"Кожен хто звертається до нас, звільняє себе від думок про своє питання та отримує результат, оскільки ми цінуємо найважливіший ресурс – Ваш час."
Старший партнер
Адвокат, спеціалізується на нерухомості, корпоративному, фінансовому, податковому, цивільному та договірному праві, а також вирішенні спорів у судовому порядку.
ПЕРЕВАГИ ЕЛЕКТРОННИХ СЕРВІСІВ ДЛЯ БІЗНЕСУ
Всім вже, мабуть, відомо про напрям України побудувати «державу в смартфоні» та напрям на тотальну цифровізацію усіх паперових процесів, з метою боротьби із бюрократією. Тож проаналізуємо, що ж це дає для бізнесу та якими перевагами вже сьогодні можливо скористатися?
Перше на що варто звернути увагу, це онлайн ресурс ДІЯ, на який можна зайти за посиланням https://diia.gov.ua/. Вже сьогодні можна зареєструвати фізичну особу підприємця, товариство з обмеженою відповідальністю, що діє на підставі модельного статуту, перейти на модельний статут, закрити фізичну особу-підприємця, внести зміни про фізичну особу підприємця не виходячи з дому та не заповнюючи жодних паперових документів. Для цього варто мати лише електронний цифровий підпис, який можна завантажити у власному кабінеті Приват24.
Перевагами отримання послуг в ДІЯ є наступні:
- Дистанційне надання послуг, не виходячи з дому;
- Заповнення документів за допомогою комп’ютера чи смартфону;
- Спрощені реєстраційні форми, які передбачають заповнення меншого обсягу інформації;
- Можливість здійснити дії самостійно, без залучення сторонніх спеціалістів;
- Отримання підтверджуючих документів про реєстрацію в режимі онлайн (наприклад виписку можна отримати у власному кабінеті).
Надання послуг потребує 2 доби, однак фактично вони надаються до 24 годин. Протягом 24 годин, з моменту державної реєстрації, Ви отримуєте законодавче підґрунтя для здійснення господарської діяльності. В подальшому протягом 24 годин Вас автоматично поставлять на облік у всіх контролюючих органах: статистиці та податковій. Коли Ви отримаєте підтвердження про взяття на облік податковою, Ви зможете відкрити банківський рахунок.
Знову ж таки, це є можливим здійснити дистанційно за допомогою онлайн-сервісів. Для цього потрібно перейти на сайт Приват24 для бізнесу і авторизуватися вже наявним електронним цифровим підписом як фізичної особи. Після заповнення анкетних даних, протягом декількох годин рахунки буде відкрито і тоді вже можна починати здійснювати повноцінну господарську діяльність. Також на даному сайті можна завантажити електронний цифровий підпис фізичної особи-підприємця, за допомогою якого, можна авторизуватися в електронному кабінеті платника податків за посиланням https://cabinet.tax.gov.ua/. Тут можна також онлайн здійснювати велику кількість речей, зокрема:
- Листуватися з податковою;
- Отримувати документи;
- Подавати звітність;
- Сплачувати податки онлайн;
- Зареєструвати книгу обліку тощо.
Отже, з вищезазначеного вбачаються значні переваги запроваджених проектів. Справді, цифровізація дуже позитивно впливає на діяльність бізнесу, оскільки пришвидшує, а головне полегшує усі процеси. Якщо ж у Вас виникли додаткові питання, звертайтесь до юридичної компанії «Приходько та партнери», наші спеціалісти проконсультують Вас та нададуть якісну правову допомогу!
Розрахувати вартість допомоги:
1 питання
Вашою справою займалися інші юристи?
2 питання
Ви знаходитесь в Києві чи Київській області?
3 питання
Юридична допомога Вам потрібна терміново?
Старший партнер
Адвокат, спеціалізується на нерухомості, корпоративному, фінансовому, податковому, цивільному та договірному праві, а також вирішенні спорів у судовому порядку.
Інші статті по цій темі:
передзвонимо
протягом дня