ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА ПРО РЕКЛАМУ

"Податки - це ціна, яку ми платимо за можливість жити в цивілізованому суспільстві".

Ясинський Євген Олександрович

Керівник практики податкового права

E-mail
yasinskiy@prikhodko.com.ua
Номери телефонів
+38 (073) 007-41-00

Експерт практики податкового права, спеціалізується на захисті прав у судовому порядку та корпоративному праві.

Зв'язатися зараз

ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА ПРО РЕКЛАМУ

Час прочитання: 2 хв.

На сьогодні рекламна кампанія допомагає починаючим підприємцям заявити про себе, а великому бізнесу – залишатися релевантним. Згідно зі статистикою близько 60% користувачів шукають інформацію про товари і послуги в інтернеті. Зрозуміло, що це потенційні покупці ваших товарів чи послуг і основне завдання донести інформацію про свою компанію до цільової аудиторії.

При цьому, реклама, яку розміщують в мережі Інтернет, соціальних мережах, транслюють на телебаченні, публікують у пресі, ЗМІ, виставляють на білбордах тощо, має відповідати вимогам закону України. Незалежно від типу продукту та місця розміщення реклами усі стандарти регулюються Законом України “Про рекламу” від 03.07.1996 № 270/96-ВР. Перед створенням реклами варто спочатку розібратись з переліком вимог та заборон які встановлюються законодавством до рекламної діяльності.

Загалом, у ст. 8 ЗУ «Про рекламу» зазначається, що у рекламі забороняється:

  • поширювати інформацію щодо товарів, виробництво, обіг чи ввезення на митну територію України яких заборонено законом. Це стосується всіх нелегальних продуктів в Україні;
  • вміщувати твердження в рекламі, які є дискримінаційними;
  • використовувати засоби і технології, які діють на підсвідомість споживачів реклами;
  • рекламувати товари, які підлягають обов'язковій сертифікації, без наявності відповідного дозволу чи ліцензії. До прикладу, до таких товарів відносять алкоголь, зброю азартні ігри;
  • імітувати або копіювати текст, зображення, музичні чи звукові ефекти, що застосовуються в рекламі інших товарів.

Це лише невеликий перелік вимог, яким Ваша реклама має відповідати.

Крім того, є інші встановлені вимоги стосовно гучності реклами та її розміщення.

Необхідно пам’ятати і про авторське право, існують також обмеження щодо використання чужої інтелектуальної власності в рекламі.

Певні групи товарів та рекламні прийоми мають спеціальні обмеження та регуляції. Вони стосуються характеру, часу й місця розміщення реклами та особливостей рекламних прийомів. Зокрема це стосується алкогольних напоїв і тютюнових виробів, лікарських засобів та використання дітей в рекламі.

І рекламодавець, і виробник реклами несуть дисциплінарну, цивільно-правову, адміністративну та кримінальну відповідальність за порушення норм законодавства про рекламу.

Контроль за рекламою в Україні (окрім оголошень про працевлаштування) здійснює Держпродспоживслужба України та її територіальні органи. Держпродспоживслужба має право вимагати документи, пояснення, відео- та звукозаписи, а також іншу інформацію, у разі якщо вбачає у Ваші рекламі порушення законодавства.

Рішення у справах про порушення законодавства про рекламу можна оскаржити до окружного адміністративного суду.

Розрахувати вартість допомоги:

1 питання

Вашою справою займалися інші юристи?

Так
Ні

2 питання

Ви знаходитесь в Києві чи Київській області?

Так
Ні

3 питання

Юридична допомога Вам потрібна терміново?

Так
Ні

Керівник практики податкового права

E-mail
yasinskiy@prikhodko.com.ua
Номери телефонів
+38 (073) 007-41-00

Експерт практики податкового права, спеціалізується на захисті прав у судовому порядку та корпоративному праві.

Зв'язатися зараз
Наскільки стаття була корисною? Оцініть:

5

Кількість оцінок:

12

20%
знижка
Якщо ми не
передзвонимо
протягом дня
Консультація
Юридична компанія
Залиште заявку на юридичну допомогу прямо зараз:
Найкращі юристи
Чесна ціна
Працюємо швидко
Онлайн / офлайн консультація