Представництво інтересів суб’єктів декларування в НАЗК та суді

 

Правоохоронні органи проводять активну боротьбу з корупцією, в результаті чого особа, незалежно від виду її діяльності, може стати фігурантом корупційної справи, навіть не маючи наміру незаконного збагачення чи отримання неправомірної вигоди.

 

За корупційні правопорушення передбачена адміністративна та кримінальна відповідальність.

 


АДМІНІСТРАТИВНІ ПРАВОПОРУШЕННЯ, ПОВ’ЯЗАНІ З КОРУПЦІЄЮ:

 

  • Стаття 172-4 КУпАП (Порушення обмежень щодо сумісництва та суміщення з іншими видами діяльності);
  • Стаття 172-5 КУпАП (Порушення встановлених законом обмежень щодо одержання подарунків);
  • Стаття 172-6 КУпАП (Порушення вимог фінансового контролюВажливо! Відповідальність за цією статтею за подання завідомо недостовірних відомостей у декларації особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, стосовно майна або іншого об’єкта декларування, що має вартість, настає у випадку, якщо такі відомості відрізняються від достовірних на суму від 100 до 250 прожиткових мінімумів для працездатних осіб. Понад 250 прожиткових мінімумів – ст. 366-1 КК України (Декларування недостовірної інформації).
  • Стаття 172-7 КУпАП (Порушення вимог щодо запобігання та врегулювання конфлікту інтересів)
  • Стаття 172-8 КУпАП (Незаконне використання інформації, що стала відома особі у зв’язку з виконанням службових повноважень)
  • Стаття 172-9 КУпАП (Невжиття заходів щодо протидії корупції)
  • Стаття 172-9-1 КУпАП (Порушення заборони розміщення ставок на спорт, пов’язаних з маніпулюванням офіційним спортивним змаганням)
  • Стаття 188-46 КУпАП (Невиконання законних вимог (приписів) Національного агентства з питань запобігання корупції)
  • Стаття 212-15 КУпАП (Порушення порядку надання або отримання внеску на підтримку політичної партії, порушення порядку надання або отримання державного фінансування статутної діяльності політичної партії, порушення порядку надання або отримання фінансової (матеріальної) підтримки для здійснення передвиборної агітації або агітації з всеукраїнського або місцевого референдуму);
  • Стаття 212-21 КУпАП (Порушення порядку подання фінансового звіту про надходження і використання коштів виборчого фонду, звіту партії про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру).

 

 

Складати протоколи про вчинення вказаних правопорушень уповноважено Національне агентство з питань запобігання корупції  https://nazk.gov.ua/ (надалі – НАЗК).

 

 

 

Наші юристи та адвокати забезпечать своєчасне, всебічне, повне й об’єктивне дослідження всіх обставин, передбачених статтями 247 і 280 КУпАП, зокрема встановлять:

 

  • чи дійсно мало місце правопорушення, за яке особа притягається до відповідальності;
  •  чи містить діяння склад корупційного правопорушення, передбаченого Законом;
  •  чи особа є винною в його вчиненні;
  •  чи належить вона до суб’єктів даного правопорушення;
  •  чи не містить правопорушення ознак злочину;
  •  чи не закінчилися на момент розгляду справи строки, передбачені ст. 38 КУпАП;
  •  чи немає інших обставин, що виключають провадження в справі;
  •  тощо.

 

 

Важливо!
Адміністративне стягнення за вчинення правопорушення, пов’язаного з корупцією, може бути накладено протягом трьох місяців з дня його виявлення, але не пізніше двох років з дня його вчинення. Відповідно до ст. 38 КУпАП адміністративне стягнення може бути накладено на винну особу не пізніш як через два місяці з дня вчинення корупційного правопорушення при триваючому правопорушенні – через два місяці з дня його виявлення, а також не пізніш як через місяць з дня прийняття рішення про відмову в порушенні кримінальної справи чи про її закриття за наявності в діях особи ознак корупційного правопорушення. Будь-яке поновлення, продовження чи зупинення перебігу таких строків КУпАП не передбачено. Тому в разі закінчення строків накладення адміністративного стягнення провадження у справі має бути закрито. У разі закриття провадження у справі про адміністративне правопорушення, пов’язане з корупцією, у зв’язку з відсутністю події або складу адміністративного правопорушення відстороненій від виконання службових повноважень особі відшкодовується середній заробіток за час вимушеного прогулу, пов’язаного з таким відстороненням.

 

 

Важливо пам’ятати, що рішення про винуватість особи у вчиненні правопорушення приймає не НАЗК, а суд. Юридична компанія «PRIKHODKO&PARTNERS» здійснює комплексне представництво осіб, відносно яких складено протоколи про адміністративні правопорушення за вказаними вище статтями в НАЗК та суді. Чинне законодавство містить ряд прогалин, які дають можливість нашим юристам довести в суді вашу невинуватість, відновити ділову репутацію, та за наявності підстави, відшкодувати завдану матеріальну та нематеріальну шкоду.

 

 

Вартість послуги визначається індивідуально, виходячи зі складності справи.

Звертайтесь до наших юристів за консультацією.

Поділіться в