"Бережемо найголовніше: Ваш час, Ваші нерви, Ваші гроші."
Головний Бухгалтер
Провідний фахівець з досвідом практичної діяльності в галузі економіки та бухгалтерського обліку.
ФУНКЦІЇ ЕЛЕКТРОННОГО КАБІНЕТУ ДПС
Електронний кабінет - це інформаційно-телекомунікаційна система (розробка самої ДПС), за допомогою якої платники податків можуть взаємодіяти з контролерами.
Даний сервіс працює в режимі онлайн, тобто не потрібно встановлювати програму на персональний комп'ютер (ПК).
Працювати в електронному кабінеті можна як з ПК, так і з інших гаджетів цілодобово 24/7, крім часу, необхідного для технічного обслуговування. Для входу в електронний можна використовувати ЕЦП, які можна завантажувати не тільки з зовнішнього носія (флешки, диски), але і безпосередньо з комп'ютера.
Електронний кабінет включає дві функціональні частини:
- відкриту (загальнодоступну);
- особисту (особистий кабінет).
У відкритій частині електронного кабінету Ви можете:
- - дізнатися останні новини від ДПС;
- - ознайомитися з бланками звітності, довідками, запитами і заявами (обрати рубрику «Бланки податкової звітності»).
- - заповнити декларацію про майновий стан (обрати рубрику «Декларація про майновий стан»);
- - ознайомитися з договором про визнання електронних документів, а також завантажити (обрати рубрику «Договір про визнання електронних документів»);
- - переглянути інформацію із загальнодоступних реєстрів (обрати рубрику «Реєстри»);
- Скористатися особистою частиною може тільки сам платник податків за допомогою свого ЕЦП. У ній ви зможете:
- - подивитися і роздрукувати особисті облікові дані (обрати рубрику «Облікові дані Платника»);
- - переглянути подану раніше звітність (обрати рубрику «Перегляд звітності»);
- - переглянути відправлені і вхідні документи (обрати рубрику «Вхідні/вихідні документи»);
- - заповнити і подати звітність, подати документи для «розблокування» (обрати рубрику «Ведення звітності»);
- - відправити лист до органу ДПС (обрати рубрику «Листування 3 ДПС»). Це може бути заява, скарга, запит про консультації тощо. До них можна також прикріпити файл;
- - подати запит або заяву (обрати рубрику «Заяви, запити для отримання інформації»). Зокрема запит на отримання виписки з реєстру платників ПДВ, реєстраційна заява платника ПДВ тощо;
- - переглянути стан розрахунків з бюджетом (обрати рубрику «Стан розрахунків з бюджетом»);
- - перевірити реєстри операцій і транзакцій в системі електронного адміністрування ПДВ (СЕА ПДВ) (обрати рубрику «СЕА ПДВ») та системі електронного адміністрування палива (обрати рубрику «СЕА РП»);
- - створити або завантажити РН/РК, а також переглянути РК, надіслані постачальником, і відправити всі зазначені документи на реєстрацію в ЄРПН, скласти акцизні накладні і направити їх на реєстрацію в єдиний реєстр акцизних накладних (ЕРАН) (обрати рубрику «Реєстрація ПН/РК»);
- - переглянути дані про видані та отримані ПН/РК, які потрапили в ЕРПН (обрати рубрику «ЄРПН»).
Таким чином, електронний кабінет є надзвичайно позитивним елементом, який спрощує взаємодію між суб’єктом господарювання та контролером.
Якщо у Вас виникли запитання, звертайтеся до юридичної компанії «Приходько та партнери», ми з радістю надамо відповідь на усі запитання.
Розрахувати вартість допомоги:
1 питання
Вашою справою займалися інші юристи?
2 питання
Ви знаходитесь в Києві чи Київській області?
3 питання
Юридична допомога Вам потрібна терміново?
Інші статті по цій темі:
передзвонимо
протягом дня