Захист прав споживачів

 

Захист прав споживачів — гарантований законом контроль за якістю і безпечністю продукції та всіх видів послуг і робіт з боку держави та громадсько-суспільний рух на його підтримку.

 

 

 

Захист прав споживачів – складова частина захисту прав людини.

 

 

Споживачі під час придбання, замовлення або використання продукції, яка реалізується на території України, для задоволення своїх особистих потреб мають право на:

 

  • захист своїх прав державою;
  • належну якість продукції та обслуговування;
  • безпеку продукції;
  • необхідну, доступну, достовірну та своєчасну інформацію про продукцію, її кількість, якість, асортимент, а також про її виробника (виконавця, продавця);
  • відшкодування шкоди (збитків), завданих дефектною чи фальсифікованою продукцією або продукцією неналежної якості, а також майнової та моральної (немайнової) шкоди, заподіяної небезпечною для життя і здоров’я людей продукцією у випадках, передбачених законодавством;
  • звернення до суду та інших уповноважених органів державної влади за захистом порушених прав;
  • об’єднання в громадські організації споживачів (об’єднання споживачів).

 

 

Функцію захисту прав споживачів в Київському регіоні, як і в інших регіонах України, покладено на територіальні управління захисту прав споживачів, право на звернення до які мають всі без винятку громадяни нашої країни. Однак більшість наших громадян, купивши неякісний товар або сплативши недобросовісно надану послугу, не поспішають відстоювати свої права, тим самим заохочуючи недобросовісних виробників і продавців. Подібна поведінка споживачів пояснюється наявністю величезної кількості нормативно-правових актів, в суть яких необхідно вникнути, щоб довести свою правоту.

 

 

 

Ми допоможемо Вам повернути витрачені гроші, замінити товар неналежної якості на аналогічний якісний товар, залучити порушника до відповідальності, домогтися компенсації за заподіяну моральну шкоду.

 

 

В рамках захисту прав споживачів наші юристи нашої надають такі види юридичних послуг:

 

  • складання заяв, скарг, повідомлень про факти порушень прав споживачів в компетентні державні органи;
  • допомога у мирному врегулюванні спору без судової тяганини, складання проекту мирової угоди, представлення інтересів клієнта у процесі досудового врегулювання спору;
  • ведення переговорів з суб’єктами господарювання (виробниками неякісної продукції, виконавцями робіт або послуг, продавцями товарів тощо) про добровільне усунення порушень прав споживачів та їх відновленні;
  • складання позовної заяви до суду;
  • представлення інтересів клієнта в суді і на етапі виконавчого провадження;
  • консультації з будь-яких питань, що стосуються захисту прав споживачів.

 

 

Вартість послуги визначається індивідуально , виходячи із складності справи.

Звертайтесь до нас за консультацією.

Поділіться в