Оформлення введення в експлуатацію будівлі після завершення будівництва чи капітального ремонту

«Ми зробимо для Вас міцний юридичний фундамент!»

Овсянко Ангеліна Володимирівна
E-mail
ovsianko@prikhodko.com.ua
Номери телефонів
+38 (073) 007-44-15

Юрист практики нерухомості, будівництва та земельного права.

Зв'язатися зараз

Оформлення введення в експлуатацію будівлі після завершення будівництва чи капітального ремонту

Час прочитання: 2 хв.

Оформлення введення будівлі в експлуатацію – процедура, яка має певний регламент, визначений на державному рівні. Введення в експлуатацію дозволяє надалі використовувати прийняті та закінчені об’єкти нерухомості.  Відповідно до загальної процедури, введення в експлуатацію відбувається на основі будівельного паспорта об’єкта нерухомості шляхом його реєстрації в органі Державного будівельного контролю. Окрім цього, будинок має бути підготовлений до введення в експлуатацію. Про особливості оформлення введення в експлуатацію будівлі після завершення будівництва чи капітального ремонту розкажуть наші фахівці – юристи Приходько та Партнери.

Документи, необхідні для введення будівлі в експлуатацію

Для реєстрації будинку варто з’ясувати, що означає введення в експлуатацію. Відповідно до чинного законодавства, це один із обов’язкових процесів перед тим, заселитися в будинок. Після легалізації будуть забезпечені не тільки максимально комфортні умови проживання, а й можна буде уникнути проблем з законом.

Введення будинку в експлуатацію здійснюється відповідно до Постанови Кабінету Міністрів № 461. Стандартний перелік документів для введення об’єкта нерухомості в експлуатацію складається з двох основних пунктів:

  • Технічний паспорт

В цьому документів містяться наступні відомості про об’єкт нерухомості: опис, план будівлі, її адреса та ін. Видають технічний паспорт в БТІ  (Бюро технічної інвентаризації).

  • Будівельний паспорт

В цьому документі вказується ескіз, схема ділянки, планування будинку.

Окрім цього, варто отримати повідомлення про початок будівництва. Цей документ видає Державна інспекція архітектури та містобудування.

Перелік документів, необхідних для введення об’єкта нерухомості в експлуатацію можна ще доповнити особистими документами його власника (копія паспорта та ІНН).

Допомога професійних юристів в оформленні введення в експлуатацію будівлі

Підбиваючи підсумки варто зазначити, що введення будівлі в експлуатацію – важливий етап для повноцінного підтвердження права власності.

Серед головних причин введення  в експлуатацію об’єкта нерухомості:

  • Можливе накладення штрафних санкцій за самобуд та подальшу експлуатацію об’єкта нерухомості.
  • Проблематичність підключення до неоформленого об’єкта комунікацій.
  • Неможливість оформлення угод купівлі/продажу не легалізованого будинку.

Дуже актуальним питанням залишається право власності на земельні ділянки. Щоб надалі не стикатися з жодними проблемами, варто заздалегідь оформити всі необхідні документи.

Фахівці нашої юридичної компанії Приходько та Партнери допоможуть Вам максимально оперативно підготувати всі необхідні документи для введення в експлуатацію будинку після завершення будівництва чи капітального ремонту. Вам не потрібно буде витрачати час на пошук варіантів узаконення об’єкта нерухомості.

Для розрахунку ціни  послуг юристів з оформлення введення в експлуатацію будівлі заповніть форму нижче. Чекаємо на консультації!

Розрахувати вартість допомоги:

1 питання

Вашою справою займалися інші юристи?

Так
Ні

2 питання

Ви знаходитесь в Києві чи Київській області?

Так
Ні

3 питання

Юридична допомога Вам потрібна терміново?

Так
Ні
E-mail
ovsianko@prikhodko.com.ua
Номери телефонів
+38 (073) 007-44-15

Юрист практики нерухомості, будівництва та земельного права.

Зв'язатися зараз
Наскільки стаття була корисною? Оцініть:

5

Кількість оцінок:

12

20%
знижка
Якщо ми не
передзвонимо
протягом дня
Консультація
Юридична компанія
Залиште заявку на юридичну допомогу прямо зараз:
Найкращі юристи
Чесна ціна
Працюємо швидко
Онлайн / офлайн консультація