"Ми не думаємо про конкурентів - ми фокусуємось на клієнтах".
Адвокат
Адвокат, експерт у сфері податкового права, захист інтересів клієнтів у податкових спорах, надання професійних консультацій з податкових питань, скасування неправомірних рішень податкових органів, оптимізація податкового навантаження.
Податкова перевірка після закриття ФОП
Рішення про припинення підприємницької діяльності за організаційно правовою формою фізична особа – підприємець має супроводжуватись цілою низкою юридично значущих дій щоб врешті отримати запис «Припинено та знято з обліку». Тож просто закінчити господарські процеси є недостатнім.
Фахівці адвокатського бюро «Приходько та партнери» готові надати Вам повний супровід процедури закриття ФОП та зменшити Ваші ризики отримання негативних наслідків, які можуть мати місце при неконтрольованому процесі.
Отже подаючи Заяву про припинення фізичної особи – підприємця, одночасно з проведенням відповідних реєстраційних дій в ЄДР, державний реєстратор, серед іншого, направляє відповідне повідомлення до органів ДПС України.
З цього етапу ФОП має розпочати підготовку до ліквідаційної податкової перевірки, подати ліквідаційні звіти та провести остаточні розрахунки з бюджетом щодо сплати усіх податків, зборів та інших обов’язкових платежів, платником яких такий ФОП був під час діяльності.
Зверніть увагу на тому, що ліквідаційну перевірку в умовах військового стану та карантину можно чекати доволі довго.
У разі закриття ФОП, податкова перевірка проводитиметься за останні 1095 діб, що передували проведенні державної реєстрації припинення підприємницької діяльності. При цьому, зверніть увагу, що в окремих передбачених законом випадку строк 1095 діб може бути продовжений, що відповідно може збільшити перевіряємий період.
Де-факто, така перевірка для інспекторів податкової служби є стандартною процедурою, що відпрацьовано до автоматизма. Тож що має зробити ФОП для зменшення ризиків настання негативних наслідків?
- Контролювання поштової адреси на Електронного кабінету платника податків. Після початку перевірки податкова має повідомити платника про початок контрольних заходів та вручити йому ряд документів.
- Розгляд та реагування на документи ДПС. Отримавши листи слід ознайомитись та сформувати відповідні пояснення чи інші документи для забезпечення дотримання прав платника.
- Особливу увагу приділіть наявності запиту на надання копій документів фінансово-господарської діяльності платника. З метою зменшення ризиків Ви маєте максимально повно надати відповідь та документи фінансово-господарської діяльності.
- Отримання довідки про відсутність порушень або Акту перевірки. Вивчіть акт перевірки та виявлені порушення і проведіть аналіз законності дій працівників податкової служби.
- У разі виявлення в акті недоліків або порушень сформуйте заперечення та направте їх до податкової служби, що проводила перевірку
- Отримайте ППР (податкове повідомлення-рішення). Оцініть їх законність та за необхідності застосуйте процедуру судового чи адміністративного оскарження.
Залучаючи адвокатів адвокатського бюро «Приходько та партнери» Ви зменшуєте ризики настання негативних наслідків податкової перевірка і можете бути впевнені у забезпечені дотримання Ваших прав та інтересів. Заповніть форму на нашому сайті і наш юрист з Вами зв'яжеться найближчим часом.
Розрахувати вартість допомоги:
1 питання
Вашою справою займалися інші юристи?
2 питання
Ви знаходитесь в Києві чи Київській області?
3 питання
Юридична допомога Вам потрібна терміново?
Адвокат
Адвокат, експерт у сфері податкового права, захист інтересів клієнтів у податкових спорах, надання професійних консультацій з податкових питань, скасування неправомірних рішень податкових органів, оптимізація податкового навантаження.
Кейси по темі статті:
Інші статті по цій темі:
передзвонимо
протягом дня