"Ми захистимо недоторканність Вашої честі, гідності, ділової репутації та інтелектуальної власності."

Піпко Володимир Сергійович
E-mail
pipko@prikhodko.com.ua
Номери телефонів
+38 (073) 007-44-13

Спеціалізується на захисті ділової репутації юридичних осіб, честі та гідності фізичних осіб, захисті інтелектуальної власності, захисті прав споживачів, спорах зі страховими компаніями, юридичному супроводі діяльності громадських організацій.

Зв'язатися зараз

ПОРУШЕННЯ НЕДОТОРКАНОСТІ ДІЛОВОЇ РЕПУТАЦІЇ ШЛЯХОМ НЕДОБРОСОВІСНОЇ КОНКУРЕНЦІЇ

Недобросовісна конкуренція є достатньо широкоохоплюючим поняттям і може полягати у найрізноманітніших проявах, але сьогодні ми розглянемо саме недобросовісну конкуренцію, що здійснюється порушенням недоторканості ділової репутації. Подібне відбувається як між юридичними особами, так і між фізичними особами-підприємцями.

Найкраще буде розглянути ситуацію про яку йдеться мова на прикладі. Давайте уявимо, що Ваша підприємницька діяльність полягає у виробництві тих чи інших товарів та наданні послуг. Послуги та товари рекламуються скажімо у соціальних мережах, таких як «Instagram» та «Facebook». Але одного разу Ви, або працівники Вашого підприємства помічають як на зазначених платформах розповсюджується інформація негативного та принизливого характеру про товари, послуги, або осіб котрі мають те чи інше відношення до підприємства. Мова йде саме про випадки, коли інформація зазначеного характеру розповсюджується представниками підприємств, що проводять свою діяльність у тому самому напрямку, що і Ваша компанія, надають тотожні послуги, виробляють аналогічний на ринку товар.

Інформація, що розповсюджується Вашими конкурентами з метою дискредитації суб’єкта господарювання здебільшого полягає у розповсюджені неправдивих, не повних або ж вирваних із контексту відомостей стосовно якості товарів та якості надання послуг.

Наприклад, недобросовісний конкурент розповсюджує інформацію стосовно того, що Ваші товари та послуги неякісні, висловлюючи не просто свою суб’єктивну думку про товар чи послугу, а без жодних обґрунтувань починає переходити на особисті образи, приписувати Вашому товару чи послугам негативні якості якими вони не наділені, наголошує, що Ваш товар та послуг ледь не найгірші на ринку не зважаючи на факт наявності великого кола споживачів та задоволених клієнтів, також це можуть бути безпідставні наклепи відносно некваліфікованих працівників.

У цей же час, недобросовісний конкурент приписує собі здебільшого розповсюджує про себе інформацію накшталт: «Користуйтесь лише нашими послугами, ми найкращі, наша якість найвищого рівня, ми ось-ось станемо лідерами ринку, всі хто досяг реального успіху у галузі подібній нашій – шахраї, неякісні і тд…», проте, зазвичай подібних підприємців, споживачам варто обходити стороною, оскільки хто найбільше «Кричить» про свою найкращість та спускається до рівня «Поливання брудом» своїх конкурентів фактично із себе на визначеному ринку товарів та послуг мало що являє.

ТО ЯК ЗАХИСТИТИСЬ ВІД НЕДОБРОСОВІСНОЇ КОНРКУРЕНЦІЇ ШЛЯХОМ ПОРУШЕНЯН ПРАВА НА НЕДОРКАНІСТЬ ДІЛОВОЇ РЕПУТАЦІЇ?

Звісно, найкращим варіантом буде вирішення справи на досудовій стадії. Проте, якщо переговори не вдались, або недобросовісний конкурент не бажає відмовлятись від своїх негативних намірів, то варто звертатись із відповідною заявою до Антимонопольного комітету України, додавши всі необхідні докази, що підтверджують факт недобросовісної конкуренції, це можуть бути як відповідні відеоматеріали, фотоматеріали, тексти із соцмереж, тощо…

Якщо зазначена заява буде задоволена, то розповсюдник недостовірної інформації заплатить чималий штраф.

Також потерпілий від протиправних дій конкурентів має право звернутись із позовною заявою до суду, де матиме можливість стягнути, у тому числі, компенсацію завданою моральної шкоди.

20%
знижка
Якщо ми не передзвонимо протягом дня
Консультація