Комплексний тендерний супровід учасника (постачальника)

З моменту прийняття Закону України «Про публічні закупівлі» у 2015 році для бізнесу з’явилася відмінна можливість збільшити обсяги продажів за рахунок великих державних замовлень. На сьогоднішній день стати учасником електронних закупівель може будь-яке підприємство. Все, що потрібно – доступ до інтернету та можливість виконати умови, висунуті замовником. Ставши учасником закупівель, постачальник відкриває для себе нові ринки збуту, зокрема й регіональні. Участь у державних тендерах допомагає оцінити рівень конкурентоспроможності свого бізнесу та забезпечує вихід на новий етап його розвитку. Однак, щоб участь у публічних закупівлях приносила прибуток, необхідно розуміти тонкощі процедури, які сформувалися із впровадженням електронної системи закупівлі.

PRIKHODKO&PARTNERS – юридична компанія, що спеціалізується на обслуговуванні учасників публічних закупівель. Ми даємо можливість економити кошти, на обладнанні робочого місця штатного юриста, виплаті заробітної плати, податків і різних видів зборів. Наша репутація підтверджена успішним досвідом надання юридичних послуг у сфері публічних закупівель.

Ми допомагаємо учасникам тендерів правильно скласти та своєчасно подати тендерну пропозицію в системі Prozorro, оволодіти роботою з порталом держзакупівлі, прорахувати ризики, вчасно виявити незаконні або некоректні вимоги замовника в тендерній документації та вплинути на це законним шляхом.

Важливим аспектом діяльності нашої компанії є обов’язкове звітування перед клієнтом про виконану роботу. Так, клієнт отримує обов’язкові щотижневий звіт та звіт за результатом кожної закупівлі на електронну пошту чи у телефонному режимі.

Тендерне супроводження учасника нашою компанією умовно складається з трьох етапів і включає наступні послуги:

ПІДГОТОВЧИЙ ЕТАП:

 – створення особистого кабінету учасника;

 – аналіз потужностей та специфіки діяльності клієнта для визначення категорії закупівлі;

 – моніторинг активних оголошень закупівель відповідно до спеціалізації клієнта;

 – моніторинг тендерів за участю конкурентів;

 – аналіз конкретних оголошень для визначення перспектив участі в закупівлі;

 – постановка запитань замовнику для уточнення умов закупівлі;

 – написання вимог замовнику для усунення недоліків чи дискримінаційних критеріїв тендерної документації.

ПІДГОТОВКА ДОКУМЕНТІВ ТА УЧАСТЬ У ЗАКУПІВЛІ

– підготовка документів тендерної пропозиції відповідно до вимог оголошення;

 – завантаження документів тендерної пропозиції на веб-портал;

 – супровід під час проведення аукціону;

 – підготовка документів тендерної пропозиції переможця відповідно до вимог оголошення;

 – завантаження документів для переможця на веб-портал;

 – юридичний супровід підписання договору.

ОСКАРЖЕННЯ РЕЗУЛЬТАТІВ ЗАКУПІВЛІ 

 – написання вимог замовнику для дискваліфікації переможця торгів;

 – написання скарги до Антимонопольного комітету України для усунення дискримінаційних умов тендерної документації чи оскарження переможця закупівлі;

 – написання офіційних звернень до Державної аудиторської служби України, Dozorro, громадських організацій щодо виявлених порушень під час закупівлі чи виконання договору;

 – ініціювання перед правоохоронними органами початку кримінального провадження для компенсації завданої шкоди та збитків.

Абонентська плата за повний юридичний супровід учасника становить 8000 грн./міс. (+ 1% від суми договору по виграному тендеру для товарів та послуг, але не менше, ніж 1000 грн. +0,5% від суми договору по виграному тендеру для робіт, але не менше, ніж 3000 грн.).

Поділіться в