ФУНКЦІЇ ЕЛЕКТРОННОГО КАБІНЕТУ ДПС

"Бережемо найголовніше: Ваш час, Ваші нерви, Ваші гроші."

Ворожбітова Кристина Юріївна
E-mail
vorozhbitova@prikhodko.com.ua
Номери телефонів
+38 (073) 007-44-64

Провідний фахівець з досвідом практичної діяльності в галузі економіки та бухгалтерського обліку.

Зв'язатися зараз

ФУНКЦІЇ ЕЛЕКТРОННОГО КАБІНЕТУ ДПС

Час прочитання: 2 хв.

 Електронний кабінет - це інформаційно-телекомунікаційна система (розробка самої ДПС), за допомогою якої платники податків можуть взаємодіяти з контролерами.

 Даний сервіс працює в режимі онлайн, тобто не потрібно встановлювати програму на персональний комп'ютер (ПК).
Працювати в електронному кабінеті можна як з ПК, так і з інших гаджетів цілодобово 24/7, крім часу, необхідного для технічного обслуговування. Для входу в електронний можна використовувати ЕЦП, які можна завантажувати не тільки з зовнішнього носія (флешки, диски), але і безпосередньо з комп'ютера.

 Електронний кабінет включає дві функціональні частини:

  • відкриту (загальнодоступну);
  • особисту (особистий кабінет).

У відкритій частині електронного кабінету Ви можете:

  • - дізнатися останні новини від ДПС;
  • - ознайомитися з бланками звітності, довідками, запитами і заявами (обрати рубрику «Бланки податкової звітності»).
  • - заповнити декларацію про майновий стан (обрати рубрику «Декларація про майновий стан»);
  • - ознайомитися з договором про визнання електронних документів, а також завантажити (обрати рубрику «Договір про визнання електронних документів»);
  • - переглянути інформацію із загальнодоступних реєстрів (обрати рубрику «Реєстри»);
  •  Скористатися особистою частиною може тільки сам платник податків за допомогою свого ЕЦП. У ній ви зможете:
  • - подивитися і роздрукувати особисті облікові дані (обрати рубрику «Облікові дані Платника»);
  • - переглянути подану раніше звітність (обрати рубрику «Перегляд звітності»);
  • - переглянути відправлені і вхідні документи (обрати рубрику «Вхідні/вихідні документи»);
  • - заповнити і подати звітність, подати документи для «розблокування» (обрати рубрику «Ведення звітності»);
  • - відправити лист до органу ДПС (обрати рубрику «Листування 3 ДПС»). Це може бути заява, скарга, запит про консультації тощо. До них можна також прикріпити файл;
  • - подати запит або заяву (обрати рубрику «Заяви, запити для отримання інформації»). Зокрема запит на отримання виписки з реєстру платників ПДВ, реєстраційна заява платника ПДВ тощо;
  • - переглянути стан розрахунків з бюджетом (обрати рубрику «Стан розрахунків з бюджетом»);
  • - перевірити реєстри операцій і транзакцій в системі електронного адміністрування ПДВ (СЕА ПДВ) (обрати рубрику «СЕА ПДВ») та системі електронного адміністрування палива (обрати рубрику «СЕА РП»);
  • - створити або завантажити РН/РК, а також переглянути РК, надіслані постачальником, і відправити всі зазначені документи на реєстрацію в ЄРПН, скласти акцизні накладні і направити їх на реєстрацію в єдиний реєстр акцизних накладних (ЕРАН) (обрати рубрику «Реєстрація ПН/РК»);
  • - переглянути дані про видані та отримані ПН/РК, які потрапили в ЕРПН (обрати рубрику «ЄРПН»).

 Таким чином, електронний кабінет є надзвичайно позитивним елементом, який спрощує взаємодію між суб’єктом господарювання та контролером.

 Якщо у Вас виникли запитання, звертайтеся до юридичної компанії «Приходько та партнери», ми з радістю надамо відповідь на усі запитання.

Розрахувати вартість допомоги:

1 питання

Вашою справою займалися інші юристи?

Так
Ні

2 питання

Ви знаходитесь в Києві чи Київській області?

Так
Ні

3 питання

Юридична допомога Вам потрібна терміново?

Так
Ні
20%
знижка
Якщо ми не
передзвонимо
протягом дня
Консультація
Юридична компанія
Залиште заявку на юридичну допомогу прямо зараз:
Найкращі юристи
Чесна ціна
Працюємо швидко
Онлайн / офлайн консультація