"Податки - це ціна, яку ми платимо за можливість жити в цивілізованому суспільстві".
Керівник практики податкового права
Експерт практики податкового права, спеціалізується на захисті прав у судовому порядку та корпоративному праві.
ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА ПРО РЕКЛАМУ
На сьогодні рекламна кампанія допомагає починаючим підприємцям заявити про себе, а великому бізнесу – залишатися релевантним. Згідно зі статистикою близько 60% користувачів шукають інформацію про товари і послуги в інтернеті. Зрозуміло, що це потенційні покупці ваших товарів чи послуг і основне завдання донести інформацію про свою компанію до цільової аудиторії.
При цьому, реклама, яку розміщують в мережі Інтернет, соціальних мережах, транслюють на телебаченні, публікують у пресі, ЗМІ, виставляють на білбордах тощо, має відповідати вимогам закону України. Незалежно від типу продукту та місця розміщення реклами усі стандарти регулюються Законом України “Про рекламу” від 03.07.1996 № 270/96-ВР. Перед створенням реклами варто спочатку розібратись з переліком вимог та заборон які встановлюються законодавством до рекламної діяльності.
Загалом, у ст. 8 ЗУ «Про рекламу» зазначається, що у рекламі забороняється:
- поширювати інформацію щодо товарів, виробництво, обіг чи ввезення на митну територію України яких заборонено законом. Це стосується всіх нелегальних продуктів в Україні;
- вміщувати твердження в рекламі, які є дискримінаційними;
- використовувати засоби і технології, які діють на підсвідомість споживачів реклами;
- рекламувати товари, які підлягають обов'язковій сертифікації, без наявності відповідного дозволу чи ліцензії. До прикладу, до таких товарів відносять алкоголь, зброю азартні ігри;
- імітувати або копіювати текст, зображення, музичні чи звукові ефекти, що застосовуються в рекламі інших товарів.
Це лише невеликий перелік вимог, яким Ваша реклама має відповідати.
Крім того, є інші встановлені вимоги стосовно гучності реклами та її розміщення.
Необхідно пам’ятати і про авторське право, існують також обмеження щодо використання чужої інтелектуальної власності в рекламі.
Певні групи товарів та рекламні прийоми мають спеціальні обмеження та регуляції. Вони стосуються характеру, часу й місця розміщення реклами та особливостей рекламних прийомів. Зокрема це стосується алкогольних напоїв і тютюнових виробів, лікарських засобів та використання дітей в рекламі.
І рекламодавець, і виробник реклами несуть дисциплінарну, цивільно-правову, адміністративну та кримінальну відповідальність за порушення норм законодавства про рекламу.
Контроль за рекламою в Україні (окрім оголошень про працевлаштування) здійснює Держпродспоживслужба України та її територіальні органи. Держпродспоживслужба має право вимагати документи, пояснення, відео- та звукозаписи, а також іншу інформацію, у разі якщо вбачає у Ваші рекламі порушення законодавства.
Рішення у справах про порушення законодавства про рекламу можна оскаржити до окружного адміністративного суду.
Розрахувати вартість допомоги:
1 питання
Вашою справою займалися інші юристи?
2 питання
Ви знаходитесь в Києві чи Київській області?
3 питання
Юридична допомога Вам потрібна терміново?
Керівник практики податкового права
Експерт практики податкового права, спеціалізується на захисті прав у судовому порядку та корпоративному праві.
Інші статті по цій темі:
передзвонимо
протягом дня