АЛГОРИТМ СКЛАДАННЯ СКАРГИ НА РІШЕННЯ КОМІСІЇ. ОБҐРУНТУВАННЯ НЕЗГОДИ З РІШЕННЯМ КОМІСІЇ

"Бережемо найголовніше: Ваш час, Ваші нерви, Ваші гроші."

Ворожбітова Кристина Юріївна
E-mail
vorozhbitova@prikhodko.com.ua
Номери телефонів
+38 (073) 007-44-64

Провідний фахівець з досвідом практичної діяльності в галузі економіки та бухгалтерського обліку.

Зв'язатися зараз

АЛГОРИТМ СКЛАДАННЯ СКАРГИ НА РІШЕННЯ КОМІСІЇ. ОБҐРУНТУВАННЯ НЕЗГОДИ З РІШЕННЯМ КОМІСІЇ

Час прочитання: 2 хв.

При незгоді з будь-яким рішенням органу владу існує порядок його оскарження. І оскарження рішення ДФС не є винятком. На сьогодні, завдяки цифровій трансформації більшість скарг можна подати онлайн або як і раніше в письмовому вигляді.

Алгоритм складання скарги на рішення комісії.

  • По-перше, необхідно отримати рішення комісії з яким Ви не згодні.
  • По-друге, обрати спосіб подання скарги.

Якщо подавати онлайн, то це можна зробити в особистому кабінеті на порталі ДФС прикріпити файл з скаргою та скріпити його електронним цифровим підписом. Також скаргу можна подати особисто через структурні підрозділи ДФС або направити поштою.

  • По-третє, в скарзі необхідно обгрунтувати причини незгоди з прийнятим рішенням та за наявності додати підтверджуючі документи.

Скарга має бути підписана особисто скаржником. Якщо скаргу подає представник, то додатково має бути долучена довіреність в якій повинні бути зазначені повноваження на подачу скарги.

Строк та вартість

Строк на подання скарги становить 10 днів з моменту отримання. Плата за подання скарги не стягується. Наслідком пропущення строку без поважної причини є відмова у прийнятті та розгляді такої скарги.

Якщо з порядком подачі скарги зрозуміло, то виникає питання як правильно обгрунтувати незгоду з прийнятим рішенням комісії.

Обґрунтування незгоди з рішенням комісії

Для того, щоб подану скаргу було розглянуто, вона має бути належним чином оформлена. У скарзі має бути вказано особисті дані скаржника з зазначенням паспортних даних та РНОКПП, контактні дані скаржника (для отримання відповіді про розгляд скарги), дані рішення яке оскаржується та посилання на обставини, які підтверджують, що прийняте рішення є неправомірним. Якщо у скаржника є в наявності підтверджуючі документи, то в скарзі потрібно описати їх з зазначенням того, яке значення вони мають для оскаржуваного рішення комісії та вказати, що такі документи додаються до скарги в якості додатків.

Додатково потрібно зазначити, що дане рішення на момент подачі скарги не оскаржується в суді.

І завершальним етапом повинні бути вимоги щодо прийнятого рішення, тобто або скасувати прийняте рішення або задовольнити скаргу та визнати рішення комісії протиправним та скасувати його.

На що звернути увагу

При подачі скарги особливу увагу варто звернути на строки (через пропущення строку на оскарження скаргу можуть не розглядати), зміст та структуру скарги та подані до неї документи. А також на додатки до скарги та її підписання.

Якщо самостійно не вдається правильно підготувати скаргу на рішення комісії, то не варто даремно витрачати час. Краще відразу звертатися до фахівців. Адже правильно оформлена та обґрунтована скарга на рішення комісії це можливість до його скасування та прийняття потрібного рішення.

Розрахувати вартість допомоги:

1 питання

Вашою справою займалися інші юристи?

Так
Ні

2 питання

Ви знаходитесь в Києві чи Київській області?

Так
Ні

3 питання

Юридична допомога Вам потрібна терміново?

Так
Ні
E-mail
vorozhbitova@prikhodko.com.ua
Номери телефонів
+38 (073) 007-44-64

Провідний фахівець з досвідом практичної діяльності в галузі економіки та бухгалтерського обліку.

Зв'язатися зараз
Наскільки стаття була корисною? Оцініть:

5

Кількість оцінок:

12

20%
знижка
Якщо ми не
передзвонимо
протягом дня
Консультація
Юридична компанія
Залиште заявку на юридичну допомогу прямо зараз:
Найкращі юристи
Чесна ціна
Працюємо швидко
Онлайн / офлайн консультація