"Нам не важливо, на чиєму боці влада, а важливо, на чиєму боці закон."
Спеціалізується на кримінальному, цивільному та адміністративному праві, перерахунку військових пенсій
ОСКАРЖЕННЯ РІШЕНЬ, ДІЙ, БЕЗДІЯЛЬНОСТІ ПІД ЧАС ПРОВЕДЕННЯ ТЕНДЕРУ
В Україні, у зв’язку із прийняттям тендерного законодавства дуже поширеним стало проведення публічних закупівель на замовлення послуг, робіт та товарів. Публічні закупівлі через систему PROZORRO поширені не тільки серед державних органів і держпідприємств, а також серед приватних підприємств.
Кого ж дії, рішення та бездіяльність можна оскаржувати під час проведення публічної закупівлі?
По-перше, можна оскаржувати рішення, дії та бездіяльність замовника тендеру. Для цього необхідно через електронну систему закупівель подати до постійно діючої адміністративної колегії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель скаргу про порушення замовником чинного законодавства. За подання даної скарги справляється необхідний збір.
Скарга повинна містити певні реквізити, а саме найменування замовника та суб’єкта оскарження. Також, у скарзі необхідно зазначити конкретні порушення, які допустив замовник, їх обґрунтувати, а також зазначити вимоги суб’єкта оскарження.
Скарги, які стосується саме тендерної документації замовника необхідно подавати після оголошення тендеру та не пізніше 4-х днів до дати завершення прийняття пропозицій учасника. Якщо скарга стосується рішень, дій, бездіяльності замовника після здійснення останнім оцінки пропозицій, то скаргу необхідно подати протягом 10 днів з дня виявлення порушення.
Антимонопольний комітет після надходження до нього скарги може прийняти одне з двох рішень: або рішення про прийняття до розгляду скарги, або залишення скарги без розгляду.
Після прийняття Антимонопольним органом скарги до розгляду електронна система автоматично зупиняє початок проведення тендеру, не оприлюднює рішення замовника про відміну акціону, про оголошення тендеру таким, що не відбувся. Забороняється укладати договір про закупівлю під час розгляду скарги Антимонопольним комітетом.
Орган оскарження за наслідками розгляду скарги приймає рішення або про задоволення скарги учасника, або про відмову у задоволенні. У разі задоволенні скарги Антимонопольний орган встановлює які саме порушення були вчинені, а також зобов’язує замовника усунути дані порушення.
Рішення Антимонопольного комітету не є останньою інстанцією, воно може також бути оскаржене скаржником або замовником в судовому порядку. Скарга на рішення Антимонопольного комітету повинна бути подана протягом 30-ти днів з дня його прийняття.
Якщо Ви хочете оскаржити результати торгів або рішення антимонопольного комітету, то звертайтеся до професіоналів. Юридична компанія «Приходько та партнери» завжди буде рада Вам допомогти.
Розрахувати вартість допомоги:
1 питання
Вашою справою займалися інші юристи?
2 питання
Ви знаходитесь в Києві чи Київській області?
3 питання
Юридична допомога Вам потрібна терміново?
Спеціалізується на кримінальному, цивільному та адміністративному праві, перерахунку військових пенсій
Кейси по темі статті:
Інші статті по цій темі:
передзвонимо
протягом дня