
perepelchenko@prikhodko.com.ua
Номери телефонів
+38 (073) 007-44-15

Спеціалізується на кримінальному, цивільному та адміністративному праві, перерахунку військових пенсій

Зв'язатися зараз

Присвоєння поштової адреси

Час прочитання: 2 хв.

Чи задумувалися Ви коли-небудь що таке поштова адреса? Для одних це адреса проживання, для інших - адреса для отримання кореспонденції. Але мало хто знає як вона присвоюється і для чого вона потрібна насправді.

Поштова адреса - це набір порядкових даних для обліку об'єктів нерухомого майна. Для того, щоб належно обліковувати земельні ділянки, будинки та інші споруди необхідно присвоїти їм поштову адресу.

Яким об'єктам присвоюється поштова адреса?

  • земельні ділянки;
  • об'єкти, які вважається незавершеним будівництвом;
  • об'єкти нерухомого майна, які є новозбудованими;
  • чинні об'єкти нерухомого майна;

Якщо з першими трьома пунктами зрозуміло, то може виникнути питання навіщо адреса наявному об'єктові нерухомості? Відповідь на нього є дуже простою, наприклад коли вирішили поділити будинок між співвласниками, тоді вважається два самостійних об'єкти в одному з яких зберігається наявна адреса, а для іншого потрібно присвоїти нову.

Куди звертатися?

Питанням присвоєння поштових адрес здійснюється відповідно до порядку реалізації експериментального проєкту з присвоєння адрес об'єктам будівництва та об'єктам нерухомого майна. Згідно з вказаним порядком питанням присвоєння адрес займаються органи державної влади або місцевого самоврядування, залежно від місце перебування майна. Наприклад, якщо будинок знаходиться в селі, то рішення про присвоєння поштової адреси буде прийматися органами місцевого самоврядування (сільською радою).

Які документи необхідні для присвоєння поштової адреси?

Перелік документів на присвоєння поштової адреси залежить від об'єкта якому така адреса має бути присвоєна. Але обов'язково повинні бути:

  • заява про присвоєння поштової адреси;
  • документи, які підтверджують особу заявника (паспорт та РНОКПП);
  • документ, який підтверджує право власності на нерухоме майно, якому необхідно присвоїти адресу;
  • інші документи в залежності від об'єкта нерухомості (копія декларації про початок виконання будівельних робіт, копія технічного паспорта, інженерно-топографічний план тощо).

Строк розгляду питання

Строк розгляду питання про присвоєння адреси становить 30 днів з дня подання заяви про присвоєння поштової адреси.

Вартість

Дана послуга є безкоштовною. Вартість нашої роботи, юридичного супроводу - обговорюється на попердній консультації, після уточнення усіх нюансів.

Результат розгляду заява про присвоєння поштової адреси

За результатами розгляду заяви про присвоєння поштової адреси заявнику видається копія розпорядження та свідоцтво про присвоєння поштової адреси.

На перший погляд, не має нічого складного у присвоєнню поштової адреси. Але на практиці бувають випадки коли громадянам відмовляють у наданні послуги. Причини різні, серед яких не повний перелік документів, неправдиві відомості тощо. Для того, щоб уникнути таких ситуацій варто скористатися допомогою та консультацією адвоката. Це дасть змогу підготувати та правильно заповнити необхідні документи та отримати послугу з присвоєння поштової адреси максимально швидко.

Розрахувати вартість допомоги:

1 питання

Вашою справою займалися інші юристи?

Так
Ні

2 питання

Ви знаходитесь в Києві чи Київській області?

Так
Ні

3 питання

Юридична допомога Вам потрібна терміново?

Так
Ні
20%
знижка
Якщо ми не
передзвонимо
протягом дня
Консультація
Юридична компанія
Залиште заявку на юридичну допомогу прямо зараз:
Найкращі юристи
Чесна ціна
Працюємо швидко
Онлайн / офлайн консультація