"Підніматись вверх завжди тяжко - легко тільки, коли летиш вниз".
Керівник практики міграційного права
Адвокат, магістр права, експерт у сфері міграційного права.
Отримання посвідки на проживання в Україні за представництвом
Отримання посвідки на проживання в Україні за представництвом
Петрик Тетяна Олександрівна
Іноземні компанії та банки мають право створювати в Україні свої представництва та філії. Для роботи в таких репофісах (від representative office) можуть набиратися, як громадяни України, так і іноземці, а також особи без громадянства.
Усім співробітникам-нерезидентам представництв іноземних компаній Міністерством економічного розвитку та торгівлі видаються службові картки з терміном дії три роки або до закінчення трудових відносин із роботодавцем. Службова картка співробітника іноземного представництва є основою отримання посвідки в Україні.
Допомога спеціалістів ЮК «Приходько та Партнери» в отриманні службової картки співробітника іноземного представництва
Отримання службової картки ініціюється не самим працівником-іноземцем, а директором представництва. На цьому етапі за підтримки юриста ЮК «Приходько та Партнери» збирається пакет документів для подання до Мінекономрозвитку:
клопотання від імені керівника представництва з підписом та печаткою;
перекладена копія закордонного паспорта;
фото за стандартом;
документи, що підтверджують держ. реєстрацію представництва/акредитацію філії банку;
відповідним чином оформлені відомості про всіх працівників-нерезидентів репофісу із зазначенням часу перебування в Україні та посад.
Важливо! Прийняття іноземця/ особи без громадянства на роботу до представництва без оформлення службової картки спричиняє штраф для керівника та загрозу депортації для співробітника.
Правова підтримка отримання посвідки для працівника представництва
На підставі службової картки іноземець має право отримати візу типу D. Приїхавши до України, він може звернутися до Державної міграційної служби для оформлення ВНЖ.
До відома! Термін посвідки виходячи з роботи у представництві становить трохи більше року.
За сприяння юриста збираються та подаються до міграційної служби наступні документи:
- перекладена копія закордонного паспорта з візою типу D;
- дійсний поліс медичного страхування;
- квитанція про сплату адмін. збору;
- документи, що підтверджують держ. реєстрацію представництва/акредитацію філії банку;
- службова картка співробітника іноземного представництва.
З досвідченим міграційним юристом процедуру можна пройти досить швидко та комфортно!
Розрахуйте вартість послуг
1 питання
Для роботи у представництві потрібен окремий дозвіл від Центру зайнятості?
2 питання
Чи можуть у представництві видати необмежену кількість службових карток?
3 питання
Реєстрація працівника представництва в ВВІР більше не потрібна?
Адвокат, магістр права, експерт у сфері міграційного права.
Статті по темі:
передзвонимо
протягом дня