НЕДОБРОСОВІСНА РЕКЛАМА. ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА ПРО РЕКЛАМУ

"Податки - це ціна, яку ми платимо за можливість жити в цивілізованому суспільстві".

Ясинський Євген Олександрович

Керівник практики податкового права

E-mail
yasinskiy@prikhodko.com.ua
Номери телефонів
+38 (073) 007-41-00

Експерт практики податкового права, спеціалізується на захисті прав у судовому порядку та корпоративному праві.

Зв'язатися зараз

НЕДОБРОСОВІСНА РЕКЛАМА. ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА ПРО РЕКЛАМУ

Час прочитання: 2 хв.

Оскільки саме реклама є найдієвішим інструментом впливу на людей при продажі того чи іншого продукту або послуги варто розібратися з поняттям «недобросовісної реклами».

У Законі України «Про рекламу» визначається, що «недобросовісна реклама – реклама, яка вводить або може ввести в оману споживачів реклами, завдати шкоди особам, державі чи суспільству внаслідок неточності, недостовірності, двозначності, перебільшення, замовчування, порушення вимог щодо часу, місця і способу розповсюдження».

Недобросовісна реклама заборонена законом.

Наведене Законом України «Про рекламу» визначення недобросовісної реклами є достатньо широким і містить у собі ознаки різного роду порушень законодавчих вимог до реклами. Таке визначення розкриває явище реклами, яка не відповідає закріпленим законодавством принципам реклами, а також основним вимогам до реклами, порушуючи встановлені обмеження.

Введення в оману споживачів реклами являє собою розповсюдження реклами, що за своїм змістом не відповідає дійсності, містить неправдиву інформацію про рекламований об’єкт чи іншу неправдиву інформацію.

При цьому для віднесення реклами до розряду недобросовісної, достатнім є факт завдавання шкоди (може мати матеріальний чи моральний характер) хоча б одній категорії суб’єктів, зазначених у наведеному визначенні.

Введення в оману та завдавання шкоди може відбуватися внаслідок неточності, недостовірності змісту реклами, двозначності висловлювань і тверджень, що подаються у ній, перебільшення переваг рекламованого об’єкта, а також замовчування його недоліків.

Проте слід мати на увазі, що визнання реклами, що містить неточність, недостовірність, двозначність, перебільшення чи замовчування недобросовісною може мати місце лише у випадку, коли наявність таких факторів спричиняє нанесенню шкоду.

Порушення вимог щодо часу, місця і способу розповсюдження реклами є підставою для віднесення її до розряду недобросовісної виключно у разі нормативного закріплення відповідних вимог щодо часу, місця і способу розповсюдження реклами. Наявність прямої шкоди від порушення зазначених вимог не є обов’язковою вимогою в такому випадку.


Відповідальність за порушення законодавства про рекламу передбачена статтею 27 Закону України «Про рекламу» та Порядком накладення штрафів за порушення законодавства про рекламу, затвердженого постановою КМУ від 26.05.2004 № 693.

ЮК «Приходько та партнери» не тільки здійснює юридичний аналіз рекламного матеріалу, а й допоможе при здійсненні заходів контролю з боку Держпродспоживслужби.

Розрахувати вартість допомоги:

1 питання

Вашою справою займалися інші юристи?

Так
Ні

2 питання

Ви знаходитесь в Києві чи Київській області?

Так
Ні

3 питання

Юридична допомога Вам потрібна терміново?

Так
Ні

Керівник практики податкового права

E-mail
yasinskiy@prikhodko.com.ua
Номери телефонів
+38 (073) 007-41-00

Експерт практики податкового права, спеціалізується на захисті прав у судовому порядку та корпоративному праві.

Зв'язатися зараз
Наскільки стаття була корисною? Оцініть:

5

Кількість оцінок:

12

20%
знижка
Якщо ми не
передзвонимо
протягом дня
Консультація
Юридична компанія
Залиште заявку на юридичну допомогу прямо зараз:
Найкращі юристи
Чесна ціна
Працюємо швидко
Онлайн / офлайн консультація