ЧИ Є МАЙБУТНЄ В ОНЛАЙН КОНСУЛЬТАЦІЇ?

"Підніматись вверх завжди тяжко - легко тільки, коли летиш вниз".

Петрик Тетяна Олександрівна
E-mail
petryk@prikhodko.com.ua
Номери телефонів
+38 (073) 007-44-01

Керівник практики міграційного права, магістр права, експерт у сфері міграційного права

Зв'язатися зараз

ЧИ Є МАЙБУТНЄ В ОНЛАЙН КОНСУЛЬТАЦІЇ?

Час прочитання: 4 хв.

На сьогоднішній день, напевно, кожний пересічний громадянин стикається з потребами отримання юридичної допомоги.  Ці потреби можуть виникнути із суспільного життя, а також із трудової діяльності людини.

В Україні, однією із найпоширеніших професій , є саме професія – юриста. Не дивлячись на це, отримати якісну допомогу досить складно. Це залежить від таких факторів, як: недостатня професійність юристів, високооплачуваність послуги, а також це займає багато часу.

Щоб вирішити дану проблему, а саме отримати якісну професійну допомогу спеціаліста, за короткий проміжок часу і невелику ціну -  почали використовувати онлайн консультацію юриста через мережу Інтернет.  

Існує безліч різних консультаційних платформ  юридичного характеру, найпоширенішими є:

        - «B2B Counlult»

        - «Протокол»

        - «Консультант», та інш.

Проведемо детальний аналіз даних консультаційних платформ юридичного характеру.

Перший, «B2B Counlult» - це всеукраїнський онлайн сервіс консультацій із законодавства.  

Для того, щоби задати питання юристу потрібно попередньо зареєструватися. Реєстрація у даному сервісі нескладна. В процесі задавання питання, клієнт може обрати категорію, до якої відносить власне питання. Це досить зручно та гарантує більшу вірогідність отримати правильну відповідь. Також перевагами є те, що можна ставити відгуки щодо юристів та самої відповіді на питання, як позитивні так і негативні, також особа, яку цікавить певне питання може встановити свою ціну за консультацію і термін виконання.

 Мінусами даного сервісу є те, що він має досить складний інтерфейс, немає мобільного додатку. Також, що неможливо задати питання поки клієнт не долучить платіжні дані, адже мінімальна вартість заданого питання 50 гривень.

Другий, «Протокол» -  це інформаційно правовий ресурс, що надає юридичні послуги користувачам мережі. Даний ресурс є одним із найпоширеніших в Україні.

Для того, щоби задати питання для початку потрібно зареєструватися у якості «Клієнта». Реєстрація займає небагато часу. Консультація є безкоштовною, відповіді надаються швидко.

Також, є можливість вибрати у каталозі юриста, і задати йому питання. Можна переглянути, також, інформацію про юриста, його поштову скриньку та номер мобільного телефону. Також, на мою думку, перевагами є те, що на сайті можна придбати юридичну літературу, та на сайті міститься зручна інформаційна база, яка   складається із цікавих судових рішень.

Мінусами даного інформаційно-правового ресурсу є те, що на сайті є дуже багато непрофільної реклами із посиланням на Інтернет ресурси різного характеру, яка заважає при роботі. Інтерфейс сайту не дуже зручний в роботі, адже дуже багато інформації міститься на сайті. Також, на мою думку, мінусом даного сайту є те, що відкриті контактні дані клієнтів.  Юристи роблять розсилку власних послуг, для пошуку нових клієнтів, але не всім клієнтам це подобається. У зв’язку з чим, досить багато клієнтів видаляють себе із сайту, щоб не отримувати дані повідомлення.

І третім є «Консультант». Даний інформаційно- правовий ресурс виник зовсім нещодавно, але стрімко почав розвиватися і має позитивні відгуки. Плюсами даного ресурсу є те, що відповідь надають професійні юристи та адвокати зі всієї України в короткий проміжок часу. Реєстрація на даному інформаційному ресурсі є досить простою.

Також, перевагами  даного проекту є те, що Консультант реалізовано, як самосійну структуру без втручання адміністрації проекту. Так, людина через мобільний телефон, скачавши мобільний додаток,  може отримати консультацію щодо юридичних питань від усіх фахівців у даній сфері в короткий проміжок часу. Також, клієнт може обрати спеціаліста, відповідь якого найбільше сподобалася для вирішення більш конкретно власного питання. Це забезпечує максимальну ефективність та позитивний результат.

Таким чином, провівши детальний аналіз даних інформаційних ресурсів, можна дійти висновку, що в  онлайн консультації юриста - є майбутнє. Ця послуга дуже активно розвивається в теперішній час і є досить корисною для пересічного громадянина та дуже зручною. За допомогою онлайн консультації юриста можна отримати допомогу в короткі строки та зекономивши кошти.

 Із вище перерахованих консультаційних платформ  юридичного характеру найбільш простим і зручним, на мою думку, є «Консультант».  Адже, порівняно із «Протокол» та «B2B Counlult»  - «Консультант» має такі переваги:

  • Наявність мобільного додатку.
  • Закриті контактні дані клієнта, а також юриста. У разі необхідності, клієнт може їх отримати.
  • Зручність та простота інтерфейсу.
  • Не потрібно додавати платіжні дані, адже перші три консультації безкоштовні.

 

Розрахувати вартість допомоги:

1 питання

Вашою справою займалися інші юристи?

Так
Ні

2 питання

Ви знаходитесь в Києві чи Київській області?

Так
Ні

3 питання

Юридична допомога Вам потрібна терміново?

Так
Ні
E-mail
petryk@prikhodko.com.ua
Номери телефонів
+38 (073) 007-44-01

Керівник практики міграційного права, магістр права, експерт у сфері міграційного права

Зв'язатися зараз
Наскільки стаття була корисною? Оцініть:

5

Кількість оцінок:

12

20%
знижка
Якщо ми не
передзвонимо
протягом дня
Консультація
Юридична компанія
Залиште заявку на юридичну допомогу прямо зараз:
Найкращі юристи
Чесна ціна
Працюємо швидко
Онлайн / офлайн консультація