Фото: Оформлення технічного паспорта на комерційну нерухомість (офіс, магазин, склад, аптека, бізнес-центр)

«Ми зробимо для Вас міцний юридичний фундамент!»

Овсянко Ангеліна Володимирівна
E-mail
ovsianko@prikhodko.com.ua
Номери телефонів
+38 (073) 007-44-15

Юрист практики нерухомості, будівництва та земельного права.

Зв'язатися зараз

Оформлення технічного паспорта на комерційну нерухомість (офіс, магазин, склад, аптека, бізнес-центр)

Час прочитання: 2 хв.

Проведення технічної інвентаризації об’єктів нерухомості – обов’язкова процедура, яка супроводжує введення будь-якого об’єкта в експлуатацію. Також ця процедура може знадобитися при реконструкції, переплануванні, купівлі та продажу приміщення. Технічний паспорт – це документ, який має всю технічну інформацію про майно: технічний стан будівлі, кадастровий та інвентарний номери, експлуатація приміщень та ін. В цій статті за допомогою адвокатів нашої юридичної компанії Приходько та Партнери ми більш детально розглянемо процедуру оформлення технічного паспорта на комерційну нерухомість (офіс, магазини, склад, аптека, бізнес-центр).

Особливості комерційної нерухомості

В чинному законодавстві України комерційна нерухомість характеризується як споруди, будівлі та земельні ділянки, які використовуються з метою отримання прибутку, тобто, для здійснення комерційної діяльності. Серед переліку будівель та приміщень комерційної нерухомості:

  • Офіси закритого та відкритого типу.
  • Майнові комплекси.
  • Розважальні комплекси (ТРЦ).
  • Ресторани, кафе та інші об'єкти громадського харчування.
  • Магазини, аптеки.
  • Бізнес-центри та ін.

Процедура оформлення технічного паспорта на комерційну нерухомість

Техпаспорт на комерційну, нежитлову будівлю є актуальним, поки об’єкт нерухомості перебуває в експлуатації. Це стосується наступних випадків:

  1. Проведення реконструкції.
  2. Зміна власника комерційної нерухомості.
  3. Об’єднання або поділ об’єкта нерухомості.
  4. Проведення перепланування приміщень.

Процедура оформлення технічного паспорта на комерційну нерухомість залежить від багатьох факторів, серед яких:

  1. Місце розташування об’єкта.
  2. Поверховість та площа.
  3. Наявність старого технічного паспорта або планів.
  4. Вид комерційної нерухомості (офіс, магазин, аптека, салон краси та ін.).
  5. Наявність документів, які встановлюють права на нерухомість.

Таким чином, першим етапом являється підготовка всіх необхідних документів. Другий етап – проведення інвентаризації. На основі отриманих даних відбувається оформлення технічного паспорта.

Допомога професійних юристів в оформленні техпаспорта на комерційну нерухомість

На щастя, можна забути про часи, коли для оформлення технічного паспорта треба було вистоювати величезні черги, витрачаючи на це не один день. Все, що Вам потрібно зробити – оформити заявку на нашому сайті. Все інше наші фахівці зроблять за Вас.

Спеціалісти Приходько та Партнери гарантують максимально оперативне виготовлення документів. Ми на зв’язку 24/7 і готові проконсультувати Вас з будь-якого питання.

Чекаємо на попередній консультації! Ціна та строки виготовлення технічного паспорта для комерційних об’єктів нерухомості в Києві та Київській області залежать від таких характеристик об’єкта:

  • Наявність документації.
  • Розташування.
  • Відповідність будівельним нормам.

Для розрахунку вартості послуг юриста з оформлення технічного паспорта на комерційну нерухомість заповніть форму нижче.

Розрахувати вартість допомоги:

1 питання

Вашою справою займалися інші юристи?

Так
Ні

2 питання

Ви знаходитесь в Києві чи Київській області?

Так
Ні

3 питання

Юридична допомога Вам потрібна терміново?

Так
Ні
E-mail
ovsianko@prikhodko.com.ua
Номери телефонів
+38 (073) 007-44-15

Юрист практики нерухомості, будівництва та земельного права.

Зв'язатися зараз
Наскільки стаття була корисною? Оцініть:

5

Кількість оцінок:

12

20%
знижка
Якщо ми не
передзвонимо
протягом дня
Консультація
Юридична компанія
Залиште заявку на юридичну допомогу прямо зараз:
Найкращі юристи
Чесна ціна
Працюємо швидко
Онлайн / офлайн консультація